Hi..... Ik woon in Noord-scharwoude(langedijk)....of voor de gene die het nog niet weten net boven Alkmaar.... Zijn er toevallig mensen hier die ook uit die buurt komen... In verband met winkeltjes...weten jullie nog goeie winkels... Want de bart smit bij ons die heeft echt geen spelen...ja hooguit 6 spelen... en dan nog van die gare ook... Beetje omg. Alkmaar/Schagen...
Gamesenzo zuigt aars (ik heb ruzie met die baas) hijs illegaal man! Maar iniedregeval je vroeg naar winkels? Moet je denk ik bij e plaza zijn of free record shop! Daar hebben ze toch wel redelijk wat games.
Nou, bij mij zijn ze aardig ik heb een pas dat je 5% korting krijgt, en je kan er veel spellen spelen als je het vraagt
Ik woon in Waarland en koop in Schagen bij Dixons altijd mijn games. Zeker beter dan all die toy shops.
Schagguuhhh , tja... Dixons is wel goed. Ik had daar 007 gekocht maar dat spel vond ik dus ECHT niks aan, wilde em ruilen voor Hunter maar die hadden ze niet, heb toen een tegoedbon gekregen en hebben ze em uit Den Helder gehaald. Volgende dag kon ik em al ophalen. De intertoys heeft niet veel meer. In Alkmaar is Games&zo.. ze hebben wel wat spellen liggen en zijn ook niet te beroerd om ff een spel voor je op te zetten, prijzen zijn wel goed als je ff een pasje regelt (kost niks volgens mij). Dan krijg je 5% korting.. ja ja De Eplaza heeft volgens mij wat minder keus... ben er al een tijd niet geweest. Suc6