Xbox games huren in Rotterdam Heeft iemand enig idee waar je xbox games kan huren in rotterdam (het liefst in de buurt van kralingen). Ik heb zelf geen idee. Het valt me op dat er veelal ps2 en GC games worden verhuurd. Alvast bedankt.
In bergschenhoek zit een ster videotheek die xbox spellen verkoopt, ik woon in hillegersberg en het is 10 minuten met de auto, dus vanuit kralingen hooguit 20 minuten! Ow en ze kosten 6 euro per week, en ze hebben meestal wel de nieuwste titels!
6 euro per week das nog best te doen! Maar ik zou zelf ook wel een Xbox-verhuur-videotheek in (het centrum van) R'dam willen weten. Da's toch makkelijker dan bergschenhoek!
videoland ijsselmonde verhuurt ze ook..niet echt dichtbij voor jou maar er zullen wel meer videolands zijn die ze verhuurt ze hebben hier trouwens al een tijd geen nieuwe games aan hun assortiment toegevoegd
Zelfs "wij hier in noordwijk" hebben verschillende shops waar je xbox games kan huren, het lijkt me sterk dat er dan geeneen in het centrum van R'dam zit eigenlijk.
What the..!! 6 euro voor een week Ik kan ze hier krijgen voor 5 euro de dag Heb het twee keer gedaan, maar daarna nooit meer, gekkenwerk! En als ze dan nog de collectie zouden vernieuwen...
Ok, ik zie nu een wildgroei aan "games huren in lutjebroek"-threads ontstaan, dus ik doop deze thread om in een algemene thread voor games huren in $randomplaatsnaam. Gaat dus niet alleen meer om Rotterdam en omstreken, hier kun je dus terecht voor vragen en info over verhuur van games in heel Nederland en België.
waar kun je Xbox games huren in Maastricht of omgeving bij videopoint hebben ze nix en bij videoland ook nix
Volgens mij hier in mijn dorpje wijchen niet. *) Weet jij misschien waar ze in de buurt xbox-games verhuren D.L ?
Ik zoek ook nog een XBOX Games verhuur ding in Alkmaar... Eentje die ook games verhuren die ik nog niet heb.
In Den Haag zit zon el cheapo Videoland, alleen maar films en PS2, iemand enig idee waar je xbox spelle kan huren?
Videoland Rozenburg verhuurt ze, en videotheek rozenburg verhuurt ze ook(vanaf rttrdam 10min naar maassluis,pontje over en je bent er.)