1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De items die je in een field moet vinden (dus x aantal voorwerpen) toch niet? De quests waarbij je één bepaald voorwerp moet zoeken die staan inderdaad aangegeven. Bij de quest waarbij je gewoon items moet oprapen die ergens in een field liggen (en dus random zijn of toch lijken) is me dat nog niet opgevallen.
    Dat ik wat moet rond zoeken vind ik niet erg, maar weeral bij die quests waar je x items moet verzamelen staat nergens niet waar je ze kunt vinden. Ook niet in de quest beschrijving meen ik me te herinneren. Kan hier ook fout mee zitten want de 4 uur die ik heb gespeeld heb ik niet anders gedaan dan wat liggen rond te lopen voor de lol. Hierdoor complete ik ook ineens wat quests, o.a. ook van die verzamel quests en voor geen enkel van die quests ben ik een rood uitroepteken tegen gekomen. Opzich niet zo erg, buiten dat er voor de meeste items geen duidelijk verband is tussen het item zelf en het gebied waar ze liggen. Dus wat dat betreft mocht het imo toch net iets specifieker of duidelijker (als was het maar min of meer een tip van waar ze ergens in de buurt kunnen liggen).

    Zo is er ook die quest in het eerste gebied waarbij je van een oma koekjes moet gaan brengen naar een kleinzoon van haar. In de quest beschrijving staat niet in in welk gebied hij zich bevindt maar de oma zelf zei in het residentiële meen ik me te herinneren. Heb nu al alle 3 de gebieden zowel 's nachts als overdag uitgekamd maar ik heb die kleine nog steeds niet gevonden. Dus of wel ben ik telkens toevallig op de foute tijdstippen aan het zoeken of ik zie telkens dwars over dat rood uitroepteken of het is gewoon een kut quest die onder "ontdekken en zoeken" iets anders verstaat dan mij. Ik moet wel toegeven, en zoals ik eerder zei, ik heb nog niet gespeeld met specifiek die quest als doel. Ik heb de quest beschrijving eens gelezen en dan gewoon wat liggen rond te lopen en iedere hoek van elk gebied gezocht in de hoop iets leuk te vinden en/of een quest te completen.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al deze positieve reacties toch ook wel zin in deze game gekregen.
    Alleen speel ik echt niet graag op mijn Wii toestel en komen er de laatste maanden nog genoeg goede games uit voor mijn Xbox toestel dus best nog even wacten.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik ben nu 7uur bezig en alles op mijn gemak aan het verkennen, vinden etc. In het 2e gebied (ruine/mijn oid) kan ik alleen niet alle collectables vinden. Klopt dat of moet ik gewoo blijven zoeken?
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Heb het allemaal toch gehaald... Had iets meer geduld nodig ;), het verhaal komt ook lekker goed op gang. En benieuwd hoe het verder gaat. Dat is dus een goed teken! Level 17nu en net een leuke boss gedaan. Vanavond weer lekker verder! Il wil nu al haha.

    Edit: sorry dubbelpost.
     
  5. Snatcher NL

    Snatcher NL Cyber Punk

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 24 en op weg naar Colony 6 :thumbs:
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Heb je alle quests gedaan bij c9? Ik blijfmaar quests krijgen :eek:. Ben wel een beetje door gegaan die mijn in. Maar vind het zonde dat ik die quests nog niet heb. Maar sommige zijn zo onduidelijk. Ik moet dat meisje vinden o haar horloge terug te brengen. Heb alleen geen idee waar ik haar kan vinden :mad:
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat meisje staat waar je haar eerst vond op een bepaald uur. Quest vandaag nog gedaan. Quest aanvaard, direct naar lab en terug, meisje was weg. Tijd een uur of 2 terug gedraaid en ze was er terug. Heb alleen geen idee meer wat uur dat was :+. Ik denk 9u, am of pm durf ik niet zeggen.
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Bij je affinities staat precies tussen welke uren de characters er staan. Soms staan ze wel op een andere plek.

    Ik ga overigens niet elke kleine sidequest doen. Ik accepteer alles wat ik tegen kom, maar ga er niet speciaal elke aanvaarden en volledig doen. De main quest alleen al schijnt zo'n 50 uur te duren. 8)
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik wil wel alles doen.. Dat is het probleem. Gelukkig is alles wat ik zie in een klap neer met backslash :cool:. Ga het straks gelijk bekijken :D
     
  10. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ondertussen ruim 2 uur kunnen spelen. Ik moet nog steeds wennen aan de graphics, maar de rest. Echt wow.

    Ik heb echt het idee dat ik te maken heb met een mix van de WRPG & JRPG. En dat is echt perfect uitgewerkt, ongelofelijk. De game is verschrikkelijk diep, zonder het te ingewikkeld te maken.

    Zelfs de voice acting is goed (Lekker Brits :cool:). Ik ga snel weer verder spelen, want het wow-effect zit er nu lekker in.
     
  11. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik dacht al... Die quest met paola en die ander kan niet zo makkelijk zijn voor zo veel exp :D al weer 13 uur in de game! En nog steeds top!
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ga de game morgen halen.:)
    Heb wel weer eens zin in een goede JRPG.

    (uhm...waar blijft dat eigen topic voor Xenoblade?)
     
  13. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, net sinds hele lange tijd weer eens mijn Wii aangezet, lekker Super Mario 3 spelen. Zijn er hier mensen die dit spel (of andere) ook hebben en hem met die klassieke controller spelen? Ik speel hem namelijk nu met mijn Wiimote, maar volgens mij houdt zo'n controller wel lekkerder vast of niet? :)
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel zelf deze game niet maar met de classic controler speelt het wel leuker in het algemeen.
     
  15. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ha, die oude Mariootjes speel ik ook wel eens zo nu en dan, en als het kan, ook altijd met de classic, want dat speelt inderdaad een stuk fijner.:)

    Dus als je de 20/25 euro kunt missen, is het zeker een goede aankoop (pak dan wel meteen de classic pro, die ligt nog beter in de hand dan de gewone classic, en scheelt maar 5 euro met de normale).
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Dragon Quest X beelden:

    [yt]QU2nZlF5Mjc[/yt]
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was 10 niet al op de PS2?
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Nee. Wordt al 6 jaar ontwikkelt voor de Wii en nu ook de WiiU.
    Deze heeft ook online/MMORPG mogelijkheden.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zit idd even in de war met Dragon Warrior. Die waren al een stuk verder net zoals FF serie.

    Zit dit de enige beelden van de game?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.469
    Tot nu toe wel, geloof ik. Maarja, het is natuurlijk TGS tijd, dus we zullen vast nog wel meer zien.
     

Deel Deze Pagina