1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] [Algemeen] Nieuwtjes, geruchten en discussie

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 28 feb 2013.

  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Net dat filmpje over Alone in The Dark gekeken, maar wat valt me dat so far tegen. Puur gebaseerd op het filmpje overigens. Game voelt leeg aan als het gaat om omgevingen en dus vrij clean. Grafisch ziet het er evengoed ‘mwah’ uit. Zie er niet van af dat het gemaakt is voor de current gen. Tot slot voelt het totaal niet groots aan, zoals bij RE wel het geval is. Alsof het een kleine game is, terwijl dat denk ik niet de bedoeling is.

    Ziet er naar uit dat ik dit niet snel zal spelen, ook al heeft één deel uit de serie wel een speciaal plekje in mijn hart.
     
  2. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Laatst bewerkt: 26 mei 2023
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Sorry Yi-Long, ik piep er nog eentje off topic tussendoor.

    Bovenstaande gesprek vraagt toch wel even om een reactie. Goed om te lezen dat we zoveel psychologen onder de members hebben. En tegelijk wassen sommigen hun eigen handen wel erg gemakkelijk in onschuld. "Oh, ik deed niks hoor. Nee, die ander moet zich niet zo aanstellen." Erg zwak vind ik dat. En nee, dan zijn we dus al heel lang geen "leuke vriendenclub" meer. Schone schijn. Vooral mee blijven lachen, ook al zijn bepaalde grappen niet grappig, of bepaalde situaties zelfs ronduit ongemakkelijk. Want dan hoor je er tenminste bij. Natuurlijk gaat dit niet om één specifiek moment. Het zijn druppels die de emmer laten overlopen. Maar kijk uit dat je er iets van vindt, want dan zie je het vanzelfsprekend verkeerd en krijg je met een beetje pech nog een persoonlijke diagnose aan je broek gehangen ook. En weet je wat nu zo grappig is: over wat ik hierboven vertel over hoe mensen hier soms met elkaar omgaan? Daar is op het forum al vaker over geklaagd. Deja vu iemand? Ik wel. Dus niks "dit is alleen Zif's probleem". Ik ben niet de eerste en zeker ook niet de laatste die met bepaalde omgangsvormen hier moeite heeft.

    Mijn keuze staat verder vast, maar om dit geschiet op elkaar heb ik verder niet gevraagd. Vind het ook jammer dat de discussie zo moet gaan, al komt dat gedeeltelijk ook door mijn aankondiging om te stoppen. Het "waarom" zet natuurlijk diverse mensen op scherp. Misschien had ik beter niets kunnen zeggen en spontaan lurker moeten worden. Maar dat vond ik ook zo ongepast na hier zo lang actieve member te zijn geweest. Aan de andere kant laat ik mijzelf niet marginaliseren. Ik gevoelig? Kijk eens eerst zelf in de spiegel, lompe boer!

    Sommige reacties komen mij zo schuldbewust over, ondanks de stoere praat. Gelukkig voor jullie ben ik uiteindelijk een best toffe gozer, dus ik zal jullie helpen en mijn vertrek wat algemener beschrijven. Hoeft niemand zich schuldig meer te voelen.

    =============================
    Beste Xbox Forum gebruikers,

    Na 15 jaar trouwe dienst heb ik besloten te stoppen met mijn actieve bijdrage op dit forum. Ik heb aan deze periode vele mooie herinneringen. Helaas hebben diverse situaties met name in de afgelopen jaren er toe geleid dat ik ben gaan inzien dat het Xbox Forum en ik langzaam uit elkaar zijn gegroeid. Ik kon daarom niet altijd meer aansluiting vinden, vaak tot mijn eigen frustratie. Desondanks heb ik een fijne tijd met jullie gehad en ik wil jullie hiervoor bedanken.

    Veel speelplezier en wie weet tot ziens!

    Met vriendelijke groet,

    Zifnap
    =============================

    Ieders geweten zo weer schoon? Geen woord overigens van gelogen. Ik kan zo politiek correct of recht voor de raap zijn als ik wil.

    Adios en inderdaad: veel speelplezier!
     
    lwn, schijterwt, Cyndris en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    lol
     
    Servantes, Reckuuza en Yerewn vinden dit leuk.
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
     
    Yellow 13, Zifnap en Jorrie vinden dit leuk.
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    @Zifnap ; hopelijk keer je alsnog terug. Je was iig wel eentje met goede bijdragen op het forum :).
     
    Yi-Long vindt dit leuk.
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Als Zif weg is ben ik ook pleitte. Nu heb je alleen Recka nog die onzin spuit.
     
    Yi-Long en Reckuuza vinden dit leuk.
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LOL.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik zeg dat XBW geld gaat uitgeven aan een grondig onderzoek naar @Reckuuza waarbij zowel politie als justitie zich er over gaan ontfermen.
     
    Reckuuza, Yellow 13 en Yerewn vinden dit leuk.
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Mild shock, had alles in huis om echt een topper op de PS3 te worden
     
    Fiasco en Reckuuza vinden dit leuk.
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    No worries, zie boven. Yerewn meldt zich aan! :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Yellow ook.
     
    Zifnap vindt dit leuk.
  14. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.660
    Maar ga je ook echt weg of doe je beetje dramatisch en blijf je daarna de hele dag nog rondhangen? Gister was het al genoeg, nu nog een heel betoog. Dan toch nog even blijven hangen. Misschien nog even reageren. Wees gerust welkom om te blijven hoor.
     
    Servantes en Reckuuza vinden dit leuk.
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik zou de (hele korte) Prologue proberen. Beschikbaar op PC, Xbox Series en PS5. Duurt misschien 10 minuutjes en geeft je een idee van de sfeer in de game.
    Grafisch vond ik het er op PC in ieder geval gewoon goed uit zien. Het is misschien geen first party Sony kwaliteit, maar dat mag je ook niet verwachten van een AA game.

    Verder legden ze in de video juist uit dat ze ervoor gekozen hebben de game juist kleinschalig te houden, en zo goed als alles rond het huis te doen. Net zoals het origineel dus.
    Daarnaast is de director / writer van deze game ook de writer van Amnesia en SOMA, dus dat zal ook wel goed zitten. Ik heb er goede hoop in dat dit gewoon een zeer degelijke 8/10 game gaat worden, waar de echte fans van kunnen genieten.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zolang en zoveel als ik daar behoefte aan heb, yerewn. Voel jij je ook vrij om mijn reacties te negeren. Komt goed. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2023
    Yi-Long vindt dit leuk.
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    En die prologue is gewoon gratis denk? Kan wel eens kijken of ik er tijd aan wil spenderen, want vond wat ik in dat filmpje zag echt best wel leeg aanvoelen. Alsof we teruggaan naar de PS3 tijd en het enkel een graphics-showcase moet voorstellen, wat ik dus ook vond tegenvallen.

    Het deel dat ik ooit had gespeeld was Alone in The Dark: A New Nightmare. Dat was wel een cool sfeertje. Ook een huis, maar het was allemaal erg donker en dat sprak me dus ook aan.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    /Mod Nu maar weer ontopic
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2023
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2023
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    TROEP
     
    Yerewn en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina