Alles Leaked Tegenwoordig.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door MoJoo, 2 jan 2004.

1. MoJoo

MoJoo Owned in Alle FPS.:)

Leuk Bevonden:
    0
    Wat vinden jullie ervan..

Doom 3 Al een hele tijd terug geleaked
    Half Life 2 tijdje geleden geleaked
    S.T.A.L.K.E.R Eergister Geleaked
    Painkiller Gister Geleaked

Het lijkt of juist de top games leaken :confused: zou ook wel liggen aan dat meer mensen er intresse in hebben..

wat vinden jullie hiervan ?

[ps.] zet niet in dit topic info of plekken waar je deze spellen kan downloaden............

Laatst bewerkt: 2 jan 2004
  2. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    |:- * Oeps * Dubbele post * :confused:

3. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    ohja geleaked? wist wel dat doom3 al een tijd geleden was geleaked en ook hl2 heb ik al gespeeld, maar stalker en painkiller hmmmmm.
    dat is nieuw voor mij.
    waar haal jij dit nieuws vandaan dan ?

edit/ kzie net dat stalker, pre alpha builder is uitgelekt.

4. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Painkiller is pas gister geleaked. ik haal deze info gewoon van ut gamer.nl forum :)

5. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja idd. Van S.T.A.L.K.E.R heb ik nog niks gehoord. En van painkiller ook niks eigenlijk.

Damn ik durf het eigenlijk niet te zeggen maar ik wil S.T.A.L.K.E.R echt super graag spelen :p
    is me nummer 1 pc game voor volgend jaar :D

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Om terug te gaan naar de setlling van het topic ... Ik vind leaken een slechte zaak net als het leaken van nieuwe films. Ik hoop dat degene die dit soort spellen leaked uiteindelijk beboet gaan worden

7. Shadow89

Shadow89 Shadow

Leuk Bevonden:
    0
    Soms denk ik gewoon, vooral bij Doom 3 en Half-Life 2, dat ze gewoon zeggen dat de bron is uitgelekt enz. maar dit is volgens mij gewoon een excuus om de game uit te stellen.
    Het lijkt me namelijk sterk dat de source code enz uitlekken met de beveiliging van nu.
    Ik denkt dus dat het gewoon een excuus is van de developer om de game uit te stellen of meer aandacht te krijgen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat zou ook een plausible reden kunnen zijn. Soms heb ik het gevoel dat het vaak medewerkers zijn... niet blij zijn met hun werk ... want waarom zou je de alha code lekken ... vol met bugs en dergelijke

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ik denk dat ze bij de 'top' titels de titel laten leaken en dan vervolgens de game uitstellen en ook naar de feedback (ja ja, er is wel degelijk feedback over de leaked "demo's") luisteren. Zo hebben ze meer tijd en kunnen ze de game wat meer naar het publiek richten. Maar ze mogen van mij gerust stoppen met het leaken, zo moet ik steeds langer en langer wachten op die games :'-(.

Als ze niet willen dat hun code/game op net wordt gezet, waarom zetten ze het dan niet op een pc die geen internet verbinding heeft? (In aanneeming dat een hacker de code op het net plaatst.)

10. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben niet echt bekend op dit gebied, maar zou er niet een klein kansje zijn dat ze expres leaken zodat de media en de gamers enthousiast worden...???

11. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik geloof voor 100 % dat die van Half life 2 + Source code xpres hebben laten lekken man als je die alpha zag van half life kan je niet geloven dat ze uhm op tijd nog konden afmaken.

Maar zommige zijn ook geleaked door de media die een beta demo krijgt voor een kleine indruk te krijgen en Screenshots te maken maar zo naaien ze de maker om uhm dan online te zettu zo was ut bij Halo PC gebeurt

12. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Dit is natuurlijk wel DE manier om een spel in de schijnwerpers te zetten voordat het officieel uitgegeven word!!!
    Zo word iedereen alvast een beetje lekker gemaakt...

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Denk niet dat S.T.A.L.K.E.R express geleaked is. De game komt namelijk toch nog lang niet uit en er zijn altijd zat plekken waar een alpha kan leaken (alle gameshows enz). Net zoals met Doom III waarvan ik ook denk dat het niet echt de bedoeling was.

Voor half-life 2 geldt alleen iets totaal anders. Zeggen dat de game 30 september klaar is en dan toevallig een paar weken van tevoren een alpha laten leaken. En dat ging ook niet stilletjes zoals bij doom III. Volgens mij was er al eerder door Valve gereageerd dan dat er ergens een alpha te vinden was. Persoonlijk heb ik die alpha ook gespeeld (ik dacht als ik nou toch een half jaar moet wachten kan ik 'm net zo goed gaan spelen toch?) en ook al zag ie er goed uit...hij was nog lang niet af.

Persoonlijk vind ik dat als een game leaked het nou ook weer niet zo'n probleem is... Tuurlijk het is niet echt leuk als mensen de game spelen voordat ie af is maar dat moeten ze toch zelf weten?

14. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    De ontwikkelaars leaken zodat ze te horen kunnen krijgen wat iedereen van de game vindt, zodat ze de game nog verder kunnen perfectioneren... als er kritiek op het spel is.

15. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Dat zal ook wel de reden zijn dat vele games na een leak weer worden uitgesteld met de releasedatums...

16. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    ja vind ik ook....zonde....

17. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    Die Leak van stalker was een alpha versie van mei 2002 dus zou er nu wel weer veel aan veranderd zijn maar et zag er zo wreed uit.

18. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja maar dan kan je toch net zo goed een grootse betatest uit laten voeren waaraan gewoon iedereen kan meedoen.

19. MoJoo

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd. Zoals de spellen Joint Operations en Far Cry die dat op dit moment doen.

20. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leaken is nu gewoon een begrip in de gamesindustry,
    het hoort er bij. het maakt mij persoonlijk niet veel uit.

Deel Deze Pagina