1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. praetorian

    praetorian Active Member

    Berichten:
    648
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm je krijgt een missie van the gray prince ( in de arena) die je een goede move leert als je hem volbrengt. Bovendien krijg je er aardig wat skills bij
     
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    die gray prince heb ik al in 6 planken geslagen :{


    edit

    iemand al the gray fox gezien??
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Om de 10-15 seconde komt er Loading Omgeving dinges in beeld te staan (als je rondloopt in de wereld), soms zelf om de 2 a 3 seconde. Is dat normaal? Ik had het vooral bij het stadje waar je die eerste Oblivion Port moest dichtdoen. Ik kon bij die berg mijn kont nog niet keren, of hij was weer aan het loaden.

    In het begin kan je met al die Monks praten, 1 ervan vraagt of je een paard wilt, ik heb ja gezegd, maar per ongeluk 2x op A gedrukt, waardoor ik het verhaaltje heb gemist. En nu kan ik dus ook geen paard ergens vinden.
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2006
  4. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    dat is normaal ... denk ik.
    ik heb het ook wel is , maar ik ga dan over in first person, dan heb je er veel minder last van.
     
  5. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0

    op ten duur ben je zoo ver met de thieves guild gevorderd dat je naar hem toe meot voor quests.


    hij ziet er een beetje knullig uit trouwens
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem iig nog niet gezien, Komt nog wel. ;)
     
  7. Y3LLoW

    Y3LLoW Fear Me

    Berichten:
    221
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ben vandaag maar begonnen met de fighters guild. Er lag trouwens een heel vet zwaard daar in de guild in chorrol, dus ik hem gelockpickt bleek het een replica te zijn...|:-
     
  8. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik heb een Fortify Magicka spell gekocht, maar dan heb je restoration skill van 50 nodig. Ik heb 41. Hoe kan ik deze zo snel mogelijk verhogen?
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Door 'Minor Heal Life' of 'Major Heal Life' spells te kopen. De eerste kan je vinden bij Edgar's Discount Spells. Je moet voortdurend die spell casten, en zo zal je skill snel stijgen.
     
  10. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ja die heb ik beide. Die kun je ook gewoon casten als je health vol is toch? Maar dan duurt het wel vrij lang nog om die 9 punten te stijgen, of valt dat wel mee?
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niks van dat vecht systeem, als ik bijvoorbeeld in een grot tegen 2 of meer vijanden moet vechten ga ik altijd dood. En als ik het dan toch red word ik wel vermoord door de vijanden in de volgende kamer.
     
  12. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel mogelijk blocken en als ze achteruit geduwd worden door de blow, dan pas moet je slaan. Misschien heb je de difficulty te hoog staan? Damage wordt nog altijd bepaald door je armor skill, welke armor je aanhebt, etc. dus let daar op.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb echt moeite met die wraits (?) die grotere geesten. Eentje kan ik wel aan maar als er twee tegelijkertijd komen word ik afgemaakt. Weet iemand hoe je deze geesten makkelijker kan verslaan?

    Ik ben level 17 en ik gebruikte een zilvere claymore. Mijn blade skill en mijn health is al best hoog maar ookal zet ik adranaline rush aan ik overleef die twee geesten dan niet.
     
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Wraiths verplaatsen zich enorm traag. Sla 2-3 keer en loop dan achteruit, ga er weer op af, wanneer je ziet dat hij wil slaan, block je en counter je. Herhaal dat gewoon. Ze zijn zo traag dat je gewoon kan weglopen, healen en je magicka kan laten rechargen achter een hoekje.
     
  15. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Lastige gevechten gaan mij altijd beter af als ik er hulp bij summon. Hoe goed is je character's summoning skill?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    conjuration is idd super, heb trouwens ook een elder die ik 1x per dag kan summonen.

    Wel vaag trouwens, ik kreeg de melding dat ik nu ook andere beesten kan summonen, maar ik blijf hangen bij Azuma's skeleton. Iemand?
     
  17. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Betere spreuken kopen? Skill verhogen? Meer spellpoints nodig? Tot nu toe gebruik ik alleen maar een lowly Scamp. Voor de zwaardere summons heeft mijn held niet genoeg spellpoints.
     
  18. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Mijn conjuration staat volgensmij nog op 5 ofzo 8). Ik heb één keer zo'n skelet tevoorschijn getoverd d.m.v. zo'n brief die je maar een keer kan gebruiken. Waar kan je een goede summon spel kopen? Het is wel fijn ja als je met zijn tweeën vecht.

    Edit: Wel een spell die je vaker als één keer kan gebruiken..
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2006
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor die andere beesten heb je ook weer andere spells nodig? Vreemd, ik heb toch een summonspel? Te koop bij de mageguild? En moet je daar dan ook aangesloten zijn? Ik ben namelijk nog bezig met de ring of burden.
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Elke nieuwe summon is weer een nieuwe spreuk joh. Anders wordt het wel erg eenvoudig / goedkoop he. Die mages willen ook wat aan jou verdienen. ;)
     

Deel Deze Pagina