1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vet. Net de elegant suit gekocht en een bandana. Ga door het spel heen als de good guy, maar af en toe kriebelt het toch om een tikkeltje richting de "dark side" te gaan. Zit nu op 27%. 7 uurtjes gespeeld. Morgen weer verder spelen. Denk dat ik mij maar eens ga storten op jagen en voorbijgangers beroven. Het is echt moeilijk om aan geld te komen.

    Hoe ervaren jullie de game eigenlijk? Die random stuff is wel tof gemaakt en af en toe nog best pittig.

    En kan iemand mij misschien vertellen hoe ik op een trein spring? Als ik ernaast rij met mijn paard zie ik wel "press X to jump" of iets in die context, maar dan springt mijn paard...
     
  2. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch is dat de manier om op de trein te komen. Zorg dat je paard even snel gaat als de trein dan moet het goed gaan. Ben er zelf eerst ook een aantal keer afgedonderd maar uiteindelijk is het een eitje.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem opgepikt bij Gameplaza in Utrecht. Zo maar eens even beginnen, weet iemand of het net als GTA4 gewoon schermvullend is op een normaal beeldbuis-toestel? (Sommige games krijgen van die vervelende zwarte banden a la Forza :cool:
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Als iemand rond 16.15 online wil spelen. Add me maar: GoDz ViSioN XXL
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem nog steeds niet.Of de post moet nog komen?Wel raar.Want Alan Wake heb ik vorige keer wel op tijd gehad.Nou ja afwachten maar.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    jep werkte :p
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de PS3 versie besteld. Komt morgen binnen. Ben benieuwd! :)
     
  8. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe vang je een crimineel eigenlijk levend? Beide keren gingen ze dood.

    Als je een keer in zijn been schiet rent die gewoon door, schiet je een 2e keer in been is die dood. Of heb je een lasso nodig daarvoor?
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Lasso nodig. En ik heb het spel niet eens ;)
     
  10. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Ja je hebt een lasso nodig, en 2x in benen dood? hmm das vreemd. Bij mij ging ie dan gehurkt zitten janken. :+
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Lasso nodig, krijg je na een paar missies van die vrouw.

    Geniaal die details in de game weer. Net stapt er iemand van zijn paard af, loopt naar een rots, gaat pissen en gaat weer weg. :lol:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb er gister ook een paar levend gevangen door ze 1 keer in de benen te schieten (met de winchester repeater) . Die liepen echt niet meer gewoon door :+
     
  13. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Nou net sprong een op z'n paard en rijd weg. Schiet ik zijn paard dood, wil die weglopen, knal zijn been eraf en rent die vrolijk door.


    Net is mijn paard bijna gejat door een kerel die 'een lift' nodig had haha.
     
  14. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Vorige maand de Limited Edition besteld bij de fucking Free.
    Eergister langs de vestiging waar ik 'm op zou halen, vragen of ie er toevallig al lag.
    Antwoord: "Nee, maar u kunt er wel eentje kopen. Cash aub". Waarop ik antwoordde dat ik 'm al betaald had via internet.
    Ik krijg net - na 2 mailtjes gezonden te hebben naar hun support afdeling - antwoord:
    "Excuses, de Limited Edition word vandaag verzonden."

    Heb ik ge-preordered, krijg ik 'm nog te laat. Kutzooi.
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net iets gebeurd wat ik niet verwacht had. Iemand vroeg om een lift dus rijd er naar toe met mijn paard. Sleurt die flikker me gewoon van men paard af en probeert weg te rijden. 8) Hij kwam niet al te ver want ik kon em op het nippertje nog doodschieten.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe, same hier net. Alleen schoot ik hem in zijn been en viel van mijn paard. Snel gevangen met mijn lasso en toen naar Armadillo met hem achter op gereden. Toen daar los gelaten, rende half mank snel weg. :lol:
     
  17. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    haha ja heb ik ook al paar gehad, maar heb nu springfield rifle en daarmee schiet je ze in 1 schot van je paard :+ Blijft mooi om te zien hoe die poppetjes op kogels reageren. En headshots zijn ook vet gedaan, halve hoofd eraf met die rifle 8)
     
  18. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Erg vet spel! \o/

    Kan iemand me trouwens even uitleggen waar je zeg maar je paarden kan zien? Welke je hebt, hun stats en ik hoorde ook dat je ze een naam kan geven? :)

    Echt al die random dingen geven zo'n levend gevoel aan het spel! Terwijl ik dit schrijf was ik op weg naar een bounty.. Hoor ik zo'n vrouwtje roepen om hulp en ik kom dus dichterbij.. Wordt gelijk in een val gelokt door paar van die bandits en was dus gauw genoeg dood! Geweldig!
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2010
  19. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Net de review van de PU gelezen over RDR, wat een dieptepunt....
     
  20. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan zo erg aan? (Heb de PU niet)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina