Aliens vs. Predator Extinctions

Discussie in 'Algemeen' gestart door Benneke, 19 aug 2003.

1. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het eerste strategiespel op de xbox zal zich afspelen in het Aliens vs. Predator Universum.
    Lijkt jullie deze game iets?
    Ik persoonlijk heb Aliens vs Predator op de pc helemaal grijs gespeeld, maar ik heb door pc problemen deel 2 nooit kunnen spelen:'-(.
    Een strategie spel van deze serie lijkt mij wat minder, vooral doordat het paranoide gevoel zal ontbreken.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
  3. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    iemand um al in de winkel gezien?

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
  5. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    hijs niet zo enorm goed

6. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    volgens mij is het best wel een slecht spel...maar ik heb hem wel al bij een free record shop zien liggen dusz...

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Het spel krijgt gemiddeld als ik de reviews bekijk iedere keer een 6,5. Dus zo slecht is ie nu ook weer niet!

8. BOND

BOND cu on live :)

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel jammer dat je het niet via live kan spelen dan lijkt het me wel een leuk spel.

9. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Het is een Real Time Stategy game... Ik ben hem aan het spelen... Dit is geen spel voor iedere gamer... Je moet geduld hebben en van stategygames houden... De graphics van de maps zijn niet super, maar het is ook niet slecht... De animatie van de spelfiguren is wel vrij goed en de besturing prima... Je moet er wel effe aan wennen... Maar nogmaals, het is geen game voor iedereen... In het begin dacht ik: wat is dit nu weer, maar als je doorzet, merk je dat het toch wel een vrij aardig spel is... Ik denk dat men te veel gewend is aan first person shooters in de Aliens vs Predator reeks... Er wordt wat mij aangaat té negatief gedaan over Aliens vs Predator Extinction...

De fans zullen dit spel wel scoren, denk ik... De menu's zijn mooi en de intro is gaaf... Er zijn echter geen eindfilmpjes bij de missies, jammer... Zowel de Marines als de Predators als de Aliens kennen een zelfde reeks missies, en om ze te halen is soms geen kattepis... Zelfs niet in de easy mode... Ik vind het een spel wat ongeveer een 7,5 waard is... Het is inderdaad jammer dat er geen online gameplay aan vastzit, dat zou wel leuk zijn, inderdaad! :D

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, misschien toch maar eens de game kopen voordat ik PotC ga kopen. Als het dan niks is ruil ik hem gewoon daartegen

11. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Ik dacht dat het in eerste instantie ging om een FPS dus toen dacht ik ah vet, maar wat nader inspectie :cool: bleek het een RTS te zijn. Niet dat ik niet van RTS hou want dat vind ik samen met RPG en FPS toch wel één van de leukste genres, maarja ik vond het niet echt mooi ogen. Over de gameplay kan ik niet echt veel zeggen omdat ik er nog niet echt veel echt kwa filmpjes van gezien heb.
    Zit er wel een verhaal in het spel, omdat er nl geen filmpjes aan het eind van de levels zijn en dat vind ik toch wel heel belangrijk in een RTS dat houd je nl ook aan het spelen.

12. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Ik persoonlijk vond het spel best wel zonde van mijn geld, ik vond het relatief best pittig maar je bent redelijk snel door de levels heen. Verder zitten er een paar vervelende bugs in het spel waardoor af en toe de pointer kwijt raakt waardoor het flink proberen is.
    Niet echt een topspel en een 6.5 is nog relatief hoog ervoor.

13. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens

kheb em 2 weken geleden gekocht en ga em nu alweer verkopen. maar op zich laat het wel zien dat rts wel mogelijk is op de console (xbox) en dus hoop ik maar dat EA A. vs P. laat voor wat het is en nu eindelijk RA 2 uit gaat brengen

maar dat gebeurd toch niet

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    ik persoonlijk vond dit een van de slechtste games in mijn collectie, toch ga ik hem niet verkopen want het heeft zeg maar mijn gamershart gestolen want ik kick af en toe gewoon op dat biepje van die sensor van die mariniers :D

15. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ?!?
    Lekker duidelijk :)

Ik ga denk ik deze game toch maar ff checken... En als het niks is, tja, dan breng ik hem lekker terug... :)

Deel Deze Pagina