1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

  1. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoezo is dat niet eerlijk though? Het is een bundel (kit), Uno zit daar bij inbegrepen omdat je daarmee de cam kunt gebruiken, die code voor die game kun je verpatsen of weggeven als je wilt. :)
     
  2. basovich

    basovich Guest

    doe dan 'texas hold 'm up' :)..mrja ik heb hem eergister verstuurt enn hoort vandaag daar te zijn maar heb nog steeds geen bericht??
    jullie wel?
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, ze kunnen niet ruiken welke games mensen wel of niet hebben, ze nemen de game die de meeste mensen aanspreekt natuurlijk. :)

    Over bevestiging: Het is een marketingbureau dat natuurlijk honderden van de aanvragen moet verwerken ik denk dat dat wel even gaat duren helaas.

    Ik had het liever allemaal zelf gedaan op het versturen van de pakketjes na, maar goed zo heeft Microsoft het niet met Hokra geregeld.
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja beetje een misser in mijn ogen dat ze het niet elektronisch doen, dan hoefden ze niet alle gegevens zelf in te voeren in de computer ;)

    Eventueel dat je hem daarnaast nog zelf moest opsturen met handtekening. Dan hadden ze gewoon kunnen aanvinken of voldaan was aan alle vereisten (handtekening) ofzo. Maja hun probleem ;)
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik zag gisteren ook iemand in me vriendlist (De DJ waar we vandaag tegen kunnen gaan rijden met PGR3, je moest mailtje sturen en blablab. Ik was een die er vandaag tegen mag racen. Maar daar stond gisteren ook Playing Xbox Live Vision ofso. Het is iig zo als je het speelt (met die camera) dat je balkje gewoon op XboxDashboard blijft staan...(Als je geen spel speelt natuurlijk :+)

    Edit:

    Xbox 360 Dashboard wordt gespeeld
    In video chat
    :)

    Dat komt er te staan als je aan het chatten bent...uhu belangerijke informatie jongens 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2006
  7. basovich

    basovich Guest

    heeft iemand al een mail gehad?
    het is nou 5 dagen geleden dat ik hem op de post heb gedaan en heb nog steeds niets gehoord:mad: (heb mail erbij gedaan).
     
  8. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook nog niks gehad
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik heb ook nog niks gehoord, heb dan weliswaar geen emailadres dr bij gedaan.......
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja, jongens. Het kan even duren, niet meteen ontmoedigd raken. :)

    Plus, als je geen email adres hebt ingevuld, dan ga ik er vanuit dat ze je een brief sturen. Is immers hun tekortkoming dat ze die vergeten waren. (wij hebben form niet gemaakt, maar zo gekregen)...
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Oke, dat was het enige dat me dwars zat :)
     
  12. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamasutra heeft de bevestiging gekregen dat de bij de camera de game TotemBall zit, maar hier op xbw.nl/visionactie staat dat Uno er bij zit...
    Waar baseert xbw dit op? Want mij lijkt het dat het nieuws op Gamasutra het goed heeft.

    bron: http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=10494
     
  13. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Heb net ook het formulier ingevuld en uitgeprint, stuur ik vandaag nog op.
     
  14. rolorob

    rolorob Active Member

    Berichten:
    2.036
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat wil ik ook wel weten, Uno heb ik al en hoef ik dus niet meer, dit spel lijkt me wel tof. MAar ik koopem dus alleen als totemballs erbij zit :D
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Als dat er in zit, dan zit dat er in. Die informatie heb ik niet en zou ik voorlopig met een korreltje zout nemen.
     
  16. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat toch echt dat zij de bevestiging hebben gekregen, dus moeten we het als een feit zien lijkt me. En ik vond daarstraks ook nog een paar bronnen die al met de E3 aangaven dat de camera in combinatie met Totemball zou uitkomen.
     
  17. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie dat als een gast die ik ken morgen die brief op de post doet de cam nog krijgt?
     
  18. vision 360

    vision 360 Unregistered User

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, je weet nooit hoeveel personen er al aan mee doen...
    Ik weet wel dat er in NL tenminste 2 sites met die actie mee doen, dus er zullen al wel een redelijk aantal mensen hun brief gepost hebben.
     
  19. basovich

    basovich Guest

    :{ :{ krijgen we zeker 2 oktober bericht dat ze hem die dag daarna op de bus doen, krijgen we hem nog 4 okt |:- , dit schiet echt niet op zeg, iemand al bericht gehad?
     
  20. Nukeshell

    Nukeshell Active Member

    Berichten:
    526
    Leuk Bevonden:
    2
    @Basovich: Je blijft de korting behouden:9
     

Deel Deze Pagina