1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is toch wel jammer dat bijna al die tv features Us only zijn. Het zijn toch wel dingen die ik persoonlijk zie zitten. Nu is nog de vraag wat voor bestanden hij gaat afspelen en we hebben al een geweldige mediacenter. Ik neem aan dat ik dan ook gewoon een afstandsbediening kan halen want ik ga geen ned3 ofzo tegen m'n Xbox schreeuwen.

    Nu we weten wat de console doet is het nog even wachten op de games. Hopelijk geeft de E3 me een reden om de One te halen. Samen met de releasedate en prijs.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat lijstje van exclusives is eerder voorbij gekomen met de 360 en bleek vol met xbla en kinect games te zitten :)

    Verder is de console qua specs erg matig. 5gb ddr3 tegen 7 gb gddr5. Er is ook goede content op een android telefoon, maar van een console verwacht ik meer en vooral een focus op games en gamers.
     
  3. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Goed. Zullen we wedden hoeveel van die 15 daadwerkelijk tof en echte echte volwaardige exclusives zijn? Het was 1 zinnetje, 15 exclusives en iederen was woooooh. Je weet zelf ook wel dat het marketing is, mag ik hopen.
    Maar goed, we zullen zien.
    E3 schiet op :+
    Edit: wat Kevf ook zegt. En als het zo'n huge feit is. Had dan een glimp laten zien, een glimp...mbhv een korte compilatievideo. Dan met de tekst: 'see the rest at E3' oid. Had je alle gamers in 1minuut blij kunnen maken en hadden we al het gezeik nu niet.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  4. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Dan heb het dus compleet mis begrepen. Het draait vanaf dit punt niet meer om jou, het draait niet meer om ons de "hardcore" gamer. Het draait om de Fratboy die COD speelt, en madden. Geen grote bijzonder titels, xbla en kinnect zijn de toekomst....zelfs de perfect manier om mensen en vrienden Xbox gamers te laten worden is het raam uit geflikkert
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Bron: nutech

    ...bah.
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    de volledige prijs.....see it as a new game!

    ik vraag mij af of dit in de EU jurudisch wel mag.
     
  7. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    Na een goed nachtje slaap is dit mijn conclusie...

    Ik vond de oorspronkelijke MTV console reveal ook niet
    echt geweldig, alleen gears vond ik vet. De E3 die daarop volgde
    was wel Epic,

    Toen xbox360 & ps3 werden aangekondigd dacht iedereen
    ook dat xbox aan het kortste eind ging trekken omdat het op een simpele powerpc leek, tegenover de almighty cell chip en blu-ray player,, En dat is toch anders gebleken..

    Daarom geef ik microsoft nog 1 almighty leap of faith, met de hoop dat ze iedereen wegblazen. Zo en zo lijkt mij het heerlijk om een game-centered e3 te hebben, zonder de bullshit van gisteren ( tv tv tv tv :/ )

    [​IMG]
    xbox one screen watchdogs
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2013
  8. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Het is jammer dat Microsoft niet alles heeft laten zien wat de console wel en niet kan. Ik had graag wat meer details gezien. Het was natuurlijk een console reveal, dus ik had sowieso weinig games verwacht.

    Ik zit echt nog met allerlei vragen en daar vallen het hele tweedehands-gebeuren (Ik koop weinig tot niet tweedehands games) en always-online (we leven in NL, waarom zou dit boeien?)

    • Wat kunnen we niet precies verwachten van Xbox Live
    • Hoe zit het met je friendlist? en kun je net als bij de PS4 meekijken/helpen?
    • Wat houdt het nieuwe achievementsysteem precies in? Dynamisch? Wat moeten we daar dan van verwachten?
    • Is je headset wel compatible met de One? Moet je een nieuwe aanschaffen of gaat alles via Kinect?
    • Wat is de afstand wat minimaal nodig is voor Kinect? Zeker nu het verplicht is.
    • Buiten het gamen om: Hoe wordt de support naar alles buiten de US?

    Dat zijn even de vragen die mij nu snel te binnen schieten. Ik ben niet echt teleurgesteld, maar ook niet enthousiast.
     
  9. Woods

    Woods Why so serious?

    Berichten:
    900
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemiste kans van Xbox om games als het ware dubbel te belasten, zo werken we niet natuurlijk. Voor mij een no-go _0/
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik mag hopen dat games nu ook een beetje goedkoper worden en we a'la steam sales krijgen op de Xbox One, om een beetje te compenseren voor het resale gebeuren.

    Larry zegt nog wel:

     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Kan iemand me uitleggen waarom ze op Twitter nou iets anders zeiden/zeggen over 2e hands
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb ook ergens op twitter gelezen dat je games zou kunnen uitlenen. Dat je tijdelijk een game van mij krijgt en je hem dan kan spelen zonder fee.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Iemand een samenvatting?
     
  15. Rich_Art

    Rich_Art The one and only

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij zal het een PS4 worden... Ben er nu wel klaar mee met dat MS gebeuren.
    Jammer maar het is niet anders.
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Op de frontpage staat een artikel met alle punten op een rij. Zie linker kolom.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Niets willen horen, en wachten op de E3 Nukem....dat zou mijn advies zijn.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Owh dit was hem!

    Nu mag die E3 wel opschieten!

    En nog iets:

     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    A system. Waarschijnlijk dat je game gedelete wordt van jouw account. En jij dan de game door kan verkopen. Enige is dan dat iemand dan moet controleren of de game of de game disc weer id loos is. .. waarom zo moeilijk !! Met het feit dat het zo omslachtig werkt verliest xbox al sales...
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe het werkt weten we dus nog niet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina