1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Sword of the sea is wel echt Journey/Abzu/Pathless squashed together
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ach, dit viel nog mee toch? Als je de E3 topics van jaren terug erbij pakt was het nog erger. Over het algemeen valt het mee (en wordt er strenger gemodereerd) in deze topics. Omdat dit een soort van 'reactie topic' werd, heb ik het zo gelaten.
     
    lwn, RemcoM, Yi-Long en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Niettemin moet je wetten en regels soms aanpassen aan de tijd, zeker als de mensen zich uitbundiger gaan gedragen. Dit zou mijn prikkels als autist ook aanzienlijk kunnen verlagen, waardoor mijn gedrag ook beter wordt. Mits je dat stukje van autisme snapt.

    Het is geen kwestie van willen reageren, maar denken te moeten reageren en dat kan uit de hand lopen. Vooral na apers zijn irritant... tot in den treure... iets waar ik ook wel schuldig aan ben. Voor mij is het wel belangrijk wat @Yi-Long aangeeft, ook al mocht dat in de toekomst een ban opleveren, autisme of geen autisme.

    Ik ben wel van mening dat iedereen zijn verantwoordelijkheid moet nemen wat dat betreft. Als onze ouders dit allemaal konden lezen, stoppen ze je ook weer terug lijkt me. Simpel het willen aanmoedigen van fatsoenlijk gedrag, wat ook tot een positieve kettingreactie kan leiden, in plaats van een negatieve. :)

    Edit: Als constatering: Het lijkt hier teveel alsof slecht gedrag beloond word en goed niet. In ieder geval adviseer ik eens de subtiele aanmoedigingen daartoe in de gaten te houden. Dat kan een post zijn, maar ook een like. Het is ook niet zo alsof Zifnap en al die anderen die al weg zijn dat niet opgevallen is. Heb daar de afgelopen jaren een paar keer met Gakkie en AntraXxX over gesproken. Beide zitten al tijden elders op het internet.
     
  4. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ik vind die live reacties tijdens een stream wel leuk, maar om teruglezen de dag erna is misschien wat vermoeiend.
    waarom moet alles meteen over autisme gaan? Iemand vond de berichten niet meer leuk en ging weg, om er nou meteen een politiestaat van te maken gaat wat ver.

    En ja serieus? Iets liken moet nu ook in de gaten gehouden worden? Je doet zelf net zo hard mee. Weet niet wie het ooit als eerste zei maar als je Anne Frank had gekend was het boek een stuk korter
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2023
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar iets meer handhaving is wel wenselijk.
     
  6. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    ja maar eerlijk die showcase was wel echt troep
     
    Yerewn en Servantes vinden dit leuk.
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Tijdens deze liveshow gaven we gewoon onze mening. En om nou bij elke game te beschrijven wat we er mis aan vinden.. ‘troep’ is gewoon een lolletje, en geeft aan dat we de game oprecht niks vinden. Storm in een glas water. Niet teveel mee zitten joh.
     
    RemcoM, Reckuuza, Jorrie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280

    Get Alone in the Dark Prologue | Xbox
    This stand-alone prologue puts you in the tiny shoes of Grace Saunders – an 11-year-old girl delivering a letter, when things go horribly wrong… Experience the unique 1920s horror atmosphere of Alone in the Dark and prepare for the terror that awaits in Derceto Manor


     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2023
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Waar zitten antraks en gekkie, gaan we daar ook reageren
     
    Reckuuza, Fiasco en Yerewn vinden dit leuk.
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Ik heb op anthrax gezocht en nu staat er een busje voor de deur met richt microfoon mijn kant op.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    ik ben wel benieuwd hoe oud zifnap is of welke vorm van autisme hij heeft want mss moet hij inderdaad maar eens nadenken wat zn verwachtingen zijn qua reacties op een livestream die niet anders zijn dan een gemiddelde reactie op elke livestream over een persco op twitch e.d. + op een dood gameforum zitten vol met 30+ ers die hier al gemiddeld 15+ jaar aanwezig zijn.

    komt gluipertje yellow er weer overheen hoe er t m eig wel niet raakt terwijl ie zelf de grootste troep post.
     
    RemcoM en Servantes vinden dit leuk.
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.649
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hij heeft autisme. Wat is jouw excuus?
     
    Hoosie vindt dit leuk.
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    kheb nog geen diagnose
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Oh shit heb je post geliked Reck, toch een subtiele vorm van goedkeuring
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar even voordat het forum dood gaat: Heeft iemand die PU USB stick al gekocht?
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    828
    Maar eigenlijk komt het er toch gewoon op neer dat @Jorrie zijn werk niet goed doet en ook nog eens hypocriet is. Als ik dit allemaal zo even mag samenvatten in een notendop?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430


    Ziet er goed, sfeervol uit! Vanavond maar eens de prologue uitproberen, welke nu beschikbaar is op PC, PS5 en Xbox!
     
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    ik durf t woord nu niet meer te zeggen

    denk dat ie tegen releasetijd wel gelekt wordt toch

    yellow heeft sinds kort een vpn, kan ie t mooi daarvoor gebruiken
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.603
    Leuk Bevonden:
    8.665
    Nou ja werk, blijft op vrijwillige basis. En dat er een aantal hier nog al hoog sensitief zijn en verwachten dat een mod selectief ingrijpt op het moment dat het ze niet zint.
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina