Alien The Quadrilogy

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Nightbringer, 9 jan 2004.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Wat vinden jullie van deze films.
    En die DVD niet wat te duur?
    dit is de cover hoe en wat:

Laatst bewerkt: 9 jan 2004
  2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Wat heeft dit met consoles te maken?

Maar vette films hoor, en 80 pleuro's voor vier hele dikke films is niet duur, zeker niet met al die extra's die je er bij krijgt!!

3. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    vind hem wel wat prijzig
    als je de films los koopt ben je nog geen 40 kwijt
    en om dan 40 euro extra te betalen, voor wat extra's vind ik een beetje van de gekken
    maar de films zijn gewoon waanzinnig
    zeker voor sf fans
    maar zelf vind ik wel dat de delen steeds minder werden
    maar dat heb je bijna bij alle vervolg films

4. rinus79

rinus79 DuZZZ!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een mooie box.
    Maar ik voel me wel erreug genaaid.
    Ik heb een paar jaar geleden de Alien box bestaande uit 4 dvd's gekocht voor de mooie prijs van 99 eurootjes.

Dus toen ik hoorde hoe duur de nieuwe box was, voelde ik me dus...nou ja....je weet wel. Bah!

5. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de set, hijs geweldig, elke euro waard en vergeet niet dat je van elke film de orginele bioscoopversie én de extended/speciale versie krijgt, zo duurt de speciale versie van Alien 3 bijvoorbeeld 30 minuten langer, een beetje het LOTR extended edition effect, met allemaal nog nooit vertoonde scenes, in Alien Resurrection zie je in de speciale versie ook het aardoppervlak zelf, nadat ze geland zijn. Ik moet de speciale versies nog kijken, wil ze eigenlijk over 4 dagen spreiden met wat vrienden, kom er nooit aan toe met die "vrienden" van me :mad:. En die extra's zijn ok erg uitgebreid, van elke film de complete "making of" van pre tot post production, je krijgt dan zeker meer respect voor de films en dan bedoel ik elke Alien film, niet alleen de 1ste of 2e. Elke Alien film is een kunststukje, elk door een aparte regiseur aangepakt en naar zijn sfeer gezet. Daarom hebben ze allemaal zo'n andere look en sfeer. Als je Alien fan bent moet je deze bezitten, daarnaast zijn beeld en geluid van de films ook weer verbeterd ten opzichte van de eerdere DVD releases. En ik vind de box zelf gewoon wijs staan tussen me collectie. Aanrader, ook voor gewone S/F fans!

6. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27

Mmmm dat kan ik me erg goed voorstellen inderdaad. Ik heb ook begrepen dat deze box 2 x zo uitgebreid is dan de vorige

Deel Deze Pagina