Ik had er eerst al een staan bij offtopic maar die is verdwenen.Maar het is toch wel duidelijk geworden dat steeeds meer mensen hier last van hebben.V.b. Wat is SC? Wie is de xbox? Wij hebben geen games,ohh zijn dat deze dingen. Is UC een pop? Het is toch om gek van te worden alleen online shops hebben hier verstand van te hebben.Bij ons was het eerst ook al erg,maar het wordt minder want ze hadden tony al zeer snel,denk een van de 1e ofzo duss..Ik raad ze aan,huur iemand in die er verstand van heeft.
kom naar media markt amsterdam en vraag naar MIJ! dan merk je vanzelf wel dat er wel degelijk verkopers zijn met verstand...
dat is opzich wel te begrijpen dat ze niet alle games kennen in een speelgoedzaak die mensen staan daar ook maar om spullen af te rekenen en in te pakken maar ik vind wel dat ze toch moeten weten wat een xbox is.
ik had het ook een keer. ik belde een winkel ik vraag: is final fantasy 10 al binnen voor de playstation 2 dat wijf: wat zeg je Ik: Final fantasy 10 voor de playstation 2 wijf: hoe spel je dat ik spellen wijf: en het was voor ik: ps2 !! wijf: ik zal het ff opzoeken (2 minuten later) wijf: nee die hebben we niet arf wat ging ik flippen toen die hoorn erop lag. bij de videotheken zijn ze ook niet echt slim hoor kom je daar binnen zoek je de xbox games (kan je niet vinden ze hadden btw ook geen GC) ga je naar die gozer die achter de toonbank stond en vraag je: waar zijn de xbox spellen beging te ouwehoeren over dat de xbox niet sterk op de markt staat en dat zou die kunnen afleiden uit de prijsverlaging die de xbox toen had. dit soort dingen irriteren mij echt maar ja wat kan je er tegen doen
bij de Entertainer in Zwolle is een shop waar je te veel geld zult uitgeven want ze vertellen soms iets te veel zodat je het ding van hun zult kopen..(b.v : FFX voor PS2 kost standaard 69€ maar ze verkopen dat ding een dag eerder dan alle winkels hem hebben voor 90€ en zei dat dat spel over een maand ofzo uit zult kome...
Werk jij ook bij de Mediamarkt, haha, ik ook. In Rijswijk dan...en niet op Software/games, maar op Hifi/Dvd. Al heb ik af en toe het idee dat ik meer van games dan van versterkers afweet . Ik merk wel dat meer algemene winkels inderdaad echt personeel hebben met nada verstand van games. Kijk, dat ze niet elke game bij naam weten in een wat kleinere zaak zonder aparte afdelingen, zoals de FRS, ok! Maar mensen moeten toch wel weten wat een Xbox/Gamecube/PS2 precies inhoud. Anders dan zijn het echt geen verkopers. En de echte toppers zouden ze naar mijns inziens ook wel een beetje moeten weten.
anti MicroSoft [QUOTE dit soort dingen irriteren mij echt maar ja wat kan je er tegen doen [/B][/QUOTE] Leuk hé, die anti MicroSoft houding? Ik ondervind dit al jaren beroepsmatig in het andere waar MicroSoft in doet: Operating Systems en zo. Natuurlijk zijn er systemen beter, of betrouwbaarder, maar daar gaat het vaak helemaal niet om. Het gaat erom: wat heeft de buurman? Dat moet ik ook, want dan kan ik met hem uitwisselen. Hetzij kennis, hetzij spullen. Maar ja, er zijn toch eigenwijzen die je er dan op moeten wijzen dat MicroSoft Ruk spullen maakt (wat soms waar is), en dat de prijs die men hanteerd het bewijs daarvan is. In mijn ogen het tegendeel: door de prijs te droppen creeren ze wederom dat zoveel mogelijk mensen de console (of OS) hebben, waardoor het dé standaard wordt waar later niemand meer omheen kan. De verkoop van nevenproducten doet dan de verliezen wel weer teniet, en vaak in veelvoud. Dat gebeurde met DOS, dat gebeurde met Windows 95, 2000, XP en nu dus ook met de X-Box. Of we het nu willen of niet. Capice?
Dan krijg je meteen een vuurdoop. Ik kocht gisteren een Xbox Controller Extension Cable maar die doet het niet. Kan het zijn dat die kabels alleen werken met standaard controllers en niet met Controller S ??? Hebben jullie nog verlengkabels van een ander merk liggen? De kabel die ik nu heb (en kom terugbrengen) heeft op het doosje de naam "Speedlink".
PDA hazard wat had mijn opmerking van: dit soort dingen irriteren mij echt maar ja wat kan je er tegen doen met een anti MS houding te maken?
Re: lol ik ben jermain... gilbert is me full-time collega.... ik werk alleen donderdag avond en zaterdag.... ik ben zeg maar de kleine neger van die afdeling... de iets lichtere ook hij moet gewoon met die s werken ik heb thuis ook wel 's die break away cables omgewisseld en het werkt gewoon... en nee we hebben alleen die van speedlink... breng het maar gewoon terug dan krijg je wel een nieuwe....
IK: Wanneer krijgen jullie splinter cell ? Verkoper: Wat ? Ik: Splinter Cell Verkoper: Is dat een wasmachine ? Ik: Nee, een game Verkoper: Voor welk computer dan ? Ik: XBox Verkoper: Ben je daar niet te jong voor ? Ik dacht dat die voor +20 was Ik: Nee, hoor maar kunt u het niet opzoeken? Verkoper: Ja zal ik even doen? Hoe schrijf je dat ? Ik: S-P-L-I-N-T-E-R C-E-L-L Verkoper: Ik zie alleen een video van Dragonball Z "Cell's Revenge" Ik: En als u nou ook Splinter ervoor zet dan Verkoperke ff kijken....... Ja hier is ie. Hij zou hier vanaf de 11e zijn maar we hebben niet meer, waarschijnlijk uitverkocht. Ik kan hem wel bestellen. Ik: Wanneer krijg ik hem dan? Verkoper: Rond de 30e Ik: Laat dan maar zitten. Laterz Verkoper: Dag Dit was in de mediamarkt in groningen maar heb vanmiddag daar wel de demo gespeeld van SC.
Volgens mij zit je in de verkeerde thread. Je hebt dus eigenlijk bij wijze van spreken een threadje los.
Ik doelde op de opmerking van die vent bij de Videotheek waar jij over schreef. Ik neem aan dat dat je irriteerde?