wie weet welke provider het aller snelste is?? dus noem aub geen chello,of zonnet ik wil echt snelle horen,die wij als HOllanders thuis kunnen aansluiten. had gehoord dat cistron wel lekker snel ging zo'n 90 pleuro/maand. LAAT JULLIE HOREN!
Cistron Broadband Maxx, gaat met 8000 kbps Kweenie hoe duur per maand, maar wel boven de 100 pleuro geloof ik.
laat effe een T1 of T3 verbinding naar je huis trekken. Nou ja, op "school" heb ik 100mbit internetverbinding, dat is pas ruig. ga je op een spelletje doen en dan heb je altijd een ping van 10-20
yep Cistron doet het lekker Wel niet zo'n hoge upload dus voor games hosten is het nog niet echt goed
Mehehe hier in België bestaan zulke snelheden niet, toch niet voor de gewone burger Het Snelste hier is telenet duo met de optie extra upload: 4mbit down en 192 mbit up kost 50 pleuro per maand
Mijn neef heeft net ADSL, en die heeft ( * bijna * ) altijd een ping van 10-15 Ikke met kabel zit +/- bij de 20-30 Toch niet langzaam, maar niet zo snel als ADSL
Demon heeft een 8 mbit down/512 kbit up abonnement, kost €111,11 per maand. Kijk op deze site voor meer informatie.
het snelste wat hier te krijgen is, is wanadoo broadband cable premium. je haalt dan maarliefst 800 kbit/s up en 128 kbit/s down