1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is niet wat hij bedoelde denk ik. Of misschien ook wel haha
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Haha. Maar goed. Microsoft heeft veel uit te leggen komende E3. Laten we hopen dat zowel Sony als Microsoft met goede oplossingen en systemen komen. Want ik denk dat het, zoals anderen eerder al zeiden, beide consoles met een fee wordt, of beide niet. Online pass is ook voor beide consoles, en als EA de pass compleet weghaalt precies op het moment dat er over fee's gepraat wordt kan het niet zijn dat Sony achter blijft.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee zou een veels te groot voordeel zijn voor Sony denk ik. Dus ik denk dat de consument gewoon screwed is volgende generatie mbt used games en vaag inruil systeem
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Is ook wel kwestie van gewenning denk ik hoor (wilt niet zeggen dat ik graag heb dat het wordt doorgevoerd) en uiteraard zullen er mensen twijfelen en wachten met de aanschaf als dit wordt doorgezet, maar op de PC werkt het ook op een andere manier. Met steam en Origin kan je niet eens games verkopen, maar dat is wel gewoon geaccepteerd. Dat is denk ik op de consoles wel mogelijk down the road. Uiteraard wel vervelend voor degenen die gebruik maken van 2e hands markt.

    Maar niemand is nog verdoemd! :p het zou zo maar kunnen dat ze wel een werkend model weten te bouwen! :)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Nee hoor.

    Misschien kun je voor 10 euro een game ook wel opnieuw activeren, weet jij het?
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Verschil is dat je voor zonder online pass ook gewoon SP kan spleen.. Dus is NIET hetzelfde
     
  7. Seh

    Seh Guest

    Het is niet wenselijk, maar een Steam lukt het toch ook vaak? Verder vond ik dat verhaaltje over Microsoft haar servers best wel impressive. Als een bedrijf heeft bewezen het online gedeelte goed op poten te kunnen zetten is het Microsoft wel.
    Ik zeg nergens dat het het zelfde is, dus dat klopt.
     
  8. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Iedereen staat er anders tegenover maar idd maar goed dat er mensen zijn die sceptisch staan ten opzichte van de aankondigingen van MS. Helaas ben ik bang dat MS toch niet naar deze gebruikers luistert en het gros het wel best vind dat hun woonkamer 24u per dag in de gaten gehouden kan worden en dat Kinect door de strot heen geboord wordt oftewel gewoon als 'voeding' bij de Xbox One geleverd gaat worden. Zonder voeding geen stroom dus geen games spelen.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    De belangen worden steeds groter, dus worden de consumenten steeds verder uitgeperst e.d. :'-(

    Wat dat betreft zijn de indie games wel een verademing, die hebben (nog) niet de druk van gigantische bedrijven die prestaties willen zien.
     
  10. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    pfff, Ik had me panasonic 42 inch plasma tv geoptimaliseerd en nu ziet alles er 2x zo mooi uit. Ik speelde effe forza horizon demo wat ziet dat er mooi uit zeg. Kan haast niet wachten op de next gen hoe mooi dat dan eruit gaat zien.
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Net ge-preordered ;)
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    nieuwe xbox? hoeveel en waar?

    En als de officieele prijs uitkomt dan krijg je het resterende geld gelijk terug?
     
  13. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Ze moeten die 24uur activatie gewoon laten gaan.
    en elke game die je koopt gewoon vastkoppelen aan je account zelf.

    Mocht je de game willen uitlenen, dan meld je de game af bij je account, en leent hem uit.
    Als je hem wilt verkopen dan doe je hetzelfde, alleen de winkel controleert of je de game ook daadwerkelijk hebt afgemeld bij je xboxaccount.

    Simpel als hel, en je kan hem evengoed zonder disc spelen.
    de authenticatie geld alleen met het aan en afmelden van de game en daarvoor zou je dan wel even een internet connectie moeten hebben of je zou het via de computer kunnen doen.
     
  14. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18

    Die 24 uur limiet heb ik totaal geen probleem mee. Als mijn in totaal 24 uur aan staat zit er zeker minstens 1 minuut tussen waar ik online ben. Je mag niet 24 uur in totaal offline spelen achter mekaar.


    M$ moet wel met iets heeeeeeeels goeds komen om beter tezijn dan sony die niet aan die used game onzin doet.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuws niet gevolgd de laatste dagen? ;)
    Zal er niet zo zeker van zijn. :)
     
  16. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Wut? meen je niet? gaat sony het zelfde doen dan>?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gaan geruchten over idd. Nu is er een aardig Twitter offensief begonnen door de PS gamers tegen DRM.
     
  18. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je niet 1x online zijn, met je disc in de xbox?
    (anders blijft het toch evengoed installeren en af en toe online zijn, en de disc zoveel uitlenen als je wilt)
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Kun je mischien in het kort uitleggen wat een DRM is? en wat het heeft temaken met used games?
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee want aan diegene waar je hem aan uitleent moet hem activeren op zijn account. Als die dan ziet dat die ergens anders geactiveerd is moet je een fee betalen. Doe je dat dat unlock je de game en gaat de activatie van account eraf bij de vorige eigenaar. In principe zal het zo kunnen gaan werken. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina