Hallo mede-Xbox'ers _0/ Ik heb de Xbox 360 2 maanden niet gebruikt maar door een Forza draadje hier op het forum kreeg ik weer helemaal zin om Forza 4 te spelen. Ik start dus zojuist mijn 360 op en ik kreeg weer het volledige intro van Forza 4 te zien, wat ik al vreemd vond. Toen ik mijn carrière weer opnieuw moest starten was ik er zeker van dat er iets niet goed ging dus ging daarom checken of ik de savegame van Forza 4 nog wel op mijn HD had staan. Aangezien ik er nooit iets vanaf haal ging ik eruit van wel. Dit bleek dus niet zo te zijn. Er staat namelijk helemaal niks meer op behalve mijn profiel en mijn zojuist opnieuw opgestarte Forza 4 savegame. Nu is natuurlijk mijn vraag; hoe kan dit zomaar en kan ik er eventueel nog iets aan doen? Beetje zuur als ik alles opnieuw zou moeten spelen van de games die ik heb...
Gelukkig heb ik het opgelost van het weekend! Ik heb de HD er een aantal keer afgehaald en op geklikt en proberen schoon te blazen en nu werkt ie weer super. Raar maar waar! \o/