1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waar ik in hemels naam een paard kan kopen want in the main city is er alleen een stal en ik ben nu in een stad met een B waar ik een moord moet oplossen een ex vrouw moet helpen en gestolen goederen verkopen kanen daar is er geen stal......................wie weet hoeeel zo een paard ook kost? Want ik wil er echt 1 hebben.
     
  2. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet het niet zeker maar je schijnt een paart te krijgen bij de darkbrotherhood, paardje kost 5000 gold maar dan heb je er ook een die niet alles onder schijt
     
  3. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan, maar je moet welopletten met de regels
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de gate naar het Waterfront district staat een tam paard.
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    een paard --> zodra je met jauffre heb gesproken kan naar een van die andere broeders daar gaan en als je dan kopje assistance doet dan zeg je dat je zijn paard mag hebben en kan je het in de stal achter het huis pakken (het paard heet prior maibor horse) pak je de andere dan is het stelen

    weet iemand trouwens hoe je zwaarden, staffen macen of andere voorwerpen weer vol kan maken (je weet wel met zon getal erop en daarachter hoeveel uses)
     
  6. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een goblin shaman staff, die kon ik laten rechargen bij de mages guild in Skingrad
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.416
    Is dat rechargen bij jullie trouwens ook zo duur. Mijn "Debaser" (strength en endurance draining) sword kostte mij 3600 goudstukken om volledig weer op te laden! :{
     
  8. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook vrij veel betalen, weet niet precies meer hoeveel. Misschien is het goedkoper als je bij de Mages Guild zit, weet iemand dat?
     
  9. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kreeg idd op een gegeven moment een paard van de dark brotherhood, vet handig dat beest hij vecht ook met je mee:cool:
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    serieus? want ik heb een zwart paard (snelste) maar dat blijft lekker dom staan als iemand me aanvalt. Weet iemand ook of je je paard een naam kan geven want my black horse is niet echt een makkelijke naam om hem mee te roepen.

    En waren er nou trouwens nog? honden die je als huisdier kon krijgen
     
  11. ramon0598

    ramon0598 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer downloadable content op marketplace komt? Je zou toch Horse Armor kunnen downloaden?
     
  12. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    ja serieus, en hij doet ze nog goed pijn ook. kan je je paard ook roepen?
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    nee maar was bij wijze van. vroeg me alleen af of je hem een naam kon geven en of het mogelijk was een hond te nemen.

    Welke missie krijg je dat paard (heb net de eerste persoon vermoord in die inn of ill omen en moet nu naar hun sanctuary maar ben even bezig met de hoofdqueste)
     
  14. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    weet niet meer precies welke missie, maar je krijgt hem van die gast die ook in je slaap bij je komt. wil ook niet de soort missie noemen dan verpest ik het waarschijnlijk:)
     
  15. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik ben hier gister mee begonnen, dus even een beginnersvraag, waar kan ik spullen verkopen.

    en hoe krijg ik die priest mee uit de kerk
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ga naar een shop, druk op barter (onder aan zijn lijstje van een verkoper, naast persuade) en druk dan op de linker trigger dan krijg je jouw items en als je dan op A drukt word er gevraagd of je het item wilt verkopen

    Martin moet je aanspreken en dan follow me.
     
  17. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Is toevallig al iemand in fort blueblood (zuid-oost van Leyawiin) geweest. Ik heb daar al een aantal ventjes dood geslagen, en dan kom je op een gegeven moment bij 2 deuren die je alleen open krijgt met een sleutel. Mijn vraag is dus waar kan ik die sleutel vinden???
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bumped nog eens een keer. ben benieuwd naar jullie ervaringen hiermee.
     
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand al bij de laatste opdracht van de thiefs guild? ik zit er vast:'-(
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    ik hoor soms mensen klagen over de laadtijden. Hoe moet ik dat zien? Dat als je in een gebied loopt er opeens bv 20 min. Loading area komt te staan. Of is dat gewoon een kwestie van seconden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina