Haha die heb ik ook nog gehad maar volgens mij had je deze toch nodig om dvd's te kunnen kijken want met alleen de controller werkte dat toch niet?
Opvallend, Destruction AllStars is niet langer een PlayStation 5 launchgame en komt in februari. Spel zal de eerste twee maanden in PlayStation Plus zitten. Linkje
Op zich wel logisch. Een dergelijke game moet het van een grote playerbase hebben als het om de multiplayer draait.
-In de doos van een losse controller zit alleen de controller. Geen oplaadkabel. -De knoppen reageren super en voelen echt premium aan. -De controller werkt ook op andere.apparaten zoals pc en PS4. -De controller is niet spierwit maar neigt meer naar grijs raar genoeg in het echt. Op beelden.leel de.co troller veel witter.
Ah top, goed om te horen! De DS4 was al een enorme verbetering tov de DS3 en dan met die haptic feedback triggers erbij is het alleen maar beter
Die Breath of the Wild clone mocht ook dus dit ook. Wat is er mis mee? Het ziet er anders genoeg uit en behalve de.klossen kan het heel anders spelen. Dark Souls werd ook zijn eigen genre met alle games daarop geïnspireerd.
PlayStation 5 ondersteunt geen 1440p-resolutie https://tweakers.net/nieuws/174242/sony-playstation-5-ondersteunt-geen-1440p-resolutie.html
Er zijn tegenwoordig best wel wat mensen die op een 27" QHD monitor gamen. Of hoopte dat de nieuwe generatie ook ultra wides ging ondersteunen. De PS5 doet dit dus in ieder geval niet.
Jammer maar was te verwachten. Blij dat ik tijdje terug een 4k monitor voor een leuke prijs heb kunnen oppikken. Slim!
Het is toch echt vrij belachelijk dat je gewoon geen PS5 kan kopen op release... Grote kans dat we dus zo'n ding pas in maart kunnen kopen omdat we geen preorder hebben. Leip toch?
Fysiek in een winkel niet nee, maar bijvoorbeeld een Coolblue heeft geen pre-orders geplaatst. Dus daar zou je het op de dag zelf nog kunnen proberen. Net als een BCC meen ik.