1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zou ondergang van de Xbox kunnen?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is helemaal aan jou. Jij moet kiezen of je die gok wilt nemen.:)
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik snap je opmerking echt niet. Zelfs het Europese hof zegt dat het product VAN JOU is na aankoop. Consumenten hebben recht op bescherming. Je kan niet verwachten dat een consument bij elke scheet 10.000 keer moet nadenken en bij 1x niet goed nadenken dan maar de sjaak is/iets besluit wat achteraf niet de bedoeling is.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Met dat een keer per dag online moeten zijn, zou dat niet de dood van piracy kunnen betekenen? Of valt zoiets altijd helaas weer te kraken?
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we nou niet overdrijven, in Amerika zal het als een goede TV ontvanger verkopen ;).
     
  7. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het DRM gebeuren niet gewoon een stap waar we aan moeten wennen? Zelfde als bij betalen voor xbox live op de xbox 360.
     
  8. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Vind het sowieso belachelijk dat de publishers vinden dat ze aan 2de hands moeten verdienen. Als ik een VW Golf verkoop krijgt VW dan ook een deel van de verkoop? Ben ook wel benieuwd of dit niet in tegenstrijd is met de wetgeving hier idd.

    Lijkt mij niet dat piracy hiermee de nek wordt omgedraaid. Hier vinden ze wel weer wat op.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik denk dat er heel wat slimme mensen in deze wereld zijn die als eerst dat eruit willen slopen denk aan hackers etc :+ Ik support hun zeker weten!
    Dus nee ik denk niet dat dit het einde van piracy is eerder dat piracy een andere weg in gaat slaan.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok... Da's waar. Maar toch! Een echte gamer gaat niet met Kinect lopen kloten, toch?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou en

    denk je dat de servers van de xbox 1 zo duur waren dan?

    of die van de ps2?

    of van de dreamcast?
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik denk dat het idd ook veels te vroeg is om te zeggen dat het de dood van de xbox zou kunnen zijn. MS zal er nog wel de nodige marketing tegen aangooien waarin allerlei geweldige (vooral in US) TV functies zitten e.d.
    Maar het zou best kunnen dat ze toch een flinke klap krijgen en dan denk ik vooral in Europa en Japan (waar Sony toch al heer en meester is).
    Echter is er ook nog veel afhankelijk van wat Sony gaat aankondigen.
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Volgende stap: Filmindustrie
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad. Uiteindelijk is alles wat te maken is, ook te kraken. Ze zullen wel proberen dat eruit te slopen dat je persé om de 24 uur online moet zijn ofzo, en dan kun je dus gamen wat je wilt, legaal en illegaal.
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Trouwens dat Cloud gebeuren waar we in de toekomst "alles" mee kunnen is ook lekker he, als dat gehackt word holy shit dan gaan die gasten er niet alleen vandoor met je creditcard gegevens maar ook met je games, gehuurde shit, gamerscore en al je achievements damn dat zou zuigen. :+

    Net zoals straks alle Adobe producten in de Cloud staan, als dat "wolkje" er een keer uit gaat liggen voor langere tijd heb ik geen inkomsten dat is al helemaal balen dus ik hou mijn 5.5 wel lekker totdat die Cloud hype in elkaar zakt.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    niet perse, als alle games een klein stukje (hoe onbelangrijk ook) aan de could kaan uitbesteden ga je dat op een gesloten platform als de One niet zomaar omzeilen
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat vind ik dan positief, vooral voor de ontwikkelaar dan.
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Zie het als een no-crack dvd dat was een tijd ook niet mogelijk nu zijn die sites niet eens illegaal. Maar idd ze kunnen het wel lekker moeilijk maken... zoals ze gedaan hebben met SimCity maar uiteindelijk gaat er altijd wel iemand mee aan de slag.
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    En als 1 persoon deze data dan legaal binnenhaalt en verder verspreid? Ik geloof er niet in dat piracy hiermee de nek wordt omgedraaid. Hoevaak hebben we al gehoord dat iets niet te kraken is of na te maken is?

    Belangrijker vind ik momenteel de wetgeving, is dit uberhaupt toegestaan. En mevr. Kroes is al niet zo'n grote vriend van MS.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina