1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nintendo Wii [Deel 3]

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door CaptnCook, 7 jan 2007.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Zeg, nu de Wii aangesloten maar het beeld is niet perfect (aangesloten op HDTV in huiskamer, 32 inch). Boven gedeelte zie je niet, al wat zitten kloten maar ik kan alleen 50 of 60 HZ veranderen. Van 4:3 naar 16:9 kan ik veranderen maar kan hem niet op 480i zetten dacht ik (die hd in ieder geval). Moet maar een component kabel halen toch, dan is het beeld goed?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    480p, ja.

    Met een componentkabel is het beeld inderdaad stukken beter.
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Voor de kerst mario kart en donkey kong gekregen. Mario er nog niet in gehad. Jezus wat is donkey kong cool! echt dat level in de eerste wereld met die sunset was echt leuk! top spel.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Is deze component kabel voor de Wii een beetje goed? Ik heb namelijk eens een goedkoop component kabeltje gekocht voor de PS3 en toen had ik nog steeds een verlept beeld (ghosting heet dat geloof ik).
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ja, van de week die binnengekregen en beeld ziet er echt nu veel kleurrijker en scherper uit dan de normale kabel die bij de Wii zit.

    Heb de Wii nu iets meer dan een week, maar zelf amper op gespeeld nog. Mijn ouders zijn echt helemaal verslaafd aan de Wii, geniaal. Die hebben vorige week Zondag vijf uur lang samen Wii Sports zitten spelen. Tennis is geniaal, maar toch zie je nog best vaak dat de bal niet de richting opgaat die jij wilt. Heb ook Mario Kart maar vind die echt behoorlijk tegenvallen vergeleken met Double Dash. Binnenkort maar eens Super Mario Galaxy lenen.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Door de kabel gaat toch maar maximaal 480p dus zoveel kan er dan ook niet misgaan ;)
    Gamen op mijn 40" FullHD doe ik niet meer met de Wii want ik erger me kapot aan de beeldkwaliteit :+
    De Wii is nu verhuist naar mijn oude 32" HDready LCD.
     
  7. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja! heb hem zelf ook bij bol.com gekocht. (wordt geloof ik wel met de pakketdienst gebracht) het beeld is inderdaad een stuk scherper! De kabel heeft (imo) ook precies de goede lengte.
     
  8. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een wii aangeschaft alleen krijg hem niet aangesloten met de meegeleverde kabel.. we hebben een nieuwe sony tv die hellemaal vlak tegen de muur aan hangt waardoor ik hem niet met scart kan aansluiten. heeft iemand voor mij een oplossing.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Component-kabel.
    [​IMG]
     
  10. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kabel past wel in de zijkant van de tv?! Want ik deed gewoon de megelverde stulpen der in en hij deed niks! Alvast bedankt
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn Sony heb ik aan de zijkant de volgende aansluitingen.
    1. Geel ( composiet ) - video signaal.
    2. Rood/Wit ( audio ).
    3. Groene 3,5 jackplug ( koptelefoon).
    4. HDMI.

    Als ik de Wii op de gele composiet aansluit met de standaard AV-kabel dan heb ik gewoon beeld.
    Kijk even in het menu van de Sony welke aansluiting de voorkeur heeft Composiet of HDMI.

    De component ingang zit bij mijn Sony aan de achterkant !
     
  12. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit de component aansluiting aan de zijkant, daar zit ook de hdmi vga USB en hoofdtelfoon, plus de kaart van ziggo. Laten we hopen dat dit gaat werken met de component kabel. Alvast bedankt
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Welk type hebben jullie? Of maak even een foto. Dan kunnen we meteen het goede antwoord geven.
     
  14. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    sony KDL-40NX700F dit is het type alleen staat hij bij ons niet in de stadaard maar aan de muur, kan jammer genoeg geen foto maken door defecte camera!
     
  15. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is dan dus de zijkant met de aansluitingen?
    [​IMG]

    Die onderste drie lijken verdacht veel op composite aansluitingen dus ik zou eerst gewoon die meegeleverde kabel van de Wii nog eens proberen.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Als dat hem is heb je idd niks aan de componentkabel. Dat worden inderdaad de composietkabels en enorm blurry beeld.
     
  17. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het iets anders volgens mij zitten er boven de gele rode en witte ook nog een blauwe en een groene aansluiting!
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Dan is het inderdaad een component ingang.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan moet er nog een 2e rode aansluiting zijn ;)

    Geel = Composiet.
    Rood + Wit = Audio.
    Rood + Blauw + Groen = Component.
     
  20. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt melbuuln wat je zegt onder de groene en blauwe zit nog een rode aansluiten en daaronder die andere 3. Probeer hem ztrdg even aant te sluiten nog geen tijd voorgehad allemaal alvast weer bedankt, nu zal het wel beeld geven
     

Deel Deze Pagina