1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
  2. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik laad hem op met een kabel. Heb een USB verlenkabel. Ik zit ruim 4 meter van mijn tv af en dus een lange verlengkabel. Werkt voor mij prima..
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja dat doe ik nu ook, maar vind dat irritant. Dus daarom zoek ik een charging station :+
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja via het stopcontact aansluiten.
    En je kan ze er gewoon in laten staan als ze vol zijn laad hij niet verder.
     
    Davey666 vindt dit leuk.
  5. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    ik heb 2 controllers zodat ik kan afwisselen als 1 op is.
     
  6. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ook 2de conroller hier.
    Ik heb gewoon 2 kabeltjes (telefoonoplader met 2 laad-punten) in het stopcontact en dan via het kabelgat achterin naar de lade van mijn TV kast gedaan, waardoor ik headset en controller op kan laden uit zicht, in de lade. Geen rommel voor de TV en altijd charged to go!
    (en kost maar 10 euro:+)
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    3 controllers.

    2 ps4 v2
    1x Scuf Impact

    1x 5m USB kabel
    1x Samsung oplader.

    Mocht ik langer gamen, dan sluit ik de controller aan via usb naar de dichtstbijzijnde stopcontact.
     
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ahhhhhhhh maaannnn die ps4 pro valt nu toch wel effe tegen. Had ik echt niet verwacht. Boost mode staat aan. 20-30fps met dikke motion blur in Uncharted en RatchetClank ofwat? Niet te spelen. Fast paced shooter als COD is ook erg wennen op 'maar' 60fps, had verwacht dat dit wel zou meevallen met motion blur, maar die zet ik nog liever uit. FOV aanpassen niet mogelijk.. Auto-aimen is wel erg makkelijk.. Rocket League speel ik liever op hogere fps met One controller. Komt denk ik door de nieuwe gpu in mn pc dat ik het verschil nu zo goed merk vergeleken met mn vorige PS4 Pro, toen ik nog de gtx970 had. The Last Of Us is de enige game die lekker draait op de Pro uit mijn bibliotheek en is echt geweldig. Maar om hem alleen te houden voor deze game krijg ik toch buikpijn, dan kijk ik liever een walkthrough op Youtube voor dat geld. Hmmmm...
    Haha als ik mijn eerdere posts terug lees in het pats topic moet ik wel beetje met mezelf lachen :lol: Voordat ik hem geprobeerd heb praat ik het al goed. Had dit gewoon echt niet verwacht. Dacht dat alles lekker op 60fps zou draaien op de pro..
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Dan heb jij een andere pro dan ik. Ratchet & Clank draait gewoon super smooth hoor
     
  10. Guilty 343

    Guilty 343 Active Member

    Berichten:
    782
    Leuk Bevonden:
    91
    Ik zou hem terug brengen idd, defect.
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nee denk niet dat er iets mis is met de console, maar is gewoon even wennen denk ik. Heb nu even doorgezet en tis te doen. Je went op een gegeven moment wel aan die motion blur. Eerdere opmerking over 'niet te spelen' was beetje overdreven. Wil o.a. TLOU gewoon lekker zelf spelen en de aangekondigde exclusives heb ik ook zin in :) Is onzin om het te vergelijken met mn pc.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Verkoop hem gewoon weer. 4th time is.mostly the charm.
     
    WinterBase en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik snap het sowieso niet. De pro loopt als een zonnetje. Maar ik game dan ook niet met een PC dus ik heb geen vegelijk. Wat niet weet wat niet deert..
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Had nog effe getwijfeld om hem te retourneren maar nee ik ben er toch blij mee. Prijs is ook niet te gek voor naast de pc, al is het alleen voor de exclusives en COD dan. Had ook al jaartje PS+ gekocht en die games dan.
    TLOU is echt goed trouwens, eerste keer dat ik m speel. Ratchet&Clank is dan wat minder frames maar lijkt me ook leuk. Uncharted ga ik ook overnieuw beginnen. COD is dood op pc dus PS4 it is voor COD WWII.
    Denk dat ik het nog teveel vergelijk met pc, maar dat moet ik juist niet doen. De prijs is er ook naar en de lagere framerate met motionblur is gewoon even wennen heb ik gemerkt. Het gaat ten slotte om de games die niet op pc te spelen zijn :)
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Deed gisteren met 5 anderen een raid in Destiny en in 1 gedeelte is er standaard zware framedrops normaal gesproken. 1 Andere en ik hadden er geen last van, beide een Pro. Viel niks tegen.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik had dat met Watch Dogs 2. Daarvoor The Witcher 3 op de PC uitgespeeld (60 fps), was even slikken maar uiteindelijk prima te doen. Leuk een goede pc maar je raakt wel verpest :+

    Denk dat ik maar eens verder ga met Horizon. Volgens mij zit ik nog aan 't begin van de game. Kon me niet boeien toen.
     
    Alexknl en AnubisNefer vinden dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zit ook nog steeds in het begin. Het begin idd. Moet nog training doen met Ciri. Hahahahaha
     
    Alexknl en Mallakai vinden dit leuk.
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jezus man, speel die game nou eens gewoon.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Moet nog Uncharted 4 afmaken.... ;-) Zit in chapter 12.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Haha schiet op! mooie game is U4, HZD wel af?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina