jongens en meisjes dit spel schijnt keihard kont te schoppen een 9 op ign en allemaal van dat soort hoge scores.. je hebt als het goed is een enorme vrijheid ....en je kan lekker heel new york door slingeren zonder laadtijden...jullie mening?
Ik ben in ieder geval erin geintresseerd /edit hmm volgens xbw is ie al gereleased? Maja. Zit er een Live functie bij?
de game is supergaaf! Enorm gevoel van vrijheid als je over de stad vliegt en springt.... fantastisch gevoel gewoon.
ik vond deel 1 ook al goed.....nee t is inderdaad geen topgame maar gewwoon lekker slingeren ...baddys slaan en lekker op muren klimmen...kon ik me goed mee vermaken en nu schijnt dit deel ongelooflijk goed te zijn ..als ik terugkom van vakantie ga ik de film tsjekken en gelijk het spel oppikken denk
Ik heb nergens gelezen dat ie live kan, dus dat zal dan wel niet. wel jammer, want met zn allen door één grote stad slingeren lijkt me wel gaaf
lol, of een capter the flag met spiderman, shocker, green goblin, doc octopus, kingping en alle andere
Lijkt me echt helemaal niks.... Het krijgt een 7- in XBOX Magazine..... EN die GFX zien er ook niet uit......
Volgens de mainpage is hij al 2 dagen uit. Zou best kunnen, is niet de eerste keer dat een spel eerder uitkomt dan de geplande releasedate.
Het lijkt mij ook een erg spel, maar in de review van xbm las ik juist dat het nogal tegenviel. Ik w8 ff voor ik het koop om te horen wat anderen ervan vinden
Zoals eerder gezegd, smaak verschilt, you like or you don't like it. Het krijgt inderdaag goede cijfers, maar die zeggen niks. Je moet het spel gewoon even uitproberen