1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je bent me 0.0000001 seconde voor :+
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar wel awesome! Ruby/Saphire vond ik de leukste Pokemon so far! (Rayquaza _O_)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik heb sinds Red al geen Pokemon meer gespeeld. :+
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik dus sinds Ruby niet meer en twijfelde laatst al om een 3D XL aan te schaffen voor X/Y en straks SSB :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Dat je geen Gold/Silver/Crystal hebt gespeeld Modder. :eek:

    Vele vinden Hoenn echt awesome, destijds was het zeker vernieuwend maar heb de regio nooit echt tof gevonden. Had wel (de laatste) gruwelijke Pokémon. Maar goed, toch geen 3DS meer en X was al zo gigantisch slaapverwekkend.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan iemand mij uitleggen waarom dit geniaal nieuws is?
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Omdat het een remake is van een van de leukste Pokemon games so far? Tenminste, dat vind ik :9
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Het is een remake van modderfukking Ruby en SAPPHIRE!! Sapphire heb ik toen ik back in de days op vakantie ging he-le-maal kapotgespeeld. +200u. De ziekste games ooit na Gold en Silver. Nu met X en Y, Smash Bros, moet ik wel een 3DS nemen. 2DS moet ik nog opsturen naar Nintendo ter reparatie. :+
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch blij dat ik een 3DS heb gekocht, genoeg vette games die er al zijn, en nog uitkomen dit jaar. :)
     
  12. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij pokemon is het bij mij altijd moeilijk. De 4de generatie (Sinnoh) blijft mijn absolute favoriet. Maar daarna is het echt een strijd tussen Gold/Silver vanwege nostalgie (Gold tweede pokemon game ooit gespeeld, blue was de allereerste) en Ruby/Sapphire vanwege kwaliteit. En niet te vergeten de awesome hacks die er uit ontstaan zijn, wat bijna gewoon spellen uit zichzelf zijn.

    Heb zelf ook absoluut geen spijt van mijn 3DS. Momenteel is The Legend of Zelda: A link between World mijn favoriete spel op die console. Was ook niet heel moeilijk, de prequel A link to the Past is mijn favoriete Zelda spel en in strijd met Final Fantasy VI voor mijn favoriete spel ooit gemaakt.
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik ben ook erg blij met mijn 2DS. Ondertussen een slordige 182 uur in Pokemon Y gestoken. Verreweg mijn meest gespeelde game in de afgelopen tijd. Zeker als je bedenkt dat ik mijn 2DS nog helemaal niet zo gek lang heb (hooguit een aantal maanden). Je pakt het ding zo snel even op en ik kijk nooit TV zonder pokemon te spelen.
     
  14. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Wat zijn nou voor jullie DE 3DS games die je moet hebben. Ik heb eigenlijk een 3DS voor alleen Pokemon games....

    Ik zelf denk dat ik hier op z'n minst Zelda en Mario Kart bij moet voegen? En voor de rest?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Luigi's mansion 2
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Mario Kart 7, The Legend Of Zelda: A Link Between Worlds, Fire Emblem: Awakening (mocht je daarvan houden), Luigi's Mansion 2, Super Mario 3D Land zijn de echte must-haves.

    En dan zijn er nog een aantal iets mindere games en ports die ook nog erg goed zijn: Paper Mario: Sticker Star, Mario & Luigi: Dream Team Bros, The Legend Of Zelda: OOT (omdat het een port is), New Super Mario Bros 2, Animal Crossing: New Leaf, Resident Evil: Revelations, Monster Hunter 3 en Kid Icarus: Uprising.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Moet nog steeds Fire Emblem: Awakening checken :mad:

    Luigi Mansion 2 is ook een aanrader en 3D land is ook een topper al begon die op laatst mij een beetje te vervelen.
     
  18. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Luigis Mansion! Op de gamecibe 1 van mijn favoriete spelletjes inderdaad! Ik ga deze titels even in de gaten houden op budgetgaming :D
     
  19. Fullmetal Alchemist

    Fullmetal Alchemist Retro Freak

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Het meeste is al vermeld, maar ik vind The Legend of Zelda: A link Between World een absolute must. Bravely Default schijnt ook heel goed te zijn (mensen noemen het de Final Fantasy die geen Final Fantasy is). Sonic Lost World is... uggh. Misschien zie je er wat in wat ik niet zie, maar het is echt een love-hate game voor mij momenteel. Pokemon Mystery Dungeon: Gates to Infinity is niet zo goed als de vorige 2 (komt niet eens in de buurt van Explorers of Time/Darkness/Sky) maar het is opzich wel een average game.
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Fire Emblem: Awakening _O_
    Wat een vette game zeg, en dan ben ik normaal helemaal niet zo van de JRPG's.
     

Deel Deze Pagina