Ik heb een cool online spelletje ontdekt. Je krijgt drie aliens en je moet ze dan ''trainen'' en je hebt ook een planeet en de bedoeling is de beste aliens te hebben. Je kan ook nieuwe aliens adopteren maar dat kost dan weer kristallen enzo... Je moet het maar eens bekijken , het is volledig gratis en je moet niets downloaden. Klik maar op deze link: http://www.alienthegame.nl/referall.php?id=1559
Dat ik mijn eigen realname niet kon kiezen vond ik gezeik. Maar ik heb nu dus ook een eigen maan en aliens enzo. Blijven al die acties ook doorgaan als ik niet ben aangemeld?
Hahaha I know die stem... Het spel is eigelijk nog onder constructie dus verwacht er nog niet te veel van, veel dingen zijn nog niet beschikbaar maar dat komt wel. Vergeten te zeggen.
Dat heb ik gemerkt, ik dacht al dat het kwam doordat ik zo slecht was. Hoe heet jij daar eigenlijk Tronky?
Tronky_Undercover. Ik had eerst Tronky genomen en mijn email adres ingevuld maar wat bleek? Mijn inbox zat vol en ik kon die mail niet ontvangen. En nadat ik mijn inbox geleegd had kreeg ik ook niets. Dus nieuw email adres gemaakt... Alles blijft doorgaan de hele dag door. Elk uur krijg je kristals en je aliens trainen ook ofzo. Maar het spel zit nog in een begin stadium en veel dingen werken nog niet. Ik train mijn aliens nu bv maar ik kan die training ni stoppen of veranderen! Jij wel??? (een beter spel wel helemaal anders :www.nukezone.nu)
mijn zusje kent trouwens de jongen die die spel heeft bedacht (gemaakt). hij woont in alphen en ik weet niet precies hoe oud ie is maar volgens mij (omdat me zusje hem kent) zal ie wel tussen de 14 en 16 jaar zijn. ik ga dan ook maar eens kijken wat het nou precies inhoud.
Het zuigt!!! Ik speel het al LANG niet meer! Het is echt SLECHT!!! Wil je een beter spel online in internet explorer? www.nukezone.nu wil je een VEEEEEEEEEEEEL beter spel? www.hattrick.org