1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Er zijn ook zoveel God of Wars uitgekomen de laatste tijd..
     
  2. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    De laatste volwaardige God of War (deel 3 ) kwam in maart 2010. De nieuwe is net in ontwikkeling en komt niet voor 2016/2017. Dus een nieuwe God of War vind ik niet zo erg. Ascension zie ik toch meer als een filler, een tussendoortje.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Koop je ze niet, simpel zat.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ohjo, echt?

    Daar gaat het niet om. Had gewoon verwacht dat ze wel met iets nieuws gingen komen. Emo Kratos heeft na drie delen iedereen wel kapot gemaakt, daarna nog een filler erbij gedaan met Ascension.
     
  5. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Vertel, wat wil je voor iets nieuws zien, ik zie dat altijd wel langskomen op forums, ik wil iets nieuws zien.
    Ik ben dan altijd benieuwd wat, er is ook iets nieuws aangekondigd Drawn to Death, Until Dawn, The Order, Bloodborne, hoeveel nieuwe dingen wil je nog meer zien?

    Zelf ben ik zeer blij met titels die hun sporen hebben verdient in het verleden zoals Uncharted en God of War, kom maar op.
    Overigens is het helemaal niet zeker dat Kratos weer de ster wordt van God of War, dat gerucht gaat al erg lang.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Dus omdat aangegeven nieuwe IP's in 2015 komen moet Santa Monica maar weer God of War maken die hooguit in 2017 uitkomt? Als voorbeeld alleen al een gecancelde nieuwe sciencefiction openworld game van Santa Monica. Dat zou eens iets geweldigs nieuws zijn ja.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Je weet ook dat de financiën niet echt rooskleurig zijn van Sony en dat ze eigenlijk zich geen flop kunnen permitteren, zoals gezegd komt Sony met veel nieuwe IP"s aan dat daar dan misschien niets bij zit voor jou dat is dikke pech, maar na God of War zullen ze vast wel iets gaan doen wat in jouw ogen echt vernieuwend is.

    God of War is een zekerheidje en gaat miljoenen verkopen, je kunt Sony niet kwalijk nemen dat ze hier op safe spelen.
    Wie weet komt daarna de gecancelde game.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Eensh, deze generatie zuigt tot op heden. Remakes, AAA titels met bugs, gameplay echt nergens next gen, PSN buggy, nog meer remakes en nog wat remakes. Erg saai. Ik vermaak me wel met GTA V, AC unity en PES 2015 hoor. Maar het is nooit ergens echt geweldig, en echt next gen.
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Met iedere generatie lopen de kosten enorm op. Dus voor AAA titels kiezen ze vaak de veilige route, want de kosten moeten terugverdiend worden. Indie ontwikkelaars kunnen het risico wel nemen. Op dat vlak is genoeg vernieuwing. En ik zie toch ook wel grote studio's met nieuwe IP's komen. Een Ninja Theory bijvoorbeeld: eerst Heavenly Sword en Enslaved en nu komen ze met Hellblade. Guerilla is bezig met een nieuwe IP. Naughty Dog heeft 2 teams. De ontwikkelingstijden zijn echter lang, dus je moet geduld hebben. Daarom vind ik het niet erg dat het gat wordt opgevuld met HD remasters.
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    HD remasters/remakes ben ik ook wel zat, ik had dat met The Last of Us heel erg dat ik niet meer dat gevoel had als toen ik voor het eerst de game speelde.
    Echter een nieuwe deel aan een bestaande serie toevoegen vind ik nooit erg zeker niet als ik de serie goed vond.
    Een Gears of War boeit me echt niet bijvoorbeeld maar ook daar is een nieuwe deel voor.
    Halo hetzelfde, en er zal vast wel een nieuwe Final Fantasy deel komen (boeit me echt geen ene reet die serie)

    Waar ik over val is dat er moet een nieuwe IP komen(er komen er zat van Sony), en allemaal vernieuwend zijn.. maar niemand heeft een idee wat vernieuwend is.
     
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Helaas is het een feit dat nieuwe IPs vaak niet goed verkopen, en een deeltje zoveel van een bestaande IP wel.
    En tja, studio's willen wel graag de kosten eruit halen, dus spelen ze vaker op safe.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Het gaat niet eens zo zeer om nieuwe IP's of niet. Er mag alleen best wat meer lef getoond worden binnen de serie/game design zelf. Bij Uncharted proberen ze dit nu in ieder geval al een beetje bij de gevechten. Waar die voorheen binnen redelijk lineaire gebieden plaatsvonden willen ze je nu duidelijk meer ruimte geven om de gevechten aan te pakken, zowel horizontaal als verticaal. Destiny is dan een nieuwe serie, maar hier proberen ze toch ook iets 'nieuws' qua gameplay. Het hoeft niet perse iets revolutionairs te zijn, maar een kleine evolutie is toch wel welkom.

    Een enorm goed voorbeeld van de andere soort is The Order. De game is technisch prachtig en heeft een geweldige setting, maar wat we qua gameplay tot nu toe gezien hebben is eigenlijk bijna exact wat Gears Of War 8 jaar geleden al gedaan heeft. Begrijp me niet verkeerd, de game zal niet slecht zijn en vast ook best vermakelijk, maar mag zich toch wel iets differentiëren met een "eigen draai" aan het genre. Qua gun gameplay lijkt het bijvoorbeeld zelfs een downgrade ten opzichte van Max Payne 3 die rond die tijd 3 jaar ouder is. De game mag er dan wel prachtig uit gaan zien, maar lijkt buiten dit mooie jasje een enorme generieke cover based TPS te worden. Dat is toch jammer.

    Daarnaast is iets heel nieuws of een nieuwe IP ook niet altijd zo geweldig. Zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds mijn twijfels bij No Man's Sky. Het idee is natuurlijk supertof, de techniek is geweldig, maar in essentie hebben we na 4 trailers nog niets nieuws gezien. Die game kan nog weleens bij veel gamers een enorme tegenvaller gaan worden, net zoals bijvoorbeeld Spore in het verleden.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2014
    Fiasco vindt dit leuk.
  13. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gaan er nog meer aankondigingen komen in de komende stream? Of word het gewoon een talkshow
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wanneer begint het weer en heeft er iemand een stream? Kan niks vinden
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Twitch stream

    Volgens mij begint die om half 8. Weet niet zeker
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Thanx man
     
  17. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ben benieuwd of we vandaag die nieuwe dlc van TLOU gaan zien. Ze zeiden dat ze dat bij dit evenement zouden tonen.

    Maar ik lees alweer verhalen dat het toch alleen een multiplayer dlc gaat worden. Pfff =(
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ga hier niet nog 2 uur naar kijken naar die talk show shit en het herhalen van dingen die we gisteren al gezien hebben.
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dit gaat toch nergens meer over. Op Ebay wordt die grijze 20th Anniversary Edition van de PS4 met een vraagprijs van €16.000 euro aangeboden, en er is er al een verkocht voor €20.100 :+
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is het alleen via Ebay te koop dan?
     

Deel Deze Pagina