Sorry maar hier moet ik toch echt even reclame voor maken http://www.gcshop.nl/details.php?id=1822 Command & Conquer (augustus 1995) Command & Conquer, The Covert Operations (april 1996) Command & Conquer, Red Alert (oktober 1996) Command & Conquer, Red Alert, The Aftermath (september 1997) Command & Conquer, Red Alert, Counterstrike (maart 1997) Command & Conquer, Tiberian Sun (augustus 1999) Command & Conquer, Tiberian Sun, Firestorm (februari 2000) Command & Conquer, Red Alert 2 (oktober 2000) Command & Conquer, Yuri's Revenge (oktober 2001) Command & Conquer, Renegade (februari 2002) Command & Conquer, Generals (februari 200 Command & Conquer, Generals, Zero Hour (september 200 Allemaal in 1 pack voor 25 euro . Er zit ook nog een extra bonus dvd bij. Zoiezo zit Red alert 2 erbij wat nog steeds een vet en populair spel op internet is, en generals wordt ook nog zeker wel gespeeld. En de 1e C&C's zijn onvergetelijk. Geluiden van de Hand of Nod en de alliance gun turret zijn geweldig .
Mooi pack. Cker renegade is een geweldig spel heb het tijden online gespeeld. Verder worden red alert 2 en generals nog veel gespeeld online en zijn natuurlijk alle missies van de spellen erg goed. Dat voor zo'n prijsje.
Is idd wel strak. Maar om dat nu nog te gaan kopen? Iedereen die hier roept dat het zuper gaaf is, halen zei dit paket ook? Dacht het niet, ofwel? Het zijn leuke herinneringen idd, die ik graag zo wil houden.
True maar sommige delen zijn redelijk oud en heb je misschien niet meer, tis toch een stuk nostalgie en historie . Niet al te duur en een bonus dvd. Tis dat ik alles al heb behalve zero hour en tiberian sun expansion.
*Klikt op de bestel knop... Voor 25 euri wil ik die pack best hebben, altijd veel plezier gehad aan de C&C games!
Het is wel zo dat alle spellen niet meer op de huidige pc's draaien als ik het goed heb. Zijn er aanpassingen gemaakt zodat je dat wel goed kunt doen? Zonder bijvoorbeeld ontiegelijk snel te scrollen?:{
C&C de orginele dus... die draait toch niet op windows XP? als ik mijn salaris heb dan koop ik hem wel denk ik, C&C veel gespeeld... helaas kwijt
Originele werkt prima op mijn pc/xp, had voor een spel een keer een xp patch gedownload, weet niet meer of dat voor C&C was, either way je kan hem wel spelen.
Is er een mogelijkheid dat je dit nog even checkt? Ik zou er bijvoorbeeld heel blij mee zijn als ik de eerste C&C weer zou kunnen spelen, onder XP.
Nice! Ik heb ze allemaal gespeeld,maar ze zijn van mijn stiefvader, en m'n moeder en hij gaan scheiden, dus ben ik ze kwijt Bestellen als ik geld heb
hmm nu ik eraan denk je kan hem volgens mij altijd draaien onder XP je moet alleen de compatibility aanpassen aan windows 95/98