1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dit moet gewoon de centrale thread worden. :9 storen we de andere threads in het xbox 360 games forum niet. Er zijn nu trouwens ineens wel heel veel leden in he xbox game help / cheats gedeelte :cool:
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    waar kan ik Vilena Donton vinden om de Fighters Guild tejoinen ?

    ik ben in het dorp Chorrol en bij haar huis geweest maar zei is er niet .


    iemand ? _0/
     
  3. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    In de fighters guild in Chorrol.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  4. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet voor de dark brotherhood een moord plegen
    in bruma en dan moet ik zo een hertenhoofd ofsow een beetje losmaken zodat het later op zo een gozer valt
    maar elke keer als ik op zo een stoel onder sta en het probeer los te maken
    lukt het niet krijg wel heletijd zo een groene button A icoontje
    weet iemand wat ik moet doen
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Offtopic. Ik ben vergeten hoe ik spoilers moet verbergen... |:- trouwens, het lijkt me handig dat mensen voordat ze iets typen ff bedenken of niet veel spoilers bevatten. Dat vind ik altijd het nadeel op een forum. Ik ben als de dood dat iemand prongelijk een spoiler verteld wat ik graag zelf had willen ontdekken. :'-( :)
     
  6. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    lading tekst[ /spoiler]
     
  7. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga zo meteen ook beginne met het spel(ligt hier langs me),maar spelen jullie allemaal in first person view? Of third person(kan je toch opzetten he?) En hoe is het spel tot nu toe voor jullie? ...
     
  8. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je merkt meteen dat het spel niet gemaakt is voor third person. First person is mooier qua graphics en het is tenminste te besturen. Ik denk dat er niemand is die volledig third person speelt. Ik rijd alleen paard met third.
     
  9. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij vertellen waar dat eiland is met guilds vlakbij capital city? ik kan het nergens vinden..loop al 2 uur te zoeken :'-(
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik zoek nogsteeds :mad: Vilena Donton !! hoe ziet ze eruit?


    in de fighters guild kan ik haar niet vinden .
     
  11. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan iemand mij helpen hoe ik kan verkomen dat ik overal steeds met deze game geconfronteerd wordt en ik dan steeds weer denk: Damn had ik maar een xbox 360. :mad:

    Loop ik de winkel in dan denk ik kut wat zou ik die game graag op mn xbox 360 spelen. Zie ik deze thread dan denk ik weer kut etc. :mad:

    Dus hoe kan ik dit verkomen? Want ik heb voorlopig geen geld voor een Xbox 360. :'-(


    /Mod Deze thread zal heel erg druk worden en het zal alleen maar onoverzichtelijker worden als mensen zulke opmerking blijven maken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mrt 2006
  12. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij mij zat ze in de eetzaal aan de tafel te eten. Vrij oude statige dame (niet echt een fighter)

    Je moet gewoon even op de kaart kijken. Het is niet echt een eiland. Ik ben gewoon ge fasttraveled naar dat punt op de kaart, heet arcane university dacht ik zo uit mn hoofd. Staat gewoon op de kaart bij imperial city.

    Heb je toevallig een goede PC? Neem dan de PC versie ;) Of ga de hele dag in de lokale gameshop hangen en Oblivion spelen :p
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  13. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn PC is nog best goed, maar niet goed genoeg om Oblivion optimaal te kunnen spelen en dan wil ik niet.
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geen top-PC (moet het waarschijnlijk op m'n notebook spelen), maar de ervaring is voor mij het al meer dan waard. Desnoods koop ik in de toekomst een 360 met Oblivion, maar nu kan ik iig al genieten van de gameplay en gedeeltelijk van de graphics. Ik koop hem op de PC omdat ik de gameplay ongeƫvenaard vind.
     
  15. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    pfffft waarom willen die gates niet open dan in de tuin van arcane uni?:confused:
     
  16. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    wat is de beste opstelling voor my! :D

    mijn genre ligt het meest in spionen gedoe..
    en zwaard vechte is ook leuk , maar magie of boogschieten lijkt me kickass!

    ik ga hem vanaaf kopen:D
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  17. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal de FAQ niet meer updaten voor zaterdagavond, simpelweg omdat ik de game pas morgenavond ontvang en ik wil al deze spoilers niet lezen, goed?
     
  18. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet eerst van alle mages guilds headmasters een aanbeveling krijgen :'-(
     
  19. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een disease genezen? (word niks wijzer van de handleiding:'-( )
    nu zakt mijn personality grrr
     
  20. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop een 'cure common disease' potion bij een barter of apothecary of koop een 'cure common disease' spell in een tempel/mages guild. Althans, zo was het bij Morrowind, ik neem aan dat dit niet verandert is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina