1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo 3DS [Deel 2]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Goiz, 7 sep 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nou, heb niet eerder een 3DS gehad, maar bij mijn eigen wel eerder de 3D gezien toen ik hem instelde nadat ik hem binnen kreeg. Het maakt mij ook niet zoveel uit hoor, want speel er niet mee, maar wil wel weten wat voor soort probleem dit kan zijn.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Welk spel zit erin? :+

    - Tapatalk.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Omega Ruby. :oops:
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Haha, Pokemon Omega Ruby heeft geen 3D functie. :+
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Deze zag je ook al van mijlenver aankomen, vandaar mijn vraag ook :+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    LOL. :lol: Mag ik vragen waarom? En X en Y ook niet? 8)
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nee en blauw ook niet.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Nu nog waarom @Cookie ? Lief doen, dan kies ik misschien toch een andere avatar. :rolleyes:
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Omdat 3D overbodig en kut is.
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Mooi, dankzij jouw blijft de avatar nog even. Ga dat maar aan @Cookie uitleggen. :+
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Krijg binnenkort een 3DS binnen. Nog spellen die ik absoluut gespeeld moet hebben? Ben sowieso van plan om Pokemon X/Y, Bravely Default, Animal Crossing, Fire Emblem en Zelda Ocarina of Time te kopen :+ Valt me wel altijd op dat Nintendo games zo godsgruwelijk lang duur blijven...
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Dat duur is inderdaad zeker true. Ik zou trouwens Omega Ruby of Alpha Sapphire ook halen als ik jouw was. Zelf heb ik Omega Ruby, vanwege die toffere legendary Pokemon die er in zit. En vergeet niet dat je met deze nieuwste versie van Pokemon ook meer legendary Pokemon kan vangen, en er zit eveneens shared XP in. Zelf ben ik bijna klaar met de game, moet alleen de Pokemon League nog, maar kom niet langs de 2e boss, dus eerst alle legendary Pokemon proberen te vangen, die je niet via codes ofzo krijgt, maar gewoon in de wereld. Blijven toffe spellen, dus eigenlijks zou je ze allemaal moeten hebben. ;):+
     
  13. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    weet iemand of er iets dergelijks als: Advance Wars: Dual Strike is voor de 3DS?? vond dat wel een te gek spel.
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Fire Emblem Awakenings lijkt er wel wat op qua gameplay.
     
  15. Tijmen!

    Tijmen! Love to code!

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een 3DS van de webshop amazon.com. Hoe kan ik zien of ik op mijn 3DS spellen kan spelen uit Nederland? Of kan dit gewoon? Wie kan mij helpen?
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe zit dat met de oplader van de New 3DS? Kun je niet gewoon een mini USB kabeltje pakken en dan via je PC de 3DS opladen? Of moet dit perse met een adapter/oplader?
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hahaha. Net voor het eerst op mijn 3DS gespeeld en blijkbaar kan ik geen 3D zien :+ Zie de beelden door en naast elkaar heen. Plus, ik krijg er enorme koppijn van. Ah well ik heb hem voor de games uiteindelijk ;)
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij zijn er verschillende manieren van geen 3D kunnen zien. Ik zelf zie het half half. Ik zie dat er diepte is waneer de slider aanstaat en ook op een 3D tv zie ik bij de HUD van games dat er diepte is. Echter dat effect dat het 'uit' je scherm lijkt te komen, dat heb ik nou weer niet helaas. Ik heb vroeger een lui oog gehad en ik denk dat dit daardoor komt.

    That said...

    Hoogstwaarschijnlijk heb ik volgende week dinsdag een metallic blue New Nintendo 3DS XL voor 105 euro, heb dan alleen een game nodig en oplader. Ik heb vandaag mijn PS3 games naar de Gamemania gebracht, het waren niet eens zoveel games en toch leverde het een waardebon van 90 euro op. Hoppaaaaaaa. Ik ga voor A Link between Worlds als eerste game. Lijkt me geweldig die game.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.648
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Uhmmm waarom hebben de characters in Fire Emblem geen voeten? 8) Verder echt een geniaal spel. Vroeger ook wel eens een Fire Emblem gespeeld en vermaak me weer opperbest. Luigi's Mansion 2 en Super Mario 3D land bevallen ook goed. Erg toffe handheld tot nog toe!
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dat is me echt nooit opgevallen. 8)

    Sowieso echt de beste game op de 3DS, samen met TLOZ: A Link Between Worlds. _O_
     

Deel Deze Pagina