1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.820
    Leuk Bevonden:
    843
    Je moet dan jou account op de 1TB normal als primary hebben en op je PS4 Pro niet.
    Dan kan die jongen jou games spelen op zijn eigen account en jij zelf ook.
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nice, er zijn een aantal (positieve) veranderingen en dingen toegevoegd op software gebied. Nu alles weer installeren terwijl ik verder ga met studeren in de bieb en straks als ik thuis kom maar eens wat games opstarten :cool:

    Als je je oude PS4 wilt deactiveren en je hebt hem niet meer in bezit, kun je hem ook via de site middels [Alles Deactiveren], mag maar 1x in de 6 maanden. Vervolgens kun je je nieuwe PS4 weer activeren als primair.
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Net heel snel even Robinson The journey opgestart. Ik wilde even snel kijken voordat het lange proces van data terug zetten bezig is. Man man, dat ziet er wel super heftig uit hoor. Maakte kennis met een kleine dino die uit een ei kruipt. Heel erg strak. By far de mooiste VR game van wat ik zo snel heb kunnen zien. Of het spel zelf wat is moet ik nog zien. De looks zijn er. Je waant je daadwerkelijk in een oerwoud.
     
  4. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    PlayStation 4 Pro aangesloten en meteen een domper; wel geluid maar geen beeld op mijn LG 4K TV. Wat blijkt; je moet hem eerst in Safe Mode opstarten en dan HDCP naar 1.4 zetten, om vervolgens in je settings HDCP uit te schakelen. Sony en LG komen nog met een patch, maar het voelt wel een beetje als een valse start. Nu snel verder kijken, maar wilde deze tip delen voor mensen die er eveneens mee te maken hebben.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2016
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben mijn data aan het restoren. Nog ffkes en dan kanik hem echt ff proberen. Vind het een mooi apparaat!
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ook. :'-(:'-(:'-(:'-( Duurt zo lang..nog 11min. Mja het is wel bijna 400gb dus dat best een boel data om over te gooien.
     
  7. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb alles overgezet nu. Snap alleen niet waarom hij zegt dat RGB en HDR unsupported of undetected zijn voor mijn tv...

    Kleur in Uncharted 4 ziet er nu bestwel raar uit. In The Last of Us lijkt het wel oke.
     
  8. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Net Ratchet & Clank even gespeeld. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal omdat ik het spel nog niet eerder had gespeeld, maar in 4K/HDR ziet het er in ieder geval fantastisch uit!
     
  9. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Jullie zetten echt alle gegevens over?
    Ik doe alleen de saves en dan download ik die paar games wel opnieuw.
    In de tussen tijd op me Classic Nes gamen die ook binnengekomen is vandaag.:+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jammer dat de PS4 geen externe HDD support heeft. Was dan 10x makkelijk geweest.
     
  11. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Lijkt hij in real life ook zo op een Big Mac...of valt dat mee ?
     
  12. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ik heb nog niet de neiging moeten onderdrukken om er een hap uit te nemen.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  13. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Mooi is anders...
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben echt blij met de pro, enorme grafische boost aan de pro patched games. Op 4k en 1080p scherm getest, beiden erg netjes.
     
  15. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind het juist een beetje underwhelming. Het is wel mooier met de patched games natuurlijk, maar het is zeker geen verschil van dag en nacht. De VR is veel spectaculairder iig. Heb het alleen op een 4K tv getest.
     
  16. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Dit zijn ook de eerste games.
    Days Gone en Horizon bijv schijnen er echt goed uit te zien.
    Volgens Digital Foundry althans.
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm ik heb voordat ik mijn oude ps4 gekocht heb een backup gemaakt op usb stick. Dus al mijn save games, instellingen etc.
    Zie onderstaand voor details. Maar als ik onderstaand ga uitvoeren dan wordt de Pro volledig hersteld naar de instellingen van mijn backup van de oudere ps4. Is dit wel verstandig om te doen? Ik wist niet dat save games ook in de cloud opgeslagen konden worden dus vandaar dat ik het op onderstaande wijze gedaan heb... graag jullie advies

    [​IMG]

    [​IMG]

    Net Uncharted 4 gedaan (retail op disc) en de Pro hoor je toch wel heel erg blazen hoor... Dacht dat het door de schijf kwam maar neehoor met Ratchet & Clank die ik digitaal heb net zo... dan is de Xbox One S toch wel muisstil hiermee vergeleken hoor...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2016
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Dat blazen was bij mij ook, maar toen was hij blijkbaar nog bezig met installeren van de disc en updates aan het downloaden. Nu is hij lekker stil.

    COD:IW loopt trouwens lekkerder dan COD:BO3 op de Pro, er is daar wel degelijk een verschil.
     
  19. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    IW heb ik niet helaas. BO3 vond ik wel aardig qua vooruitgang, maar niet spectaculair.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Met VR is toch duidelijk verschil te zien. Alles ziet er strakker uit.
     
    Mallakai vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina