1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Rienbu en AnubisNefer vinden dit leuk.
  2. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Wilde eigenlijk deze maand een grotere HDD plaatsen. Ben ik ff blij
     
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ben wel benieuwd naar die 3D update. Hoe kun je nu 3D Blu-Ray kijken zonder een 3D bril..
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Damn die boost mode is wel een super optie zeg, wat ik op neogaf ziet lopen veel games erg smooth en worden ze ook sneller geladen.
    Witcher 3 heeft lange laadtijden maar met die boost modus is het nu flink verbeterd, ook bij games als Just Cause 3, Homefront, loopt het veel beter met de games nu.




    Hoe vinden jullie dit @Rienbu @Lijpe Mocro beide Bloodborne spelers toch?
     
    Lijpe Mocro, AnubisNefer en Rienbu vinden dit leuk.
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja geweldig!
    Goed voor Sony dat, hoewel ze behoorlijk de tijd nemen, de toegevoegde functies op PS4/Pro ook daadwerkelijk goed werken (shareplay, rest-mode bv).
    Bloodborne was voor mij en vele andere de game waar ik het meest op een Pro patch zat te wachten.
    Het is een van mijn meest favo games allertijden en het gaat dus nog beter worden.

    Btw las nu pas over Witcher 3.. Damn nice want de laadtijden waren voor mij een van de grootste hekelpunten.
    GAF gaat los btw over de boost mode. Noemen het ook beast mode haha
     
    Lijpe Mocro en Mallakai vinden dit leuk.
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wacht. Dus games eerst die geen patch hadden liepen niet beter op de Pro dan op de normale PS4?
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt inderdaad, Sony zorgt er zelf voor dat bepaalde dingen sneller gaan lopen.
    CD Project heeft al aangegeven niet aan een patch te werken voor de pro om de voordelen daarvan te benutten, dan doet Sony het zelf maar met een optie.

    Vind dit zeer netjes van Sony.
    Echter is dit nog altijd Beta, Sony kan als er teveel negatieve reacties zijn deze hele optie uitzetten.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Evil Within draait zoveel soepeler nu.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Raar dat daar een optie voor moet zijn? Moet de Pro niet al automatisch helpen met de power die het heeft om een game stabieler te laten lopen. En meer constant 30fps of 60fps. Ligt eraan welke game.
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet raar, want boost mode hoeft niet perse goed te draaien, vandaar dat het nog in de beta fase zit.
    Vind het tof dat ze het doen, want ontwikkelaars van games (zoals CD Project) gaan geen patch meer maken voor een PRO, dus vandaar dat Sony ze deze erin zet, alleen het vervelende is dat deze niet getest is. (er kunnen crashes etc ontstaan, wat ik overigens niet gezien heb)
    Dus zo raar is het niet.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee het is super dat het er is. Maar dacht dat dat het vanaf het begin al deed. Tuurlijk een 30 fps games opeens unlocked laten lopen zorgt voor problemen met physics etc. Snap ik.
    Maar dacht dat een game zoals de Witcher 3 die soms wat dropped op de OG PS4 lekker stabiel 30fps al was op de Pro. Puur door de overclocked CPU.
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Helaas niet naar mijn weten, tenzij de ontwikkelaar daar een patch voor uitbrengt was het nog altijd gewoon hetzelfde.
    Weet wel dat de huidige games die nu uitkomen een verplichting hebben voor de Pro.
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  12. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
  13. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Waarom staat de Boost Mode niet in mijn instellingen? Heb wel de laatste firmware. Heb ik iets gemist?
     
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Heb je de beta firmware?
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dat zal het zijn. Nee die heb ik dan niet. Hij gaf namelijk aan dat ik de laatste FW had, maar had niet meegekregen dat het een Beta betrof. Thanks
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ah indd. Dat is de nieuwe beta optie. Werkt prima die boost.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ff vraagje, heb gister per ongeluk een spel verwijderd die ik NIET wou verwijderen....

    ben ik nu al mijn opgeslagen save data kwijt ervan? of alleen t spel?
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ligt eraan of je de save naar de cloud hebt gekopieerd.
    Je kunt dit handmatig doen, maar ook op automatisch zetten en instellen hoe/wat.
     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd. Normaal gesproken wordt het standaard in de cloud gezet. Spel weer installen en klaar
     
  20. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina