1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 29 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Aha, dus als je hem even vergeet na 24 uur, dan stop je de disc erin en je gaat weer verder...

    WHAT THE F.. Maken mensen hier een probleem van.. damn.
    :b:
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Ik verwacht dat Microsoft en Sony elkaar echt geen ruimte geven op die gebieden. Ze gaan het of allebei doen of allebei niet. Dat geldt voor zowel de Eyetoy/Kinect, tweede hands games policy en meer van zulks.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    En dan als je op marktplaats de game koopt, wie controlleert of deze is afgemeld? Dan is het idee beter als je de fee betaalt dat de game bij ander account wordt afgemeld
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het 1 werkt inderdaad gewoon niet zonder het ander. Als het account based is heb je activatie checks nodig

    dat heb je pas niet meer als het gewoon disc-based is
     
  5. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Steam heeft dan ook geweldige prijzen en koopjes. Een heel verschil met de absurde prijzen die consoles vragen. :p
     
  6. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoeveel zoude ze games gaan kosten eigenlijk?

    Gewoon weer 50/60 euro? of minder of meer?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij bedoelde meer dat op Steam is geaccepteerd dat je spullen nooit kan verkopen. :)
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    yep, en dat was al geaccepteerd voordat ze echt aan dat soort koopjes deden.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Omdat je toen nog de keuze had tussen Steam en bijvoorbeeld DVD.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij de whekamp achteraf betalen, als de prijs daalt annuleer ik hem :+
     
  11. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    Haha doen mensen dat nog na alle goede ervaringen, bij de Wehkamp pre-orderen?

    Tuurlijk is dat geaccepteerd, net zoals dat het vrij logisch is als je een arcade game op Xboxlive koopt en download, je ook niet verwacht dat je hem kunt verkopen.
    Maaaaar als ik een hard copy koop van iets in de winkel, verwacht ik nog altijd wel dat ik hem naderhand kan ruilen/weggeven/verkopen.
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Buiten de acties om is ook Steam gewoon normaal geprijsd hoor.
    Ik heb daar ook een pre-order gedaan voor GTA V, als ik hem niet op tijd krijg annuleer ik hem gewoon.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als deze straks bij een betere site te orderen is. Bestel ik hem daar... Gamemania is Faliet (dus wacht nog ff) ;)
     
  14. NaiZuro

    NaiZuro War, war never changes...

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    74
    FRS is failliet, GameMania is overgenomen door een investeringsmaatschappij (die volgens mij het hele DMR gebeuren niet hebben meegekregen :+ ), evenals de FRS winkels in België.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ach als ik games echt op de release wil hebben en een console op de release wil hebben Ga ik altijd naar Nedgame hier. :)
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Game mania is niet falliet.

    http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=81&nid=588
    Free Record Shop Nederland vraagt faillissement aan

    Free Record Shop Nederland vraagt faillissement aan

    ·Doorstart wordt onderzocht opbasis van crediteurenakkoord·Winkels blijven vooralsnog open·Free Record Shop België en Game Mania blijven intactAmsterdam – 24 mei 2013 – De Nederlandse organisatie van Free Record Shop zal a.s. maandag het faillissement voor haar Nederlandse organisatie aanvragen. In overleg met de curator zal worden gekeken of een doorstart op basis van een crediteurenakkoord te bewerkstelligen is. Ook wordt bekeken met de curator of de winkels vooralsnog open kunnen blijven.“We onderzoeken met de curator een doorstart op basis van een crediteurenakkoord. Het is kansrijk dat er winkels van Free Record Shop in het straatbeeld blijven bestaan”, aldus de directie.Het betreft de Nederlandse organisatie van Free Record Shop met 141 filialen en 755 medewerkers. Medewerkers, vakbonden, leveranciers zijn vandaag op de hoogte gebracht.De moeilijkheden bij Free Record Shop hebben hun oorzaak in de veranderende markt en de niet herstellende economische omstandigheden. Het consumentenvertrouwen daalt al een paar jaar en beleeft de retailsector momenteel zware tijden. Dit was in november 2012 aanleiding voor Free Record Shop om een reorganisatie door te voeren die momenteel in volle gang is.Game Mania en de Belgische tak van Free Record Shop zijn niet bij het faillissement van de Nederlandse organisatie betrokken en blijven zelfstandig voortbestaan. ProCures heeft onlangs een meerderheidsbelang in deze organisatie verworven en kan de continuïteit van de bedrijfsvoering van deze onderdelen waarborgen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm okay ga ik daar maar pre-orderen ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


    Nieuwe vid van Xbox kanaal.
     
  20. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar opeens dat mensen zo graag deze game willen veiligstellen8) Maak je heus niet druk dat het Media Markt/ Saturn ontgaan is dat deze game wordt uitgebracht en zullen méér dan genoeg op voorraad hebben lijkt mij, tevens tegen zeer mooie prijs hoop ik.
    Interessant dat je dus nu ook al feedback krijgt in de controller triggers, lijkt me best vet eigenlijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2013
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina