1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Xbox One

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 21 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm en dan dit:

     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Xbox One met Kinect en Japanse programma's in Japan, haha zo slecht. Shit gaat daar nooit komen. 8)
     
  3. MechromancerNLD

    MechromancerNLD <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Hear hear~! Ik was ook wat verbaast over de reveal. Veel over Skype, Snapshot, en TV... Nee~! ik wil games spelen... tv kijken kan ik wel via met HD ontvanger. Skypen doe ik via me telefoon... |:-
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    [yt]KbWgUO-Rqcw[/yt]

    XD
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, friendslist van 1000? Serieus? :+ Maar goed, echt veel dingen die me tegenstaan en uiteraard wacht ik even af met de E3. Maar ik heb echt niet zoiets van: Yes, ik wil 'm zoals toen met de Xbox 360...
     
  6. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Man, man, man die presentatie sloeg echt compleet de plank mis (lees: als een pik op een drumstel). Het begon goed dat ze al gelijk die console lieten zien en vanaf daar was het een en al onzin, gelul tegen je console, films kijken, tv kijken, films kijken, tv kijken, xbox starttrrrek, xbox home, xbox internet... En sommigen van jullie kunnen dan wel zeggen dat dit alleen over de hardware ging, maar dan nog alle belangrijke items hebben ze niet gezegd. Nee dit is by far de slechtste presentatie ooit van MS en ik dacht dat het niet slechter kon. Nu alleen de E3 nog afwachten want het enige goede gisteren was van Remedy en dat was een 0:50 sec GCI/Live Action Roll Playing trailer, Forza was geen verassing maar zag er mooi uit in de replay modes. Afsluiten met de meest uitgemolken series ooit... :+

    Zo dat was mijn bijdrage aan deze topic!
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en dan nu over de controller

     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Eensch, belabberde presentatie... Heel onprofessioneel.

    De controller lijkt mij trouwens niet comfortabel, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben...
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb het hier en daar al gezegd, maar we moeten juist blij zijn dat het grotendeels over social en entertainment en skype en zo ging. Nu hebben we dat gehad en kunnen we met de E3 echt op games focussen. Zoals Microsoft duidelijk heeft gezegd van te voren en erna ook.

    Ik maak me totaal geen zorgen! :) We hebben een mooi pakket met prima specs. Ik kijk met een goed gevoel erg uit naar de E3.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die kontroller lijkt me het vetste van alkes
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de video capture liefhebbers:

    Ik verwacht een Twitch.tv announcement op E3

    Nog een review over de controller

    [yt]R124UAWz69I[/yt]
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is eigenlijk heel simpel:

    Reveal = de console
    E3 = de games
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.774
    Dat doet niks af aan het feit dat ze duidelijk de foucs aan het verleggen zijn met de Xbox One. Dit zagen we al een beetje aankomen met de huidige console maar nu is het hek echt van de dam denk ik... Niettemin wacht ik het allemaal even rustig af tot na de E3. Sowieso wordt de rest van de wereld keihard van achter genaaid weer wat betreft alle randzaken waar ze zo vol van waren gister... Niet dat ik het ooit zou gebruiken :+
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG]

    Te veel nadelen, waarvan 1 voor mij echt doorslaggevend. Ik game nu op een beamer, waar moet die kut Kinect heen dan? Of zit er een 10 meter lang draad aan? En bovendien die shit met tweedehands games... GTFO Microsoft.
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    en hier een dev kit out in the wild

    [​IMG]
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat vind je mooi aan het pakket? En welke specs vind je mooi?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Was om te achterhalen wie de console gelekt had ;)

    maar goed di is ook redelijk goed nieuws:

    [​IMG]
     
  19. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik vind het juist wel interessant om via 1 apparaat alles te doen. Nu heb ik een Bluray-speler, Media speler, Surround System & TV-box staan. Die laatste 2 blijven dan wel staan, maar het gaat allemaal via de One. Ik vind het retehandig.

    Wat betreft de hardware, cloud, always online:

    Ik denk dat deze console een levensduur gaat krijgen wat nog niet eerder is voorgekomen en dit zou misschien weleens de laatste console kunnen zijn van Microsoft. Op dit moment is de wereld er misschien nog niet klaar voor, maar over 5 jaar misschien wel: Cloud-gaming. Waarom zou je dan top-end hardware gebruiken, als alles in de toekomst via servers gaat? Dan spreken we wel van always online.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ok ja goed. MAAR, HEB HET DAAR DAN OOK OVER. Ze moeten beter nadenken in hun presentatie imo. Dingen die uniek zijn en de GAMER aanspreekt..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina