1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Bron: Eurogamer

    Zouden de launch games dan toch eens eindelijk in prijs dalen? :+
     
  2. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, dat wordt eens tijd, ik heb beiden games al en beiden vanaf de release dus hier heb ik niet zoveel aan :+.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Je bedoelt deze? ;)

    [​IMG]
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    [​IMG]
    En deze dan? :+

     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Doosje zien er iig beter uit dan de classics en de platinums :)
     
  6. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Werd tijd ook. Games uit 2006 die nog steeds voor de volle prijs werden verkocht. Hopen dat Nintendo ook snel Super Smash bros., Paper mario en Mario galaxy afgeprijsd in de budgetreeks gooien en dat Zelda ook hier wordt .
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Er zijn weinig games voor de Wii waar je werkelijk 50 euro of meer voor neer zou leggen, maar veel titels zijn een eurotje of 20 wel waard... ik denk dat de meesten mensen zich zullen verbazen hoeveel leuks er verkrijgbaar is, alleen veel is gewoon geen "top".
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De prijzen voor wii games liggen naar mijn mening gewoon veel te hoog.
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien voor sommigen leuke deal op www.ibood.nl
    Guitar Hero 5 Superbundel met Gitaar, Drum en Microfoon en extra Band Hero game voor Wii

    voor €70,-
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  11. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Had hem laatst ook ergens gezien (dacht Dixons ofzo) voor 150 euro met Mario kart (+wheel) en Wii sports.

    edit: Of gewoon een paar reacties naar boven kijken. ;)
    Ik had inderdaad die nieuwe doosjes in de winkel gezien en ze zijn veel goedkoper. Worden die (oudere) Mario games eigenlijk ook goedkoper?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2011
  12. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe werkt het met die Nintendo sterrenkaarten en de geldigheidsdatum? Op sommige staat namelijk een datum, kun je zo'n kaart na die datum weggooien? (heb volgens mij namelijk weleens een 'verlopen' kaart geactiveerd)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zag gister dat mijn 50k sterren zomaar weg zijn....meteen mail gestuurd. Klootzakken!!
     
  14. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Die van mij waren ook allemaal weg, had er ruim 12000, blijken ze maar twee jaar geldig te zijn. Doeg zelda beeld...

    edit
    Uit de voorwaarden
    Vierentwintig maanden nadat sterren verdiend zijn, vervalt hun geldigheid. Niet-ingeruilde sterren die ouder zijn dan vierentwintig maanden worden van je rekening weggestreept

    Lekker zo een spaaractie waar je de kans niet krijgt om te sparen. een game is 250 punten waard, dat houdt dus in dat ik in 2 jaar tijd 60 spellen van nintendo had moeten kopen om eraan te komen.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2011
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Was mijn sterren ook van de ene op de andere dag kwijt :'-(

    Nintendo kan wel verwijzen naar de algemene voorwaarden maar ik ben nooit persoonlijk op de hoogte gehouden want anders had ik wel actie gekomen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Mijn 1550 staan er nog. Maar de meeste zijn van recente 3DS aankopen, dus dat kan wel kloppen.

    Maar wat een onzin dat ze maar 2 jaar geldig zijn. Hoe kan je dan in godsnaam die toffe dingen bij elkaar sparen met die 3 games die er per jaar uitkomen.
     
  17. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn punten heb ik ook nog maar ze zijn ook recent.
    Wat een zever eigenlijk hoe kan je iets sparen als je ze binnen de 2 weken moet opgebruiken.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Idd. Voorheen waren ze altijd geldig. Ben ik jaren aan het sparen totdat er echt iets leuks komt ben ik alles kwijt...
     
  19. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Volgens mij staat in de nieuwsbrief van nintendo hoeveel sterren er aan het einde van de maand vervallen op je account.

    Daarnaast moet je ook, als je je account wil houden, voor 31 mei nieuwe voorwaarden accepteren ofzo. Volgens mij door in te loggen op je account, anders ben je die kwijt.

    Ik heb zelf nog iets van 100 sterren en nog wat puntenkaartjes liggen. Maar eens nagaan wanneer die verlopen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2011
  20. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    50k? Hoeveel games heb je wel niet? 300?
     

Deel Deze Pagina