1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    nee niet elk paar schoenen past in elk pedaal, er zijn dacht ik 3 verschillende pedalen. Miss kun je fffe bij je fietsenmaker vragen?
     
  2. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben net even naar die fietsenmaker geweest. Schoenen + pedaaltjes voor 130 euro. Het merk moet ik jullie even verschuldigt blijven. (zal ik morgen wel even nakijken).
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2008
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Koga Miyata komt al behoorlijk wat jaren met een Roadwinner fiets (25+ jaar). Nou maakt niet zoveel uit welk merk je hebt, als ie het maar goed doet :)

    Schoenen heb je al gekocht, zolang ze maar niet te strak zitten zit je goed.
     
  4. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    sleutelbeen gebroken met wielrennen, echt *** mijn fiets helemaal naar de klote:mad::mad: dus dat word nieuwe fiets en hoe ga ik die bij elkaar krijgen als 13 jarige?:mad::mad::mad:
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Schoenen heb ik idd een maatje groter gepakt. Normaal heb ik maat 44, maar maat 45 zat me een stuk beter.

    Ik heb schoenen en de pedaaltjes van Exustar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Dit is idd klote. Was het een nieuwe/dure fiets? Mischien kun je een tweedehans fiets kopen?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  6. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    het was een cannondale liquigas(staat in de startpost) :mad: 1800 euro:confused: word vergoed door verzekering gelukkig

    nu besef ik eigenlijk pas hoe hard die val wa,s ik ging van de tankeberg(enschede), met echt een veel te harde snelheid(64 Km/h) komt eropeens een trekker aanzetten uit de bocht die ontwijk ik vlieg ik zo de sloot in ik overdekop:confused: toen kwam ik neer... Pedaaltje deden het goed,:D fiets ging gwn mee toen ik vloog:d
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2008
  7. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je fotos :9
     
  8. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    waarvan fiets?? Nee want die staat op dit moment bij de fietsenmaker(vanmiddag heen gebracht) niet dat er veel meer mee gedaan kan worden ofzow:p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 mei 2008
  9. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Maat van me doet/deed het.. Hele familie trouwens.
    Kreeg voor zn 16e verjaardag zo'n frame van 1500eu.. Ziek.

    Pa heeft 2 fietsen, broertje moeder en hijzelf ook allemaal eentje.
    Allemaal van die frames van min 800eu.
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja fiets.. Jammer :'-(
     
  11. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is trouwens wel even wennen aan die pedaaltjes zeg. Dat uitklikken is in het begin even lastig :+
     
  12. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    haha ja in het begin wel ja, is gwn wennen en veel oefenen:+
     
  13. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat is straks maar eens in de tuin (op het gras) ga oefennen. Daar val ik tenminste niet zo hard, en sta ik niet voor lul.:+
     
  14. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hahah want ja je staat wel voor lul als je moet stoppen voor een stoplicht en je valt om(gebeurde mij in het begin) Wel jammer dat ik het wielrennen 6 weken kan vergeten:confused:=( ik hoop dat ik de alpe d heuz ng kan fietsen.
     
  15. wacco dude

    wacco dude Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey ik wou ook nog beginnen gaan fietsen. Heb al een fiets enzo en al het materiaal alleen moet nu nog serieus gaan beginnen. (hopelijk om de dag ongeveer 2 uur). Ik woon in Alkmaar dus kan alleen maar op het vlakke rijden wat ik wel jammer vind aangezien ik klimmen leuker vind(ik heb daar totaal geen talent voor met me 80 kilo en postuur a la hushovd) maar vind het wel leuk:p Ben in oostenrijk een keer op de mountainbike tot 2400 meter gefietst. Mijn doel voorlopig is om serieus te beginnnen, daarna zie ik wel verder.

    Volgt hier iemand ook het wielrennen intensief? de Giro op dit moment bijvoorbeeld. Ik kijk altijd alles op de belg, geweldig is dat :p
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    ik volg het niet intensief maar ga het wel doen kan tog de 1e 6 weken niet fietsen:confused:
     
  17. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik woon in Kerkrade, dus ik kan heel makkelijk de Limburgse heuvels in\o/
     
  18. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    bah, hamstring blessure.
     
  19. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Vandaag Fiets terug van de verzekering alleen jammer dat ik er alleen nog maar naar kan kijken=(:'-(
     
  20. Sjtuff

    Sjtuff Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, tis geen racert maar het is wel een fiets he...
    En ik heb ooit iemand hier belooft om een foto te plaatsen als ie af is
    [​IMG]
    Zelf opgebouwd na een (te) lange tijd van onderdelen verzamelen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina