1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Is er toevallig nog iemand die een dubbele pre-order heeft staan op de New 3ds XL Monster Hunter Edition?
    Ik ben hard op zoek, maar Game Mania heeft hem gecanceld en andere webshops hebben hem niet meer.
    Mocht je hem nog hebben, zou ik deze heel graag van je overnemen (wil er wel wat meer voor betalen evt.)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mensen de nieuwe XL al binnen? Hoe bevalt die?
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nadat ik er één gekocht heb vanavond waren er nog een stuk of 3 New 3DS - Monster Hunter editions bij Mediamarkt Arena.
    Was eigenlijk niet eens van plan om dat ding te kopen, expres niet ge-preordered. Half jaar geleden ongeveer de LE 3DS Smash versie gekocht.
    Maar goed, dan staan er ineens onverwachts nog een paar van die dingen op de plank en toen was het vlees toch zwak. . grumble.....:)
     
  4. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    mp misschien? die van zelda komen daar ook erg veel voor. eentje had er gewoon 3 te koop.
    weet iemand wat de die 3ds xl zelda versie kost?

    http://www.nedgame.nl/nintendo-3ds/...zwart---monster-hunter-3-ultimate/6409801160/
    deze gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2015
  5. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik heb er 1 besteld voor 239 euro bij Nedgame als dat je vraag was.

    Met een beetje geluk kan je de 3DS nog wel vinden in wat winkels zonder reservering, maar als het goed is komt er ook een tweede levering van de Majora's Mask 3DS.
     
    heuft vindt dit leuk.
  6. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    ok. bedankt.
     
  7. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zag vandaag in de Media Markt Rotterdam Alexander nog 3 stuks New 3DS XL Monster Hunter editie liggen. Ook nog LE Zelda game (Dus niet de 3DS bundel) hadden ze er genoeg van.

    Gisteren zelf uiteraard wat uurtjes in de N3DS gestopt en ben aangenaam verrast. Had al enkele weken geleden op de N3DS gespeeld, dus wist wel een beetje wat ik kon verwachten. Maar het blijft toch anders als je zelf je eigen N3DS in je handen hebt.

    Het 3D-effect is zoals het vanaf het begin had moeten zijn: uitstekend. Op mijn oude 3DS (had hem al sinds release) heb ik al jaren het 3D-schuifje naar beneden staan. Nu wil ik eigenlijk niet anders. Je merkt dat de nieuwe CPU het systeem echt een stuk sneller maakt, je merkt dit vooral in het menu. Enige nadeel vind ik de grootte. Hij had iets kleiner gemogen. Halve centimeter ofzo.
     
  8. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    grappig ik was zaterdag bij mm zaandam, geen enkel zelda spel te vinden. deze hadden ze niet gekregen, en het magazijn was dicht i.v.m inventarisatie.
    goeie actie om op de release van een best wel populair spel, deze niet in voorraad te hebben.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Gisteren eindelijk mijn N3DS XL opgestart. Het apparaat vroeg mij uiteraard om een internetverbinding via WiFi in te stellen. Nou heb ik een KPN abbo, met zo'n Xperia box. Het punt is dat die een tijdje geleden, samen met de draadloze verbinding set, allemaal is vervangen. Nu weet ik allen niet hoe ik via WiFi verbinding moet maken op mijn console. Normaal is het zo dat je alleen de code en key hoeft in te voeren en klaar. Alleen geeft die iets andere poorten / verbindingen aan op de console, waardoor ik dus niet weet hoe ik nu verder moet. Hoe hebben jullie dit opgelost? Ik kan zo geen updates downloaden namelijk, en als ik eens met iemand wil ruilen, dan kan dat ook niet. Ik weet helaas ook niet hoe ik dit verder moet uitleggen, bang dat ik niet de juiste informatie noem. Please help!
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Op de N3DS werkt het het net zo als op elke andere device. Je kiest "Access Point", tik jouw wifi-verbinding aan, voer je code in en klaar.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat is het punt nu juist. Bij mij is alle shit vervangen en hij geeft nog de oude verbinding weer. Ik heb nieuw spul in huis, dus ik moet ook nieuwe codes kunnen invoeren, maar dan moet die wel de juiste verbinding weergeven.
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    N3DSXL nu een paar dagen in huis. Slick apparaat. Ik vind de positie van de powerknop en de stylus wel weer erg, erg lame. Hoe verzinnen ze het. Ook ben ik dat glimmende wel een keer zat, ik had denk ik liever de kleinere versie gehad. Hij is wel lekker snel, die 3D werkt top en de C-stick is ook fijn.
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    inderdaad die powerknop zit niet echt handig, gister als nog de Zelda MM editie kunnen krijgen bij Gamemania (iemand had er 4 gepreorder op een rare naam en niet op komen halen)
    ik wou eerst alles rustig lezen, en tik per ongeluk de power knop aan, toen moest ik wel door gaan. tijdens alles overzetten nog extra gekeken of ik alles op mijn nieuwe ds kon laten staan. maar hij had toch alles gewist, gelukkig kon ik mm weer opnieuw downloaden van de E-shop.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Heel mooi. Heb WiFi op mijn N3DS XL. Bleek een knopje op mijn router, Xperia doos KPN, te zijn wat nog niet ingedrukt was toen ik verbinding probeerde te maken. @Head Ninja heeft uiteindelijk het probleem ontdekt van dat knopje en opgelost.

    Mijn tag is Menorius.
     
  15. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    zit er qua maat verschil in de 3ds xl of de new 3ds xl?
    ik dacht zoiets gezien te hebben dat de new 3ds xl iets groter is. ik wil een opberghoesje kopen voor mijn 3ds, maar zie nog geen opberghoesjes voor de new 3dsxl en vraag me af of ik ook gewoon een hoesje van de 3ds xl kan kopen.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De N3DSXL is qua buitenkant een tikje groter, de schermen en alles verder is exact even groot.

    Overigens had ik achteraf liever de gewonen New 3DS gehad ipv de New 3DS XL. Ik vind het echt verschrikkelijk hoe shiny die N3DS XL is. Bah. Ook vraag ik me iets anders af, als ik mijn New 3DS XL openklap, dan zit het bovenste scherm niet echt vast. Hij is flexibel, maar klapt niet naar voren ofzo. Bij mijn 3DS XL Zelda editie zit ie gewoon muurvast als ik hem openklap. Die New 3DS XL heeft ook die klikjes als je hem openklapt, maar hij zit niet helemaal vast. Het scherm hangt er een beetje in zeg maar.
     
  17. RaVe^

    RaVe^ Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    19
    De wobble in het bovenste scherm is normaal, ook het feit dat hij wat horizontaal kan bewegen. Voorheen zijn scharnieren veelvuldig afgebroken en daarom heeft Nintendo hier voor gekozen. Ik erger me er ook aan wat het is nu wat gammel allemaal. Ik had de new 3ds (deze heeft dit niet) en lijkt veel degelijker gebouwd, echter kon ik niet meer wennen aan het kleinere formaat. (scherm + kramp) Dus weer omgeruild en neem die losse hinge nu maar voor lief.
     
  18. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Vanmiddag de New 3DS XL ontvangen met Zelda Majora Mask erbij. Ten opzichte van m'n oude XL is vrij veel hetzelfde, de 3D is wel echt heel veel beter.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Volgens mij werkt de 3D niet bij mij. Ik schuif de knop omhoog, en ik merk helemaal niets. Kan dat een probleem zijn?
    Ik vind het niet erg, gebruik het toch niet, maar wil het wel graag weten.
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Heb je al eerder een 3DS gehad? En zag je het toen wel? Heb je anders de mogelijkheid om die van iemand anders te kunnen zien?

    Ik zie het direct zelf
     

Deel Deze Pagina