1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    @Kevf heb je nu al eens Destiny besteld?
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zeker! Hopelijk leveren ze op de dag zelf. De familie thuis weet al dat ze mij dinsdagavond niet hoeven te storen :+

    AantalNaamArt.nr.PrijsSubtotaal
    1Destiny (Vanguard Edition) PS4 96200€52.99€52.99

    Subtotaal :€52.99
    Verzend- en handlingskosten :€0.00
    BTW :€9.20
    Totaal: €52.99
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet wel zeggend at ik er écht zin in heb. Ben al wel klaar met Diablo, hoe goed de game ook is....tot de volgende DLC in ieder geval.:p
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben er nog niet goed uit of ik Destiny wel ga kopen. Ik ben een beetje teleurgesteld geraakt in de scope van de game, de variatie van gear...
    Beta was wel leuk, maar ik zag dat als een voorproefje. Als dan blijkt dat dat al ~1/5e van de game was, poeh. Valt tegen.
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat is waar veel mensen zich zorgen over maken. Dat de game helemaal niet zo groot gaan zijn als gesuggereerd is. Voor mij ook de vraag. Vette game, maar hoe lang wordt de game.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Goed gedaan! mooi bedrag!
    Hier ben ik dinsdag de hele dag thuis, aangegeven dat het Destiny dag is, waardoor ik uiteraard uitgelachen werd, ook door mijn kleine (al weet hij niet waarom) :+
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Firmware update 1.76 is blijkbaar uit?
    Verdorie, ik dacht even dat het al 2.0 was :+
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Stabiliteit zeker weer :+
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, helaas wel. Evil om dat zo vlak na de aankondiging van 2.0 te releasen. :+
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  10. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    En dit speelt bij mij ook een rol. Ik koop ook lang niet alle games meer, maar ik koop alleen nog maar games waarvan ik weet dat ik die echt goed zal vinden. Vandaar dat ik nu alleen nog maar The Last Of Us heb. De rest van de titels die er nu zijn spreken me totaal niet aan. Deze week wel even Metro Redux kopen, omdat ik wel van dat sfeertje hou.

    Destiny is bij mij toch ook wel een twijfelgevalletje geworden. Ik weet het gewoon nog niet met die game.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen maar stability die update =( (hoe doe ik deze smiley?)? Jammer

    Ik zei gisteren tegen Smoke nog precies hetzelfde. Volgens mij gaat de hoeveelheid content zo ontiegelijk tegenvallen. Zeker tov een game als Diablo, waarin de endgame gewoon geweldig goed in elkaar steekt!
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik ben er ook een beetje bang voor, maar aan de andere kant denk ik dan; het is Bungie.
    Die zijn wel goed in een verhaaltje neerzetten.
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    :cool:
    Ik heb de hele week vrij genomen, heb nog genoeg dagen over.

    Waarom niet? :cool:
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Wordt zondag 2 jaar :p, begrijpt ook niet de wondere wereld van gamen... maar dat komt nog wel!
     
  15. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]

    Hang op! Klik weg! en bel uw.... Sony ?

    Niet intrappen dus.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Wat een gezellige eikels. Gaan ze je nu zelfs op je console lastig vallen met deze onzin.|:-
     
  17. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Even tussen de Destiny verhalen door, weet iemand of er een bundel met Fifa15 komt? Ik dacht wel zoiets gelezen te hebben over de Xbox One, maar kan niks vinden over een bundel met de PS4.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik denk, gezien MS een behoorlijke deal met EA/Fifa heeft, deze er niet zal komen.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Unrivalled entertainment with the world’s only tablet with PS4™ Remote Play

    Sony has engineered a revolution in gaming technology with the addition of PS4™ Remote Play on the Xperia Z3 series. With PS4 Remote Play, exclusive to Xperia, you can now use your Xperia Z3 Tablet Compact as a remote screen to connect to and control your games on PS4. For those times when the TV is being used, simply connect your tablet to your PS4 via home Wi-Fi and use the DUALSHOCK®4 Wireless Controller with the GCM10 Game Control Mount to continue playing games anywhere at home on your Xperia Z3 Tablet Compact.

    Additionally the PlayStation®App lets you use your Xperia Z3 Tablet Compact as a second screen to remotely watch the game play of your game friends, communicate with PSN™ friends, purchase PS4 games and download to PS4, or simply to control your PS4.

    Whether you’re playing a game or watching a movie, your entertainment is enhanced with Sony’s latest TV and audio technologies. Boasting Sony’s brightest tablet display yet, this compact tablet has a visual brilliance beyond its size. Combined with Sony’s TRILUMINOS™ Display for mobile technology with Live Colour LED, X-Reality™ for mobile and intuitive contrast enhancement, this 8” Full HD display is sharp and vivid even in bright sunlight.

    [​IMG]


    Huh, haha Sony nu alweer een Xperia Z3? Z2 is pas vier maanden oud. Sony ging lekker, maar qua telefoons gaat het nu echt niet normaal snel.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tablet staat er toch bij sjaak ;)?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina