1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Sommige games kosten tegenwoordig al € 70,-.

    Ps3 first-party exclusives vind je dan bijna overal voor € 70,- bij de gemiddelde shop. (frs)
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Stond in me mail.
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Leuke marketing. Door gamers. Voor gamers. Wat een bullshit. De nieuwe Angry Joe video verwoordde mijn mening ook wel aardig. Wat een clusterfuck is die One zeg. Ik wil hem gratis niet eens.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Inkoop ligt ook veel hoger van hun game
     
  5. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zelfs Bol.com is goedkoper, dus frs is niet echt goede graadmeter, zou ik zeggen ;)
    Afaik is nu de adviesprijs 60 euro, zou misschien wat omhoog kunnen gaan. Ik dach trouwens dat Console games net wat duurder (~10/15 euro) duurder werden, omdat de consoles (360/PS:cool: met aardig wat verlies verkocht werden? NU is dat niet meer zo, maar dan toch meer geld vragen? mwa niet tof tbh.
    Die xbox on demand store is sowieso vrij duur en zal duur blijven, die mogen van de retailers niet onder de adviesprijs (net als nieuwe games op steam/PSN/etc)

    EDIT: Tbh is Free record shop een van de weinigen met die prijs voor de std editie. Er is wel een speciale editie die 69 euro is bij de meeste zaken.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2013
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Welke games? :)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Diegene die al bekend zijn. Forza, QB, Ghost en iets over achievements wat we al een keer gezien hebben.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Game Mania hanteert ook 65,- bij sony first party
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Die heb ik ook inderdaad gehad 'Gameliefhebber? Dan is dit de console voor jou.'
    Gevoel voor humor hebben ze in ieder geval nog wel bij MS.

    Dit ook;
    'Een nieuwe generatie multiplayer die slimmer en sneller is'
    Egh que? Hoe en wat precies MS? Gaan jullie de spelers slimmer maken? Zit er nog een verplichte chip hersen implantaat bij de One waar jullie nog niets over verteld hebben. Want sneller kunnen jullie de MP wel maken door goede servers e.d., maar slimmer is toch vooral afhankelijk van de mensen die MP spelen. :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij vertalen ze het gewoon kut steeds. Laatst toch ook met dat die vandaag beschikbaar ofzo...
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Alleen al op de site van Xbox.com als je naar Xbox One gaat is het gaming gedeelte helemaal verstopt 8) ongelofelijk... ze zijn daar echt de weg kwijt bij MS en vergeten voor het geval even waardoor de Xbox zo populair is geworden.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Staat toch duidelijk "Games" in het balkje? ;)
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dan hebben ze de site net aangepast want toen ik keek stond dat hele games er niet eens bij en alleen de mogelijkheden. ;) Daarnaast nog steeds games als laatst en is deze zin irrelevant op de Xbox-One "Gameliefhebber?
    Dan is dit de console voor jou." :+
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij stond het er al toen ik de pic plaatste. Maar ach. :)
     
  15. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Dat is de mail die heb ik ook maar op de site zelf stond gaming alleen bij mogelijkheden zoals het nu dus ook staat helemaal onderin. Maar idd maakt ook niet uit het is al duidelijk genoeg voor mij.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bedoelde meer deze. :)

    [​IMG]

    En verder is het niet zo boeiend. Wat en hoe het staat. Want daaronder staat wel gewoon games als eerst.
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja inderdaad. Dus het zal wel ongeveer hetzelfde blijven dan. Ik bedoel voor 70 euro bij de FRS, en voor 45 a 50 bij online winkels via Budgetgaming. :D

    Trouwens ik krijg net van die gast op Skype te horen dat ie aan het trollen was.....mehh. MS heeft nog geen enkele prijzen bekend gemaakt dus.
     
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Vind dat toch wel verdomde veel voor een game die je 'huurt' en niet door kan verkopen op plaatsen waar je er nog een beetje normaal bedrag voor terug krijgt (marktplaats bv).


    Ik heb het eerder gezegt;
    deze tussenstap hadden ze beter helemaal weg kunnen laten, en gewoon 100% digitaal gaan. Prijzen van games richting PC trekken, leuke sales, en klaar.
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik had ergens gelezen dat de ontwikkelaars juist makkelijker games kunnen ontwerpen voor de next gens. Dan zou je toch denken dat de games juist goedkoper worden? Of zie ik het nou verkeerd.


    Eens met MAD 1976, Als je dan bijna niks meer aan die cd hebt doe dan maar zoals steam alles via downloads! En maak alles een stuk goedkoper!
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar niets is nog zeker over de prijzen he mensen, die gozer liep te trollen op Skype. Er is dus niets bekend nog. Ik zou het ook maar raar vinden, het zou juist goedkoper moeten worden dan. Maar helaas zie ik dat sowieso echt niet gebeuren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina