1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat geldt voor de arcade games die je ooit eens hebt gerecoverd.
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Yep.


    Ik had Cloning Clyde gekocht (Fucking awesome BTW) in een periode dat we nog geen netwerk kabel hadden doorgetrokken naar boven. Dan moest ik via de trap een kabel naar boven halen. En elke keer als ik geen kabel had aangesloten mocht ik alleen de eerste paar levels spelen.

    Ligt misschien aan die game, of een bepaald aantal games, maar ik weet 100% zeker dat dat zo was.
     
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Lol verdraaien? Wat een onzin ik verdraai niks... ik kan zo een lijst maken van dingen die mij niet aanstaan volgens de Xbox-one regels en Kinect (als je een beetje mijn posts hier of in de VS topic hebt gevolgd) is in mijn ogen het voornamelijkste NOT BUY gedeelte van de Xbox-one. Dus nee ik haakte Kevf zijn post erop omdat ik het daar mee eens was dat wil niet zeggen dat ik het met die regels alleen over DRM heb want dat zou betekeken dat het maar één regel zou zijn DRM dus maar de Xbox-One heeft er wel een stuk meer waar ik het dus niet mee eens ben.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo liet je het anders wel blijken.
    En nu ga ik in de zon zitten. :+
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Trouwens iemand zei hier eerder dat over 5 a 10 jaar al je games gewoon niet meer te spelen zijn, want de servers worden dan dichtgegooid. Ik heb geen idee hoe dit allemaal zit, maar op Team Xbox is ook zo'n gesprek aan de gang nu en iemand zegt dat zoiets niet heel erg duur hoeft te zijn voor MS, en juist makkelijk is om bij te houden, de servers dus.
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Kon ik dat maar! :'-( Ik moet binnen blijven omdat mijn verstandskies eruit is en een wond heb enzo... al met al balen anders had ik nu ook lekker in de zon gezeten inplaats van uren lange discussies te voeren op XBW. :+
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dus dan gaan we daar maar van uit..... ;)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja idd, want bij EA zijn ze super duur dat ze na een half jaar de servers van hun games eruit trekken...
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  10. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik nog een vraag.

    Als de xbox one 1 keer per 24 uur online moet wil dit zeggen dat hij dan een keer aan gezet dient te worden, of connect hij zelf wanneer hij met een kabel aan de router is verbonden?

    Als dit laatste zo is valt het allemaal wel mee
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    als ie 24h niet online is geweest dan zal die bij het opstarten direct connectie moeten hebben.

    Je laatste zin is nogal vaag ;)
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Aaah, en hoe zit het dan met die oudere Xbox games? Ik kan me vaag herinneren dat ik destijds ook geen Ninja gaiden kon spelen. (die had ik toen gekocht via Games on Demand)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    hij bedoelt of die check in sleep mode ook gebeurt
     
  14. sjalevaeger

    sjalevaeger Active Member

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel eigenlijk dat wanneer hij stand-by staat en verbonden is met internet geld dit dan als connectie, of moet de one werkelijk opgestart worden voor hij connectie maakt met internet.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Het is eigenlijk geen van beide. Je moet alleen 1 keer per 24 uur online komen als je games wilt spelen. Als je dat ding 4 maanden uit laat staan zonder kabels erin is er niks aan de hand. Maar als je je internet eruit haalt en je speelt een game, dan vraagt hij na 24 uur om internet. Zo kan die de dingen controleren. Als je dat niet doet weigert hij games af te spelen totdat je wel online komt. Precies zoals met veel pc games.

    Dus zolang hij uitstaat hoeft hij niet verbonden te zijn en ook niet aan te gaan. Het gaat hoeft alleen als jij hem daadwerkelijk in gebruik hebt en games speelt. :)
     
  16. Musap7

    Musap7 Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het jammer dat Xbox deze weg is ingeslagen. Het lijkt er wel op dat zij degene zijn die bepalen wat voor console het gaat worden en welke mogelijkheden en beperkingen er zullen zijn. Als het aan mij lag koos ik er eerst voor om onderzoek te doen naar welke opties de consument graag wilt zien en welke limitaties zijn van af willen om vervolgens een console te bouwen dat naar de wensen van de klant is ontworpen waardoor er nauwelijks tot geen controverse zal onstaan.

    Al met al hoop ik dat de xbox1 zal slagen ondanks de aantal negatieve punten die bekend zijn geworden.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Probleem is dat de hardcore gamer nu een klein deel van de doelgroep is. Ook nu al met de 360. Die wordt door veel mensen, vooral in de States, veel gebruikt voor tv en internet.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja maar jij bent een gamer (denk ik). MS wilt geld, devs en publishers willen geld. En die biljoenen markt van 2e hands games verdienen ze niks aan, dus fuck you pay me wordt nu toegepast
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Klopt alleen las net ook in dat artikel wat Kevf hier poste het volgende en daar kan ik mij ook in vinden.

    Uiteindelijk zijn het dus de developers, publishers en Sony/MS die de zakken vullen. Straks moeten die mensen die allemaal bij die game zaken werken ook opzoek naar een nieuwe baan oftewel sowieso een slechte zaak om de 2de handsmarkt kapot te maken.:p
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Overigens schijnt het (heb zoiets ergens gelezen tenminste) dat ze niet eens zoveel verliezen op de 2ehands markt en dat geld daarvan ook weer naar hun vloeit. Maar goed, let op het woord 'schijnt'

    Verder komt het idd op 'fuck you pay me' neer. En er zijn voor al die keuzes die MS nu maakt (afwachten nog met Sony) wel goede redeneringen te verzinnen. Maar waar het allemaal op neer komt is dat het voor de gebruiker van de One stuk voor stuk op verschillende manieren beperkingen zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina