Alle games die nu te verkrijgen zijn

Discussie in 'Algemeen' gestart door technosphere, 24 jun 2002.

1. technosphere

technosphere Active Member

Leuk Bevonden:
    0

V1.3. final version .
    PS: Aangezien nieuwe releases nogal van winkel tot winkel af hangen kan het zijn dat een nieuw spel nog niet bij jou te krijgen is.

Laatst bewerkt: 18 jul 2002
  2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet zeker dat geen enkele winkels bij mij in de buurt alle 55 games heeft, 14 op zijn hoogst.

3. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze thread sticky gemaakt, zodat iedereen kan zien welke games er uit zijn heb ook een paar posts verwijderd omdat die op de releaselijst sloegen deze heb ik er uit gehaald.

Technosphere gaat deze thread bijhouden en mijn hartelijke dank gaat namens xbw naar hem uit voor deze lijst.

4. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Lijst klopt helemaal. Nou nog wat werk om ze naar reviews te linken denk ik...
    Maar wel een vet idee!:confused: :+

5. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cool idee, ga ik om de week eens ff checken...

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spy hunter mag er ook bij ik heb hem in de winkel gezien ik heb hem zelfs gekocht gaaf spel :)

7. technosphere

Leuk Bevonden:
    0
    Spyhunter staat er bij :)
    Ook een link naar GR aangezien dit een score geeft door een hoop gamers,als het aanslaat zet ik ze overal anders neem ik hem weg. (staat bij 007 agent under fire).

8. 100%Jean

100%Jean Guest

Commando's 2 kan er toch ook al bij

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    was het maar zo feest deze komt vrijdag pas.

10. 100%Jean

100%Jean Guest

Ow ik dacht afgelopen vrijdag]:-

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post is inderdaad zeer handig. :+

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    goede post. btw waar halen jullie alle games vandaan (ik bedoel niet waar jullie ze kopen maar waar jullie het vandaan halen dat ze nu verkrijgbaar zijn)? ik heb wel een lijst gezien van xbox.nl de gamecatalogus.

btw dat idee van gamerankings is wel handig als het bij alle games staat, bij ongeveer de helft van de games weet ik niet of het een leuk spel is.

Laatst bewerkt: 28 jun 2002
  13. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Een paar mensen van het forum lopen dagelijks de winkels af en noteren dan de games die in de winkel liggen. 8)

14. Quasar de Duif

Quasar de Duif Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het er niet bij staan :9

15. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Technosphere is een druk man en kan deze lijst niet elke dag updaten, maar volgens de releaselijsten moeten er nog een aantal andere spellen ook bij.

16. technosphere

Leuk Bevonden:
    0

• 1. Alle games op de list zijn door mij of door een vriend van me in de winkel gespot of door de eigenaar bevestigd als bestelbaar.

2. Aangezien ik nog net niet zo gek ben om 17 verschillende winkels af te lopen en dit elke dag is dit ook van toepassing:

3. Misschien is zijn de Nederlandse verdelers gewoon sneller?
    Hierdoor kan de lijst misschien een week ten hoogste achter lopen.Ik sta open voor mensen die games gepot hebben in winkels (en NIET websites).

Als er genoeg positieve reactie op is zal ik het overwegen,op dit moment zal die link na het weekend verdwijnen.

Laatst bewerkt: 29 jun 2002
  17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    XBW is bezig met een 'opiniesite' op te richten, kan nog wel tijdje duren, maar wordt wel groots :+

18. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    goed idee, ken je ff zeggen of je het leuk vindt. maar wordt het dan wel een beetje op orde gehouden door de mods, want alleen maar gelul van: ja, wel leuk, ja, wel aardig enzo is niet handig en alleen maar spam, goede beargumentatie (ja ja, zo zo) is wel nodig.

19. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ehum, van al deze games heb ik er zeker 20 nog nooit in de winkel zien liggen...

20. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    whaaaa

MUNCH heeft een fout ontdekt bij de naam over haar lievelingsspelletje!!! =(

Het is Munch's Oddysee niet Munch's Oddworld...dat kan tog niet eens, het is niet Munch's wereldje...was t maar zo, allemaal van die hoppende langzame rolstoelgebruikers, hmmmm heerrrrlijk! :+

Deel Deze Pagina