1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Algemeen] PlayStation 4 [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door DulleNL, 24 okt 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    They say Xbox One players get medium PC settings...
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deze laatste DF lijkt wel redelijk definitief te zijn inderdaad. Ik heb DiCE hoog zitten en als die zo ver van platform parity blijven (Want dat is 720p tegenover 900p echt bij lange na niet) dan zegt dat wat.

    Maar ik capituleer nog niet, ik wil een DF zien van een retail game in hun eigen vertrouwde setting opgenomen (liefst weer van BF4)

    Maar als het verhaal dan nog hetzelfde is dan vind ik 900p tegenover 720p met vergelijkbare performance en effecten reden voor een kratje Hertog Jan inderdaad

    Dat is gewoon een krachtsverschil wat lang niet iedereen weg zal kunnen poetsen
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Hadden jullie een weddenschapje lopen op het een of ander?
    Ze kunnen zeggen wat ze willen, maar de Bone versie zag er prima uit in de Eurogamer vergelijking. En door het hogere contrast had het zelf mijn voorkeur boven de PS4. Dus zo erg is het allemaal niet.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net ff een beetje gekeken en de X1 versie zag er zeker ook vet uit. Je ziet het ook niet tenzij je ze naast elkaar legt en dan al helemaal niet in een youtube filmpje

    Maar de cijfers zeggen wel iets over de potentie van de hardware
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die vergelijking lijkt echter niet helemaal te kloppen. Aan de andere kant, moet ik eerlijk zeggen dat ik grotere verschillen had verwacht. Verschillen die qua output trouwens wel te meten zijn. De PS4 heeft een betere framerate met een max verschil van 15fps en een significant hogere resolutie (900p vs 720p).

    Het spel zelf ziet er super uit. Maar om 1 of andere reden blijft BF4 nooit plakken bij mij.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat vind ik dus ook, Xbox One zag er gewoon goed uit! als je er dieper op in gaat dan zie je het verschil wel, maar als je aan het spelen gaat zul je het niet zien.
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, ik dacht na de reveals dat MS het niet zou laten gebeuren dat multiplats niet minstens gelijkwaardig zouden zijn aan de PS4 en dat ze het dus wel op 1 of andere manier zouden compenseren in de samenstelling of het software deel.

    En Kevf dacht dat er wel degelijk verschil zou zijn

    En de laatste DF (en andere multiplat geruchten) lijken er toch op te wijzen dat ik MS wat overschat :+
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    [yt]oaVLdo9-hIY[/yt]
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hier hebben we dus niks aan, Alles kan verandert worden.... Alhoewel die next gen muziek me wel bevalt :D
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ziet er nice uit, simpel en gelukkig niet druk.
    Ben benieuwd naar de uiteindelijke UI
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Zo hoort een next gen UI tezijn en vooral snelheid!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Mja, knoop doorgehakt en pre-order geannuleerd. :+

    Er is niks wat ik wil hebben, dus dan is het gewoon nutteloos. Killzone ziet er mooi uit, maar die games hebben nooit echt een ziel gehad buiten de graphics om. Saaie gameplay en bovendien toch FPS moe. Kopen voor games die op huidige en next-gen komen is sowieso lame, amper tot geen verschil en voor dat soort gare bende ga ik niet mijn ervaring met next-gen verpesten :+. Speel nog wel wat games op mijn gemak op PS3/X360 en koop tegen de tijd wel een pakket met InFamous. Blijft er eigenlijk alleen een PS4 op release over voor de hype, maar is zonde om daarvoor mijn X360 en PS3 nu al naar zolder te sturen.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hoeft ze niet naar de zolder te sturen, je kunt ze ook gewoon een plekje opschuiven. :+
    Wacht maar, komende 29 november ben je gehyped en sta je toch opeens met een PS4 in je handen. :p
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Je had je preorder beter kunnen doorverkopen. :p

    Heb al van 2 mensen op dit forum een PM gekregen of ik 1 preorder weg doe (heb 2 day one preorders).

    Maar ik kan je wel begrijpen.

    Naast Killzone, Knack (daar moet je van houden), en BF4 op de Next-gen (64 man op de consoles) is er weinig interessant imo.

    Misschien AC4 !
    Maar die kan je net zo goed op de current-gen spelen.
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja dumbass, gegarandeerde day one had ik zo van je over genomen :+ had ik die onzeker preorders die ik nu heb af kunnen zeggen
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heh, ja. Ik heb die vergelijkingsvideo gezien en je moest je best doen om verschillen te zien. :+
    Maar toch koop ik het misschien. Blijft een leuke serie.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ja, AC4 maar gewoon daarom gekocht op X360 vandaag. Was de enige game die ik misschien wou spelen op PS4, maar te nutteloos om daar een PS4 voor te kopen. :+
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Al gespeeld? Is het wat? Is het beter dan het misbaksel ACIII? :+
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Nee straks. Enige reden dat ik het koop is omdat ik altijd een piraten sandbox-game wou hebben. Hypelevel is -0000000000000 dus kan ik lekker lachen hoe slecht het is. :D
     

Deel Deze Pagina