Ik wil niet gierig zijn voor posts, maar ik vroeg me gewoon af waarom je posts in somigge threads wel een count waard zijn, en in somigge niet.
Ze willen alleen de serieuze posts meetellen, want in actueel en the green mile lul je meestal maar een beetje!
Yep dat klopt,en je hebt er 67. En als je dan in de groene balk op dit zinnetje klikt "Search for all posts by this user." dan zie je dat je er 77 hebt.
Re: Re: Re: Alle posts een count waard. Yep, er zit 3 man bijna 22 uur p/dag alleen maar users in de gaten te houden. Vandaar dat ze ook overal zo vliegensvlug met de lip er alweer boven op zitten.
kan iemand een lijst neer zetten van waar het wel telt en niet. Zou handig zijn, staat vast wel in de faq, zal wel ff kijken.....
Zoek dat zelf maar uit! Het is niet de bedoeling dat je onzinnige dingen gaat posten om je post count op te krikken:{
volgens mij tellen je posts overal mee behalve in de X-Bazar en in de Actueel, Lifestyle, Sport en Entertainment-gedoe, en in de Green Mile tellen je posts ook niet mee
excuseer hoor, maar je wachtte op het moment dat je het zei slechts een half uur De forums die niet meetellen in je postcount zijn dit forum (suggesties/problemen), X-bazar en non-Xbox hokken. Dus alleen de serieuze Xbox fora tellen mee in je postcount. Daarnaast is je postcount niet belangrijk. De kwaliteit van je posts is belangrijker dan de hoeveelheid posts die je op je naam hebt staan. de anderen tellen dus!
Oftewel: Je post tellen alleen mee als je ze in deze forums plaatst: Xbox Hardware / Algemeen en Xbox Games. Wat ik wel een beetje jammer vind aangezien ik dit ook wel een serieus forum vind ofniet dan ?? Achja ik post overal zo een beetje het boeit me allemaal nie zoveel die counts lopen toch wel op...