1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS Algemeen pCARS Racen

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 8 jun 2015.

  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha meerdere gamers van wat ik zo lees op het Pcars forum. Het voelt gewoon erg goed dat rijden. Ondanks dat de game echt nog niet af is......
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij allebei de stukjes zijn het de kleine tikjes die zorgen voor problemen. Zolang die auto's aan elkaar lijmen blijft dat gewoon kut. Dat ik daarna scherp naar links ga is omdat ik daar al de hele tijd heen probeer te gaan. @Rossi46 De tweede botsing bij de eerste bocht was niet meer te voorkomen, had misschien gewoon rechtdoor over het gras moeten gaan maar dan had ik ongetwijfeld een tijdstraf gekregen wat ook weer voor problemen zou zorgen.

    Het maakt me ook niet zoveel uit en ben al helemaal niet boos of zo. Eerste bocht is het altijd chaos, het is alleen wel jammer dat ik van P3 naar P8 ga en dan 4 bochten later weer naast de baan sta.

    Replay's kloppen vaak niets van. Vaak ontbreken er gewoon allemaal auto's. Waarschijnlijk ontbreek ik in het eerste filmpje, aangezien ik de eerste race won.

    Was jammer dat je in ronde 10 of 11 er in de laatste bocht afvloog, anders was het nog wel een spannend gevecht geweest en had je waarschijnlijk gewonnen aangezien je een seconde sneller was per rondje.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2015
  3. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja teveel schoonheidsfoutjes.... te vaak het gras gemaaid. (Mijn buurman doet dat zelfs in de winter.... maar ook voor mij geldt dat het na 5 minuten niet alweer te lang is.. :)) Al met al een leuke avond gehad, mijn 2de race was ook een stuk minder....
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  4. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat is eigenlijk de huidige stand? Die werd gisteren nog even doorgenomen, maar dat heb ik natuurlijk weer niet onthouden ;)
     
  5. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Voor mij waren het wat teleurstellende races, race 1 een goede kwalificatie gereden en de tweede tijd neer gezet. Wordt ik er 1 minuut voor tijd uit geknald en duurt het vervolgens net 1 minuut te lang om weer te joinen in de lobby en mis ik de race.

    Race 2 had ik niet een hele beste kwalificatie en starte ik vanaf plek 5, de drukte in de eerste bocht goed door gekomen en mijn plek weten te behouden. Vanaf dit moment eigenlijk vol in gevecht voor plek 3 met Sv3nnie. Was wel een spannend en leuk gevecht maar we maakte allebei akelig veel foutjes waardoor de nummer 1 en 2 ervandoor gingen. Na 7 rondes vechten voor het podium belande Sv3nnie in het gras en spinnende weg, erg jammer voor Sven. Nu moest ik 5 seconden goed maken op United Art dit ging eigenlijk vrij goed en begon eindelijk wat nette rondjes te rijden. Ik kwam tot ze bumper, net 1 lap te kort. Wel een 3de plek weten te pakken maar stiekem had ik wat meer van me verwacht op deze baan.

    Ondanks niet het gehoopte resultaat wel een leuke race gereden!

    De stand:
    Zoals ik gisteren al aangaf heb ik er iets in veranderd om de spanning terug te brengen. Door dat we race 1 met een A en B poule reden zijn er een paar mensen benadeeld met de punten. Ook zijn er mensen die een race gemist hebben of problemen hebben gehad met de servers. Daardoor lijkt het mij het eerlijkst om bij iedereen zijn slechte resultaat te schrappen. Hierdoor doen Beltoon en Sv3nnie weer helemaal mee en komt Ross en stukje dichter bij Tender.

    [​IMG]

    Volgende week:

    [​IMG]
     
  6. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Goed bezig tiktak! hoop dat ik de volgende races er ook bij kan zijn. Maar weet het niet zeker :) Gaan het zien!

    En inderdaad leuk bumper aan bumper gereden! vechten is inderdaad niet zo goed voor de algehele snelheid :) maar heb plezier gehad, na rondje 7 was het een en al drama... :)
     
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Leuk weer een onbekende track... Moet ik maar even oefenen. Even ter duidelijk, dit is met de caterham toch? Ik lees nu zoveel Pcars dat ik niet meer weet waar wat hoe en waarmee. ROFL.
     
  8. sv3nnie

    sv3nnie Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja dit is met de caterham :)Track is wel echt leuk (mijn mening)

    atm clean 1:07:694 zit nog wel verbetering in :)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2015
  9. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    wat ze op gt racing als regel er soms nog bij doen is dat je tot en met de eerste bocht eigenlijk in je eigen positie blijft rijden, of er moeten situaties zijn zodat je er wel voorbij moet (stilstaan na het startsein bijvoorbeeld)

    Vaak is het inderdaad zo wie de eerste bocht overleeft eindigt wel in de top 3 :+
     
  10. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Was weer een leuke avond! bedankt voor het organiseren TikTak. Is er ook belangstelling om voor de zondagavond wat te doen? Ik vind het wel leuk met veel man racen! heb een hoop toffe gasten leren kennen :thumbs:
     
    HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  11. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was zeker weer een prima avondje! De oefenrace voor volgende week had van mij best met een andere auto gemogen, die stock car is echt niet gemaakt voor Sonoma. Van mij hoeft het op zondagavond nog even niet, vind 1 "officiële" race per week wel genoeg. Al zullen er vast wel anderen willen en dan kan ik altijd een keertje aanhaken.

    Als er iemand vanavond nog zin heeft om te racen hoor ik het wel. Even kijken of 1.4 iets heeft veranderd.
     
    RBxGino vindt dit leuk.
  12. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben hem nu aan het updaten hij is uit :thumbs:
     
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups en het rijdt prima.. Ben nu met de gt3 aan het rijden, Audi en BMW en die rijden heerlijk..
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Voor mij is enkel dinsdag als vaste prik ook voldoende, anders dan ga ik races missen, dat wil ik natuurlijk niet ;)

    Maar een paar keer een raceavondje tussendoor is altijd welkom hoor, ik vind het een erg leuke groep om mee te racen :thumbs:

    Oh trouwens, wat betreft de stand, ik wil Tender er niet bij naaien, maar zijn optelling klopt niet. Zijn totaal zou 138 moeten zijn i.p.v. 143.
     
  15. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    ty, zal het aanpassen!
     
  16. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Lijkt me gezellig om mee te rijden op de dinsdagen ( buiten de dinsdag om ook natuurlijk ) jullie zijn een gezellige groep waar je leuk mee kan racen
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou vandaag eens wat gereden met mijn TX wheel.. Phoeeee dat scheelt zeg. Zowel in de beleving als met het rijden opzich. Gaat zoveel makkelijker. En ik haal betere tijden dan met de controller. Alleen het remmen is wat lastig ookal heeft deze rempedaal weerstand. Verder is het even wennen met de instellingen. En wat ik mis is het links en rechts kunnen kijken via de thumbstick. Dat heb je niet op een wheel. Hoe doen jullie dat eigenlijk?
     
  18. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Niet links en rechts kijken.. via spiegels en soms achterom en verder maar hopen dat alles goed gaat xD
     
    RBxGino vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik mis ook de bumpers op het wheel. Lol. En ik had een key om de stoel hoogte aan te passen.. Mja maar even kijken hoe ik dat doe...
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2015
  20. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Rij je met helm camera of niet.. want je kan ook je helm uit zetten bij opties ergens dan zie je gelijk meer
     

Deel Deze Pagina