1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    mm ziet er idd beetje dood uit daar..

    Hier een filmpje van lloret, komt wel niks langs, maar hadden het prima naar ons zin;).. & Mike, kijk maar ff goed, zitten alleen maar zilkers tussen, misschien ken je er een paar..

    http://www.youtube.com/watch?v=owTc-b-SXoA&feature=related

    Bij dit filmpje zie je ze wél langs rijden (kijken vanaf 2.30)
    http://www.youtube.com/watch?v=UOx7-ZpDqd4&feature=fvw
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2010
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ziet er wel mooi uit daar :thumbs:
    ken verder geen mensen uit de Zilk :9
     
  3. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    haha Okee okee, nouja nu ken je er een aantal..
    Geeft gelijk aan hoe de gemiddelde zilker zich gedraagt:p
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe, ze komen zelfs door Spijk vandaag, jammer dat ik daar nu pas erg in heb. Proloog van de Tour lijkt me ook wel tof, alleen vraag ik me af of ik daar überhaupt kom met de bus die ik normaal neem, denk dat Zuidplein dan compleet is afgesloten.
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag in Schiedam wezen kijken, was wel erg leuk om te zien, ik als wielrenfreak voelde me echt in me nopjes :+. Ik heb nog even zo'n Giro pakket gekocht voor 10 euro met daarin een T-Shirt, Pet, Koelkast magneetjes, polsbandje, rugtasje, en nog zo'n nummerplaat die ik wel erg leuk vind :D
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Waarom zend de NOS het niet meer uit eigenlijk? Niet dat de Belg zo erg is maar normaal zenden ze alle grote rondes wel uit. Hoewel ik Mart ook al wel weer aardig beu begon te worden.

     
  7. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, vorig jaar was de Giro ook niet op de NOS. Vuelta weet ik niet zeker maar volgens mij zonden ze alleen de Tour uit. Vind het ook idioot dat ze alleen de eerste drie ritten hebben uitgezonden, maarja op Sporza zijn de commentatoren wel grappiger imo, alleen al omdat ze Vlaams praten:+ en geen Mart Smeets is ook een grote pre ja.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die Belgen komen continu met die inkoppertjes. Komt er zo'n meid aan met die beker: "Dat is de trofee die naar de winnaar gaat, ik bedoel natuurlijk de rechtse." Dat is zo voorspelbaar allemaal 8) Maar alles wat ze zeggen voegt over het algemeen wel wat toe, i.t.t. het Nederlandse commentaar.
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik volg iedere wielerwedstrijd van begin tot eind van het seizoen. Ik wil niet zeggen dat ik er verstand van heb maar ik weet wel wie in welke ploeg rijd. Dat kan je van maarten ducrot niet zeggen. Dat is de domste commentator die ik ooit heb gehoord. Mijn tv staat zoiezo altijd op de belg tijdens wielrennen omdat die ten eerste geen onzin lullen en ten tweede ook oog hebben voor andere renners.
     
  10. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Op België zeiden ze anders wel dat de etappe van Amsterdam naar Middelburg over de afsluitdijk ging, maargoed ik kijk ook alle koersen en vind het commentaar op België leuker en meer grappige weetjes, maar vind eerlijk gezegd wel dat Ducrot en Dijkstra het meer over wielrennen inhoudelijk hebben. Wat vind jij dan domme dingen die hij zegt? heb nog nooit gemerkt dat hij een renner bij een verkeerde ploeg noemt alleen soms de verkeerde naam als het rugnummer niet duidelijk te zien is.
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    De Belgen weten vaak meteen welke renner in beeld is. Bij de NOS duurt 't soms zooo lang, dan zitten ze een beetje te raden. Dat vind ik vervelend.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ach, ik hoef echt niet iemand die elke naam direct weet.
    Ducrot weet wel welke type renners iedereen is, en een beetje het CV.
    Dat ie niet gelijk het verschil tussen 2 renners ziet maakt niet veel uit.

    En die Belgen hebben rare woorden: Allez, daar rijdt de bollekesmenneke. 8)
     
  13. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Als je wielrennen volgt dan weet je dat ducrot soms onzin lult over het verleden van een renner. Laatst keek ik parijs-roubaix op de nos bij een vriend van mij(hij kijkt liever nos). Daar zij ducrot ik meen iets over boom. Hij zei dat aan het begin van zijn carriere in het bed van lars boom had geslapen omdat hij goede relatie had met de ouders van boom. Maar ducrot Begon 30 jaar geleden met wielrennen alleen jammer genoeg voor hem was lars boom toen nog niet geboren. En ik word ook helemaal gek van het woord moderne wielrennen waar ducrot het te vaak over heeft. Het peloton kan niet meer zonder oortjes begrijp dat nou! 3 jaar geleden was classica san sebastian op de nos. In het gebied waar die klassieker gehouden word worden veel olijven geteelt. Ducrot meende dat de wegen kleefden omdat er olijven in dat gebied groeide. Meneer ducrot ze groeien niet op de weg . Afgelopen keer toen freire milaan san remo won, zei dhr. ducrot aan het begin dat freire afgeschreven was en even later won die. En zo kan ik nog wel tijdje doorgaan een en al ergernis als ik zit te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2010
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb niets tegen Maarten verder maar ik moet wel zeggen dat het Belgische commentaar inderdaad een stuk degelijker is. De laatste dagen volg ik het op de Belg en ook vandaag weer, ondanks dat de NOS het opeens ook weer uitzend nu het weekend is. Hoewel ik dit dan wel moet missen, blijft mooi om na te lezen :+:

     
  15. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is onzin om te zeggen dat het peloton niet meer zonder oortjes kan, lijkt mij dat de staat van de wegen eerder minder gevaarlijk dan gevaarlijker is geworden in, ik noem maar wat, de afgelopen 10 jaar.
    Mart Smeets daar erger ik me aan, wat een onzin over "BakerVELD" die vent kan de naam Vino uitspreken en daar houdt het wel zo'n beetje op.
    Dat van Kuchynski was grappig inderdaad, maar het gebeurd de Belgen ook wel eens dat ze het niet meteen goed zien.

    Mooie etappe vandaag, maar vond het erg jammer van Nibali (volgens mij lag Basso trouwens ook gewoon bij die valpartij wat alle commentatoren niet echt door hadden) de hele ploeg reed tot nu toe zo attent en bij elkaar en dan 1 gladde afdaling en ze liggen ook bij elkaar.
     
  16. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, wat een uitspraken.
    Maar precies wat in die quote staat, dat is zo irritant.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waar is Herbert?
    Die Smeets vind ik toch zo'n arrogante klootzak, alsjeblieft.
    Als die niet snel weggaat wordt het Sporza.
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Het schijnt dat Herbert op vakantie is, dus Mart neemt zijn taken waar.
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    En vandaag zonden ze niks uit?
    Maarja, Sporza was ook wel leuk, die gasten weten ook wel waar ze het over hebben.
    Leuk slot btw, wat een vaart en dan door zulke bochies!
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Oh boy...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina