Alien vs. Predator Teaser and behind the scenes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door metzman, 3 nov 2003.

1. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    De Opnames voor de film Alien vs. Predator zijn in volle gang en nu is de teaser trailer en een behind the scenes beschikbaar hier: http://www.apple.com/trailers/fox/avp/
    De film word geregiseerd door de regiseur van Resident Evil die groot Alien en Predator fan blijkt te zijn. Ook is Lance Henriksen (Aliens, Millenium, Hard Target) weer van de partij in de cast.
    Ik ben zelf ook groot Alien en Predator fan en was ook erg onder de indruk van de eerste twee Aliens vs. Predator games voor de PC... al zal de film niet op de games gebaseerd zijn. Ik ben wel een beetje bang dat het een flop gaat worden omdat een"vs. film" altijd een gevaarlijke concept is, maar ik ga hem zeker in de bios kijken! Wat jullie?

Laatst bewerkt: 3 nov 2003
  2. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    de pers zal wel weer van een freddy vs. jason kloon spreken en dus een nieuwe trend enzo.
    Wat natuurlijk nergens op slaat.
    Maar goed ik vond de originele alien films wel leuk, ik heb predator echt nog nooit gezien (begin was niet echt boeiend.)
    Deze film lijkt me wel vet in elk geval.

3. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat deze film meer de kant van de AvP comics opging. Voor mij is het trouwens even afwachten met deze film. De regiseur heeft vermakelijke films zoals Event Horizon en Resident Evil op zijn naam staan maar ook misbaksels zoals Mortol Kombat en Soldier...

4. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het Alien vs. Predator concept bestaat al voordat er ooit maar werd gedacht aan Freddy vs. Jason (Wat ik overgens een niet-interessante combi vond). Er waren vroeger al Aliens vs. Predator strips en natuurlijk de games op de vroegere consoles en later de PC shooters. De film had gewoon tijd en een goed script (hoop ik) nodig. Ben benieuwd hoe ze het er vanaf gaan brengen.

Je moet Predator trouwens wel een keer afkijken, zeker de laatste scenes zijn wijs, omdat de Predator veel groter en zelfverzekerder is dan de geliefde Arnie hehe.....

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Trailer is leuk ook opzet van de film die voornamelijk over de jonge predators gaat spreekt me super aan :)

Predator fan :cool:

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Cool.. ben echt benieuwd naar deze film.. Zelfs als ie slechte reviews zou krijgen ga ik er nog heen.
    hehe sinds predator 2 zit ik eigenlijk al te wachten op deze film..

7. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Nog even voor de grap,

vroeger was ik aardig goed in het namaken van dat predator geluid (vond ik zo cool) hebben we ooit een keer op school opgenomen en er effecten aan toe gevoegd (amplitude omhoog, beetje echo) en aan de schoolgeluidsdatabank toegevoegd:

Klik om te horen

Ik dacht wel grappig :)

8. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WHOHO Aliens is goede film man! Maar PREDATOR is echt wel vetter!

Je kunt de films eigenlijk niet vergelijken omdat alien is echt zo horror insect achtig, Predator is gewoon een lijpe bounty hunter alien die op elke planeet wezens komt vermoorden en hun hoofd in een kast zet als troffee!

Maar hij is wel sportief dat vind ik zo ruig! ij doet je nix als je geen wapen hebt! Hij komt echt jagen voor de eer!

9. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Oh man dit is zeker een film voor mij. Ik ben een enorme sci-fi fan en ik kan echt niet wachten tot deze film uitkomt. Trouwens wel een grappig detail dat er in Predator 2 een scene zit waarbij je een Alien schedel ziet in het ruimteschip van de Predators.

En er gaat nu ook nog een vijfde Alien film aankomen. Ik mag alleen hopen dat deze wel wat beter zal zijn dan deel 3 en 4. Niet dat deze nu echt superslecht waren, maar ze staan zwaar in de schaduwen van de meesterwerkjes Alien en Aliens.

10. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Wel verdurrie!:) Soldier is geen misbaksel hoor, laat dat ff duidelijk zijn. We worden de laatste jaren dan wel overspoeld door films met ongeveer hetzelfde gegeven maar dat betekent nog niet dat een film die zo mooi is vormgegeven als Soldier een misbaksel is. Het verhaal is niet om over naar huis te schrijven, dat is waar. Maar het is dan ook een futuristische versie van (volgens mij) 'Shane', wat een western uit ergens in de jaren '70 was. Er word ook nog eens niet onverdienstelijk geacteerd, en bovendien is de film vermakelijk. En zo horen dit soort films te zijn. Het was alleen niet echt een kassucces te noemen........

11. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    de twee stoerste buitenaardse wezens gaan het tegen elkaar opnemen. Ik hoop dat deze film niet gaat floppen...

12. metzman

Leuk Bevonden:
    0
    Dat hopen wij allemaal, al zijn we er wel bang voor :{

Dan er maar met goede moed naar uit kijken!
    Ik vind de vindingen die de regiseur in de "behind the scenes footage" verteld wel veelbelovend klinken...nu nog een goede uitwerking en het word een twijfelachtig concept maar goed uitgewerkte film, eentje die misschien eens niet flopt omdat het idee ervan minder belovend is...

En ik vond Event Horizon zeker een meesterwerkje qua scary space thriller, geweldige sfeer.

Deel Deze Pagina