1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee is echt. Vind hem ook niet super als ik eerlijk ben. Alsof iemand op de PS4 is gaan zitten.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Maja ziet het nu van een Slim niet als die niet veel kleiner is

    Qua uiterlijk vind ik hem wel wat hebben.Die matte afwerking is leuker dan dat glanzende stuk aan de bovenkant van de PS4. Ook vind ik de rechte voorkant beter dan die schuin aflopende van nu
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou Slim is niet de echte naam. Meer wat die genoemd wordt nu met gebrek aan beter.
    Denk ook niet dat ze hem nog veel kleiner kunnen maken eigenlijk zonder veel problemen te veroorzaken.

    Nieuwe pic. Vergelijking met de normale PS4.



    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]
    [​IMG][​IMG][​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2016
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nog steeds lelijk...
     
  5. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.760
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Net als met de PS3; eerste versie zeer mooi, 2de versie al een stuk minder, en wellicht straks de 3de release spuuglelijk...

    Ziet er ook nauwelijks kleiner uit, wel een stuk cheaper, dus ben er niet enthousiast over. Ik zag op de doos ook weer 500gb staan(!) Dat moet echt minstens 1-2 tb worden in deze tijd.
     
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben zeker de enige die het er wel netjes uit vind zien. Voor een mediaspeler oid :+
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Fucking lelijk. Maar waarom een slim versie eigenlijk? De PS4 is al compact genoeg
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Productiekosten / ''vernieuwing'' en het voelt misschien weer als een fris product. (net zoals de Xbox S)
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Al is het een gerimpelde kleibint. Maakt mij niet uit. Gaat mij om wat zo'n ding kan. Leuk als het er leuk uitziet maar verre van onbelangrijk. Ik zie mijn huidige PS4 ook amper staan.
    Kan mij voorstellen als je het prominent neer wilt zetten dat het dan ook wel een mooi ding moet zijn.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    No thanks. Huidige PS4 is slim genoeg.....de Neo is wat dat betreft een stukje interessanter.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Update: Starting on September 22, 2016, prices for PlayStation Plus memberships will change to $59.99 USD/ $69.99 CAD for twelve months and $24.99 USD/$29.99 CAD for three months. The monthly plan will change to $11.99 CAD in Canada, and remain $9.99 USD in the U.S. If you are a current member, the new prices will take effect if your membership renews on or after this date.
    PlayStation Plus strives to enrich your PlayStation experience through a world-class service built for our fans. This marks the first time that PS Plus membership prices will increase in the U.S. and Canada since the launch of the service in 2010. The new pricing reflects the current market conditions while enabling us to continue providing exceptional value to our members. As a member, you will continue to enjoy the benefits and features that enable shared experiences, such as online multiplayer, free games, and exclusive discounts. You will also continue to get exclusive benefits such as online game save storage and discounts across the PlayStation digital services.
    If you do not wish to continue your subscription, please be sure to cancel it by turning off auto-renewal in your account settings before September 22, 2016."
     
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Mooi altijd "free games" maar onspeelbaar als je geen plus meer hebt, 10 euro extra vragen vind ik nogal wat.
    Naar mijn mening zijn de games ook niet denderend.

    Ach zoals ik al eerder voorspeld had, Sony wordt weer arrogant, waarom maken ze de console ook niet 100 euro duurder.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik zie daar geen eurootjes staan, dus hopelijk blijft ons dat bespaard gezien de koers.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Met de huidige koers zijn we dan wat goedkoper uit de de US (is toch €50 hier??) en dat zou voor het eerst met digitale PS content zijn. Verwacht dus hier ook wel een prijsstijging

    @Mallakai ALs je niet online speelt zou ik zeker geen PS+ nemen. Gme zelf wel regelmatig online en straks met BF1 ook weer dus vind €10 op jaar basis niet zo een probleem
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan je btw ps+ net zoals Live niet via andere sites halen voor de helft van de prijs?
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Nope maar live toch ook niet meer?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    35 is dan nog steeds een leuke prijs.Collega het het er laatst over dat het nu rond de 50 was maar dan zal hij wel niet goed gekeken hebben :+

    Mja 42 is €8 goedkoper dus niet echt de moeite waard :+ Voor die prijs is het ook wel eens op Wehkamp te koop
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    It's all part of the masterplan.

    Miljoenen nieuwe mensen, xbox one achtergelaten, meer mensen kiezen voor de ps4 en hebben ook voor de ps4 gekozen.

    Willen ze de onderste uit de kak halen van het succes van de ps4, dan drukken ze dit door in de psn prijs. Watze dus net hebben gedaan dus. Slim, stel je voor dat ruim 70% van de huidige psn klanten hun abbo gaan vernieuwen....

    Dat is 22 miljoen X 10 dollar extra inkomsten.

    Per jaar.

    Dit betekent ook nog als de userbase nog groter wordt, dat de psplus titels niet Triple a titels gaan worden, maar continu dezelfde *&#% als nu.

    Geen enkele developer zal akkoord gaan met zijn Triple a game gratis op te stellen aan. 35 miljoen psn klanten.
     

Deel Deze Pagina