1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Wielrennen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Daantjuhh14, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Armstrong word al 20 jaar beschuldigd ik ben ervan overtuigd dat hij ook gebruikt heeft maar zal op een of andere manier er altijd onderuit komen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geweldige finale, dikke fittie met Evans :lol:
     
  3. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Was weer kansje voor rabo vandaag hebben ze weer laten lopen.
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt dat er iemand mee had moeten springen met Gruppo Basso?

    Evans heb ik ook niks mee, maar wie begon er nou met trekken, Righi (Lampre) of Evans?
     
  5. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Euh, welke kans :confused:

    Je moet ook nog mee kunnen he..
     
  6. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Als pinaeu mee kan moet weeining dat ook kunnen ik wil niet zeggen dat die had gewonnen maar der had IMO iemand mee moeten zitten.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ach Rabo heeft zich goed laten zien, maar het team dit jaar is gewoon iets waar je weinig moet van verwachten IMO.

    De Giro over het algemeen is echt heel leuk!
    Gisteren natuurlijk geweldige etappe, vandaag weer, zit altijd te genieten als het peloton een kopgroep niet inhaalt (hoe dichter bij het einde hoe leuker :D).
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zou wel wat zijn als hij zijn rentree niet kan maken, zou het zelf niet heel erg vinden. Dan krijg je weer die hele mediahype eromheen, ondanks dat hij misschien niet eens mee doet om het klassement.
     
  9. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    Geweldig etappe vandaag.
    Rabo vandaag ver boven verwachting.
    Mollema staat 14e hoop op top 10 :cool:
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Al die mensen op die berg was echt heel vet om te zien _O_ Etappe zelf was inderdaad ook erg tof.
     
  11. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, dat kan niet anders aangezien die gasten van bij ons vrijwel het héle seizoen lang in het commentaarhokje plaatsnemen...


    Wéét je dat er eentje bijzit mét een complete fichebak waarin alle renners zitten die deelnemen wat hun palmares en ritoverwinningen in het verleden betreft...

    Net zoals in diezelfde fichebak de complete geschiedenis zit van alle ritten die in het verleden over het parcours gaan waarover ze die dag rijden,en die alle informatie bevatten wat betreft de winnaars van destijds ,de grootte van hun voorsprong én diegenen die op het einde van die rit op kop in de verschillende klassementen stonden....

    Het zijn échte freaks daar bij ons,een beetje gek,maar wél met een overvloed aan informatie...
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je hebt het nog nooit op Nederland gevolgd of wel? :+ Als ze daar een kasteel zien staan dan word je direct doodgegooid met info erover, hetzelfde geld voor wanneer de broer van de achterneef van Evans vader is geworden. Wat een verademing trouwens om niet bij elke heuvel aan te moeten horen op welk buitenblad of binnenblad de rijder zit. Ik schakel bij deze echt nooit meer over naar Nederland :)
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe,nee dus wat het rondewerk betreft,al wél eens met de klassiekers als ze op sporza niet méér kunnen zwijgen over Boonen....

    Eigenlijk zouden we de Belgen én de Nederlanders in hetzelfde commentaarhokje moeten steken....

    De belgen geven gelijk informatie over de koers én de Nederlanders over de toeristische bezienswaardigheden...
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja dat was leuk, heb je het slot van de 3e Giro etappe gezien?
    De finish was bij een kerk in Middelburg, en er viel een stilte. Opeens kwam Ducrot: He Maarten, dit is een mooie kerk man, jij moet er wat over vertellen!'

    :lol: Ik ga altijd stuk om die mannen. Vandaag werd weer eens duidelijk dat Smeets beter over Ria Visser kan dan het verslaan van wielerwedstrijden.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Valverde 2 jaar geschorst :mad:
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Waarom :mad:?

    Ik zeg

    :).
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nouja het is toch zonde dat een kanshebber niet mee kan strijden in de Tour?
    Plus het was wel een beetje favoriete renner van me, schandalen daar gelaten.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier de link voor het filmpje: http://www.zie.nl/video/sport/Nieuw-bewijs-voor-dopingfiets/m1fzgg0fep5c

    Voor de liefhebbers. Ik moet eerlijk zeggen, ik twijfel nu toch echt, het is in een moving peloton amper hoorbaar, zeker met al die achtergrondgeluiden, en hij is al bijna helemaal stil. Tja, biologische doping wordt te moeilijk om geheim te houden, dit is echt een revolutie in de wielerdoping lijkt mij zo.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2010
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat lijkt het me vreselijk om wielrenner te zijn; als je supergoed bent word je vrijwel meteen verdacht de boel te naaien. Cancellara is al jaren een monster op de fiets, dus tenzij hij dit al jaren zou gebruiken lijkt het me onzin dat hij dit ineens nodig zou hebben.
    Btw, materiaal is heel makkelijk te controleren natuurlijk, net als bij bijvoorbeeld skispringen zodra je over de finish komt wordt je fiets even meegenomen en doorgelicht.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Inderdaad, Cancellara is gewoon zelf het dieseltje.
    Kijk gewoon eens naar zijn benen om te realiseren dat dit onzin is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina