1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion helpthread [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 22 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    In Morrowind was het zo dat er soms uitgedoofde fakkels langs de weg lagen, misschien heb je gewoon een uitgedoofde (je kan ze zelf niet aansteken)?
     
  2. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag nummer 1# ik ben nu net voorbij de eerste closing van een Oblivion gate en daarna heb ik een catle even clean gemaakt alleen nu zijn er geen main quests meer.. komen die vanzelf ?
     
  3. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij a.u.b kunnen vertellen waar de fighters guild zit (de plek waar ik hem kan joinen). Ik ben gisteren uren lopen zoeken maar niet gevonden.

    (graag een PM omdat het dan makkelijker is voor mij om het antwoord terug te vinden).
     
  4. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Lijkt me niet, dit zijn fakkels die ik uit kisten en dergelijke haal.
    Hebben anderen hier geen problemen mee? (Doe me een lol en probeer t ff ;))
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik hem aan in je menu, en terwijl je weer bij je karakter ben, druk je op X, dan doet hij zn wapen weg en komt je torch te voorschijn..
     
  6. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja precies, en dan is hij al meteen aan. Je hoeft hem niet aan te steken. Je moet hem gewoon equipen. Dan zie je hem als het goed is gewoon brandend in je hand. Volgens mij kunnen ze ook niet op/uit. Overdag/nacht maakt ook niets uit bij mij.

    Elke stad heeft een Fighters Guild. Alleen die in Imperial City is nog dicht. Ik dacht dat je moet joinen in Chorrol bij de Fighters Guild. Maar dat kan je ook horen als je bij een andere Fighters Guild binnen loopt.

    De erfgenaam van de keizer is een priester in de kerk van Kvatch. Ik sprak hem per ongeluk aan en kwam er zo achter. Dan begint de main quest weer
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  7. UnderDuck

    UnderDuck Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    he,

    ik heb een vraag ik ben bij de oblivion gate.

    hoe moet ik die gate sluiten.

    dat is namelijk mijn volgende objective " close the oblivion gate "


    wil die gene mij even mailen om te helpen.

    alvast bedankt!

    mvg, UnderDuck
     
  8. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet je eerst door de poort en de maten van de gozer helpen in de toren, imho daar ben ik nog mee bezig en die weten vast wel hoe je de gate moet sluiten
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik hoor van een aantal mensen dat ze al uren hebben gespeeld en nog niks aan de mainquest gedaan hebben (dus alleen sidequests), wordt het hierdoor ook gemakkelijker om de main uit te spelen?
     
  10. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige voordeel wat je ermee krijgt is dat je de besturing beter in je vingers krijgt, want de tegenstanders schijnen mee te groeien met jouw level.
     
  11. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Vergeet extra geld, skill upgrades en items niet.
     
  12. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Het lastigste gevecht en een gevecht dat ik tot nu toe nog niet heb gehaald is in de arena: mijn character tegen drie prisoners. Ze zijn alle drie niet zo sterk, maar omdat ze je alle drie tegelijk aanvallen krijg ik er bijna geen slag tussen. Ik ben continu een regen van slagen aan het blocken / ontwijken. Ik wordt letterlijk geswarmed in een hoekje..... Iemand tips hiervoor?
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik post mijn quote hier ook maar een keer, omdat hier de posters zitten die de game all hebben.

     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Vreemd, ik had hetzelfde probleem maar wel in de andere, 'gebruikelijke', richting.
    Tijdens het openingsfilmpje en de begindialoog haperde het elke zoveel seconden, maar toen ik mn settings gewijzigd had naar Pal 60 ging alles zoals het hoort.
    Nuja, zolang je normaal kan spelen, of het nu 50 of 60 is, heb je gelukkig geen probleem.
     
  15. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand weet waar de trainer zit van: "Cast heal on others" :)?
     
  16. Pyoonexk

    Pyoonexk Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    28
    iemand enig idee hoe het zit met de paarden?
    ik heb ergens een paard gekocht en was ergens in het bos afgestapt en te voet verder gegaan, maar toen werd ik opgejaagd door een paar wolven, en nu ben ik m'n paard kwijt
    kun je nog ergens je paard terug krijgen?
    heb er namelijk aardig wat gold voor betaald.
     
  17. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    -edit sorrry was te snel , met vragen heb e oplossing al denk ik:D
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  18. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gewoon een paard gejat ergens in het oosten van belda, toen ben ik naar die uitgeputte mijn gereden om een juweel terug te brengen naar zo'n gast, ik weet alleen niet waar ik nu naartoe moet
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    TIP lees je instructie boekje blz 46
    stukje uit het boekje van paarden:''als je versneld naar een stad reist, vind je je paard in de plaatselijke stal net buiten de poorten van de stad
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    in chorros doe ik de wie heeft mijn schilderij gestolen side quest:p

    iemand die em heeft gecom[lete want ik weet neit meer waar ik moet zoeken
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina