1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nee k sluit eerst alles aan en dan xbox aan..... In Project care heb ik er nu geen last meer van omdat ik in tuning menu mijn ffb lager heb gezet. Op sterkte 20, wat nog altijd sterker is dan de ffb op 100 in de demo van fm6.
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb ergens gelezen dat een firmware update via een (blauwe) U.S.B. 3.0 poort vanaf de computer naar het TX stuurwiel soms een corrupte file-overdracht geeft.
    Gebruik gewoon een 1.1 /2.0 USB poort voor de firmware update.
    Weet niet of het waar is maar het is te proberen.
    Probeer eerst de oude firmware terug te zetten en dan via een 2.0 USB poort de nieuwe firmware op de TX te zetten.
     
    Surreallistic vindt dit leuk.
  3. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik merk dat als de FFB langzaam minder wordt en ik de FFB weer op het normale niveau wil hebben, het soms helpt om de USB eruit te trekken en weer in te pluggen.
    Wat daarbij opvalt is dat de consoleventilator op het moment van ontkoppelen van de USB veel minder hard gaat draaien. Je hoort het duidelijk.
    Het probleem zal dus inderdaad bij de console liggen, vermoedelijk de USB connectie die niet optimaal is of dat er te veel warmte ontwikkeling/energie verbruik is
     
  4. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nu problemen met de Car setup.
    Veel niet alle setup's saven niet.
    Herinstaleren van PCars hielp niet.
    Zelfde probleem lijkt het.
    Wat kan dit zijn een te volle cloud hoor ik weleens maar hoe kom je daar vanaf. :mad:
     
  5. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb gehoord dat het helpt wanneer je replays die je hebt opgeslagen in-game delete.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Blijft toch een brak gedoe allemaal.. Maar ik neem het voor lief.mhet racen met Pcars blijf ik echt zo tof vinden..
     
  7. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Dat had ik ook gehoord.
    Daarom had ik voordat ik de nieuwe instalatie deed alle replays al verwijdert.
    Na de nieuwe installatie lijken setups die nog wel aanwezig waren voor het verwijderen ook nu weer aanwezig.
    Mogelijk via de cloud weer terug gehaald inclusief corrupte setup saves die voor de problemen zorgen.

    De cloud moet ook gereset worden denk ik.
    Ik heb alleen nog niet gevonden hoe, en of ik de cloud moet resetten en daarna weer opnieuw moet instaleren om echt van de corupte files af te komen.
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Je cloud haal je leeg waar je ook je savegame verwijderd . Dan krijg je als het goed is een keus of je alleen van consolle wil verwijderen of overal ( iets in die geest )
     
  9. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Is gelukt we zijn weer paraat :)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gelukkig kun je bij Pcars gewoon de dvd erin stoppen updates downen en onbezorgd gamen. Een kind doet de was. Trrrrrrrriiiiiinnnnnnggggg en toen ging de wekker. BAM terug in de harde werkelijkheid.
    Toffe game maar met nog heel veel narigheid er om heen. Buckle up, we're going fast.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat kan ik sowieso iedereen aanraden. Ik heb zoveel gezeik gehad met die replay's. Maar sinds ik ze bijna allemaal weggeknikkerd hebt geen centje pijn.

    Ik neem aan dat je bedoelt in het Xbox dashboard? Want volgens mij heb je daar ergens (kan het nu niet checken) de optie om alle data van een game te verwijderen (dus ook de data die bewaard blijft als je enkel de game zelf van je HDD afhaalt).
     
  12. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Vanavond gaan we trouwens weer lekker even "vrij" racen in pCARS :) Al is de kans groot dat er sowieso minimaal één race met de M3 op Sonoma gereden wordt denk ik O-)
     
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    ik kan wel eventjes meerijden maar te lang houdt mijn linkerarm nog niet vol (overbelast) vind de M3 sinds 3.0 wel enorm verbeterd, ook omdat ik het tunen nu beter snap
     
  14. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Kon niet gisteravond. Nog op Sonoma geracet?
     
  15. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik ga vanavond weer wat racen denk ik :)
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    ik oik!
    edit: Ik misschien toch niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2015
  17. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
  18. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ik ook.....denk ik.
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Gisteren even pCARS opnieuw geïnstalleerd, kan nu weer tunen :). Als ik er vanavond ben dan ben ik er, ben ik er niet dan ben ik er niet.
     
  20. majong

    majong Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    79
    Race nu met een losse koptelefoon en een los chat koptelefoontje voor Xbox. Wat is nu een goede oplossing met een Game koptelefoon. Moet dat altijd via de controller lopen ik heb geen kinect. Wat is een gangbare oplossing ?
     

Deel Deze Pagina