1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Je beeld hapert een halve seconde en je kan gewoon verder lopen terwijl de 360 de omgeving inlaadt.
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dat is dus met een HD, maar met een MU zal dat dan iets langer duren. Dus ipv een halve seconde 1 a 2 seconden? (valt ook nog te overzien :))
     
  3. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz mijn beeld happert niet hoor (heb harde schijf) je ziet alleen loading staan verschijnen en speelt gewoon door. Alleen om stad, dungeon, huizen of andere dingen met een deur in te komen moet je laden (echt load screen met die handige tips die je al zestig keer hebt gezien
     
  4. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar je goedkoop huisjes kunt kopen? Ik wil er nog een maar voor wat minder geld....en kan je honden als huisdier hebben (werd net gevraagd, vond ik wel een goeie)
     
  5. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik heb er een in de stad onder de imperial city gekocht (begint met een B) --> ga naar de graaf, zorgt dat ie je mag en voor 5000 heb je een redelijk huis. andere zijn rond de 15000 of rond 4000 (zijn krotten die laatste). Ik wou gewoon een huis om me stuff op te slaan
     
  6. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hey hoe verdien je nu flink cash in oblivion... eerst kon je nog dat geld truck doen voor minder verkopen en dan voor meer. maar dat is over en ook stolen shit koopt niemand meer hoe verdien ik nu in no time geld iemand een trucje??
     
  7. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ken ik spullen voor min me huis kopen... kaarse... stoelen bed enz enz enz of ken dat helemaal niet
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    las iets van wapen equipen. op paard gaan zitten. dan naar kvatch. daar die ork aanspreken (op je paard) en dan equiped wapen verkopen. krijg je geld voor maar je houdt wapen want je kan niet un equip doen op paard.

    blijf doen en voila. enige probleem is dat ze maar 200 septiem heeft

    ander trucje was iets met een dood op het plaza dat als je hem dood slaat en ze geld pakt dat je dan oneidig kan blijven pakken (moet je effe op elderscroll.com forum kijken voor precies info)

    spullen voor je huis zegt de count waar dat kan (gewoon in normale winkel meestal in verkoop lijst)
     
  9. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    dude kaarsen kun je jatten, maar wat moet je met een stoel, het is luek dat je nu kunt zitten maar voor de rest extreem nutteloos koop een zwaard en hang die aan de muur, beter als een stoel stel dat een flame antrach binnenstormd door het dak en hij valt je aan terwijl je zit op je dure mooie stoel ah nee denk je wat nu ah ik heb tenminste een stoel, woessh weg stoel ja daar sta je dan, had je een zwaard als stoel gehad had je de antrach kunnen doden en daarna nog je zwaard kunnen gebruiken. ik bedoel zeg nu zelf dat is toch fijner he
     
  10. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0

    van die ork is wel handig ff waiten en dan weer waiten en weer waiten en weer. die tweede is neit cool oneindig, ik wil er wel iets voor doen
     
  11. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook benieuwd, spulletjes kan je overal vandaan plukken, je kan complete fruitschalen in elkaar knutselen, maar een extra stoel/tafel......?
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    zal ik opniuew beginne?
    ik vind da magie zo vet, maar ik ben laag in magie en een breton is focking slim in het magie gebeuren.

    ik zou het liefst dit willen: stelen, magie,onzichtbaar kunne worden
     
  13. Rem

    Rem knauf

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie ohh wie kan mij helpen!!?????
    \Nu ga ik bij de mystik dawn de grotten in en ik moet me spullen afgeven aan die gozer!
    En elke keer als ik daaar zit en geef me spullen krijg ik een vast loper!!!!
    En ik zit er nu al 15 uur aan bezig ik kan wel janken!!!
    Weet iemand hier wat op!!????
     
  14. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar vindt ik Jauffree?
     
  15. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Weyon Priory. In zijn huis ;) Als je bezig bent met de quest kan je ook altijd via het active quests scherm naar de kaart gaan waar een markering staat!
     
  16. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Later zit ie toch in de blades thuisbasis?
     
  17. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    In Cloud Ruler Temple ja, boven Bruma.

    Je kan compleet ingerichte kamers kopen bij de algemene winkel in de plaats waar je huis staat. Dit staat als het goed is ook als quest tussen je quest scherm. Het staat tussen boeken iets van: House "inrichtingsoort" bv. kichen ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2006
  18. Speaker

    Speaker Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    DUDE... je kent me nie eens dus noem me GEEN DUDE, En wat heeft dat zwaard an de muur voor zin als er zoown antrach door ut dak stormt... dan mot je eerst naar die muur lopen zwaar pakken en dan pas ken je aanvallen... neej dat heb lekker veel nut...DUDE
     
  19. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    toch beter als de stoel dude
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

    :{
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina