ik speel nu aardig wat CS maar ik heb hoe laag de ping ook maar is last van lag. dit is echt superkut want als er een enemy langskomt blijft ie haken en ben ik een stilstaand, nietschietend doelwit. dit is overigens met elke shooter die ik speel zo. ik denk dat ik al weet waar het aan ligt, ik heb maar 64mb intern geheugen. (vraag me niet waarom, voor de rest is die pc opzich niet superslecht --> PIII 733Mhz) maar voordat ik dat ga upgraden wil ik zeker weten dat het probleem met het gamen daar aan ligt (gebrek aan intern geheugen dus)
Heb je misschien één of ander programma als kazaa ondertussen draaien?, dat kan namelijk ook zorgen dat hij gaat schokken en laggen etc etc. Bij mij tenminste wel.
Eum hoeveel fps heb je? Er is ergens iets dat je in console kan typen en dan zie je heeltijd hoeveel fps je hebt( frames per second) als dat hoog is zou het wel es aan je internet kunnen liggen... Maar welke 3d kaart heb je?
TNT2 pro, 16mb kijk ik heb net nog een potje geprobeerd in de laagste resolutie, dan heb ik zonder spelers in de buurt egt een ziek hoge framereate, en met actie is het dan ook nog te doen. (ik heb het nu wel over een potje met 8 personen) dus ik heb zo´n vermoeden dat het toch aan me pc ligt. mijn internet is trouwens planet adsl comfort. de middelmaat dus
Hmmz, ik heb een pc van 350 Mhz en 192 Mb intern geheugen, videokaart: Radeon 7000 (64 Mb) en HetNet (Adsl lite), en ik speel ook wel vaak CS, maar ik kan zonder problemen meedoen met 31 spelers (dat is dus het maximum van 32 spelers) en met mijn pc erbij is er ook geen lag.... dus vergelijk maar, ik heb meer geheugen (intern, videokaart) misschien dat het daaraan ligt. Bij de menu's is het wel heel erg traag.... maar dat terzijde
Dat ligt gewoon aan uw pc hoor goldfish. Een 3d kaart van 16mb... Ik zou een betere 3d kaart kopen en uw ram upgraden naar 128mb of zelfs 256. Maar als je heel slim bent dan wacht je nog op half life 2 (met counter strike 2) en dan koop je ineens een HELE snelle pc
als je ping laag is en je hebt nog steeds "lag" dan ligt het gewoon aan je hardware en niet aan je internetverbinding.. te ping zegt namelijk iets over je verbinding..
lol dat heb ik ook, ik speel soms raven shield en hoe snel me internet ook is, als ik een enemy om een hoekje zie staan en ik schiet me kapot gaat ie ff traag, komt waarschijnlijk door me pc (amd 1800 geforce 2 ti 256 ram)
ja... allemaal heel leuk die upgrade verhalen maar ik ben 14 en geen bill gates edit: tja of ik ram mijn pc kapot met een hamer en dan zeg ik: hey pap er is plotseling iets heel raars met de pc gebeurd denk ik. nu moeten we een nieuwe he?
Dan zal ik, als ik een laag budget had mijn pa/ma lief aankijken. Hmm, dan kun je beter voor Intern geheugen gaan, en dan kijken naar een andere videokaart. Videokaart helpt minder mee met snelheid dan intern geheugen (ik kan me ook vergissen hoor). Edit-> Dat moet ik ook nog eens met deze pc doen
nee volgens mij heb je wel gelijk. dan grade ik gelijk up naar 512 (als het er allemaal inpast). nu werkt mijn pc hele tijd met de harde schijf, omdat dat geheugen snel volzit. al heb ik meer, haalt en zet ie alles in het intern geheugen
hoeveel intern geheugen is nodig om een redelijk nieuw spel goed te kunnen draaien??? zit hier op een P4 1.5 GHz met 256 MB... is dat genoeg als er nog een redelijke videokaart bij komt??
Ja, ik denk wel dat dat nog genoeg is.... Als je toch genoeg geld hebt, kun je nog overwegen om er nog 64Mb of 128Mb er extra in te gooien..